eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £azy › ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2022-2023.



Og³oszenie z dnia 2022-01-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2022-2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £AZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £azy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W LATACH 2022-2023.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-411275f7-7513-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00018701

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ GMINY £AZY W ROKU 2022 I 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4.Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: wirum@lazy.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email wirum@lazy.pl
10.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
11.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12.Korzystanie przez Wykonawcê ze wskazanej platformy jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz £az z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w £azach, ul. Traugutta 15, 42-450 £azy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl
2) pod numerem telefonu: 32 6729434
3) pisemnie na adres: Urz±d Miejski w £azach, 42-450 £azy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest zwi±zane z Pani/Pana udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowi±zek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.

* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WID.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
a) przesy³ki listowe zwyk³e (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe nierejestrowana nie bêd±ce przesy³k± najszybszej kategorii, b)przesy³ki listowe polecone (krajowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane bêd±ce przesy³k± przemieszczan± i dorêczan± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem, c)przesy³ki listowe polecone ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (miejscowe, zamiejscowe i zagraniczne) - rozumiane jako przesy³ki listowe rejestrowane przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru, d) paczki - rozumiane jako przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii, e) przesy³ka kurierska - rozumiane jako przesy³ki najszybszej kategorii,
f) inne przesy³ki – rozumiane jako niewyszczególnione rodzaje przesy³ek wyceniane wg ceny zawartej w dacie przyjêcia przesy³ek w cenniku op³at obowi±zuj±cym u Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru, dostarczenia, przekazania i wydawania wszelkich przesy³ek.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odno¶nie powierzonych i w toku wykonywania us³ugi pozyskanych informacji dotycz±cych Gminy £azy.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania poni¿szego zakresu czynno¶ci:
a)odbieranie przesy³ek od Zamawiaj±cego piêæ razy w tygodniu, tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8 do 14,
b)dostarczanie potwierdzeñ odbioru przesy³ek do Zamawiaj±cego,
c)zwrot nieodebranych przesy³ek do Zamawiaj±cego,
d)zapewnienie oznaczeñ przesy³ek rejestrowanych i priorytetowych typu nalepki, potwierdzenia odbioru, numer nadania, itp., w ilo¶ciach zg³aszanych przez Zamawiaj±cego, najpó¼niej do 3 dni od dnia zg³oszenia u Wykonawcy,
e)potwierdzanie odbioru przesy³ek poprzez postawienie pieczêci, podpisu i daty odbioru przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy.
6. Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia co najmniej jednej placówki, ¶wiadcz±cej us³ugi pocztowe dla Zamawiaj±cego w zakresie przyjmowania przesy³ek czynnej co najmniej w dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godziny 8.00 do godziny 14.00.
7. Zlecenie wykonania us³ugi kurierskiej zg³aszane bêdzie przez Zamawiaj±cego e-mailowo / telefonicznie pod numerem tel. / na adres e-mail, wskazany przez Wykonawcê. Dowodem nadania przesy³ki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej, potwierdzony odciskiem datownika pocztowego i podpisem pracownika Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do w³a¶ciwego przygotowania przesy³ek listowych lub paczek. Zamawiaj±cy bêdzie umieszcza³ na przesy³kach lub paczkach w sposób trwa³y i czytelny informacje jednoznacznie identyfikuj±ce adresata – odbiorcy i nadawcê, jednocze¶nie okre¶laj±c rodzaj przesy³ki (np. polecona, polecona potwierdzenie odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesy³ki oraz sporz±dzania zestawieñ dla przesy³ek.
9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do nadawania przesy³ek w stanie uporz±dkowanym, tj.:
a) przesy³ki rejestrowane (polecone i za potwierdzeniem odbioru) miejscowe i zamiejscowe – wpisanie ka¿dej przesy³ki do ksi±¿ki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek.
b) przesy³ki nierejestrowane (zwyk³e) miejscowe i zamiejscowe – zestawienie ilo¶ciowe przesy³ek wg poszczególnych kategorii wagowych sporz±dzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których orygina³ bêdzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowiæ bêdzie dla Zamawiaj±cego potwierdzenie nadania danej partii przesy³ek.
10.Opakowanie przesy³ek listowych stanowi koperta Zamawiaj±cego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana), natomiast opakowanie paczki powinno stanowiæ zabezpieczenie uniemo¿liwiaj±ce dostêp do zawarto¶ci oraz uszkodzenia przesy³ki w czasie przemieszczania.
11. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ wy³±cznie ze swojego opakowania przesy³ek, nie dopuszcza siê stosowania opakowañ Wykonawcy. Nie dotyczy przesy³ek kurierskich.
12. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcê od Zamawiaj±cego pod warunkiem prawid³owego ich przygotowania.
13. Przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±, na podany adres b±d¼ wskazany adres skrytki pocztowej.
14. Zwrot przesy³ek niepodjêtych i potwierdzeñ odbioru odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 201 r. poz. 545).
15. W przypadku nieobecno¶ci adresata przesy³ki rejestrowanej, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesy³ki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat mo¿e odebraæ list lub przesy³kê. Termin do odbioru przesy³ki przez adresata wynosi 7 dni, licz±c od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia (awizo); w przypadku niepodjêcia przesy³ki w tym terminie, przesy³ka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o mo¿liwo¶ci odbioru przesy³ki w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po up³ywie terminu odbioru, przesy³ka zwracana jest Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
16. W przypadku nieobecno¶ci adresata lub upowa¿nionego odbiorcy przesy³ka kurierska krajowa na dzi¶ oraz przesy³ka kurierska na jutro bêdzie awizowana przez pozostawienie wype³nionego zawiadomienia o jej nadej¶ciu z informacj± o mo¿liwo¶ci odbioru we wskazanej placówce Wykonawcy, z podaniem numeru telefonu, pod którym adresat mo¿e ustaliæ powtórne dorêczenie przesy³ki. Do dni wyznaczaj±cych termin powtórnego awiza nie wlicza siê dni ustawowo wolnych od pracy.
17. Zamawiaj±cy oczekuje od Wykonawcy mo¿liwo¶ci internetowego ¶ledzenia przesy³ek wys³anych w obrocie krajowym i zagranicznym.
18. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ilo¶ci w poszczególnych pozycjach wskazanych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1A do SWZ, pod warunkiem ¿e maksymalna warto¶æ ¶wiadczonych us³ug nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy.
19. Zamawiaj±cy bêdzie umieszcza³ oznaczenie potwierdzaj±ce wniesienie op³aty za us³ugê w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczêci o tre¶ci ustalonej z Wykonawc±.
20. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie obliczane jako iloczyn ilo¶ci us³ug zrealizowanych w zakoñczonym okresie rozliczeniowym, tj. miesi±cu kalendarzowym oraz op³at okre¶lonych w formularzu ofertowym. Liczba ta bêdzie potwierdzona co do ilo¶ci i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych.
21.Je¿eli Wykonawca nie odbierze od Zamawiaj±cego przesy³ek w wyznaczonym dniu i czasie to Zamawiaj±cy ma prawo zleciæ us³ugê innemu operatowi, a kosztami realizacji obci±¿y Wykonawcê.
22. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnych pozycji przesy³ek, wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik numer 1A do SIWZ, maj± charakter szacunkowy, przyjêty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Okre¶lone rodzaje i ilo¶ci poszczególnych przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug, mog± ulec zmianie
w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trybie realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem ¿e maksymalna warto¶æ ¶wiadczonych us³ug nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy.
W przypadku zmiany cen w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcê w Formularzu cenowym w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z przed³o¿onym przez Wykonawcê dokumentem zatwierdzaj±cym te zmiany przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe. W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ nadania przesy³ek
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zlecania innych us³ug pocztowych w zakresie przesy³ek nie wymienionych w formularzu ofertowym. Podstaw± rozliczeñ bêd± wtedy ceny zawarte w dacie przyjêcia przesy³ek w cenniku op³at obowi±zuj±cym u Wykonawcy.
23. Zap³ata za wykonane us³ugi nast±pi przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty z³o¿enia faktury u Zamawiaj±cego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
Do ka¿dej faktury nale¿y za³±czyæ zestawienie (specyfikacjê) zawieraj±ce: nazwê us³ugi, ilo¶æ przesy³ek i ich cenê, wykaz dostarczonych przesy³ek z podzia³em na przesy³ki krajowe i zagraniczne, podzia³ na kategorie wagowe, podzia³ na przesy³ki ekonomiczne, priorytetowe, gabaryty, potwierdzenie obioru, wykaz zwrotów z podzia³em na rodzaje przesy³ki i kategorie wagowe.
32. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy pracowników bior±cych udzia³ w cyklu realizacji us³ugi, tj. osoby przyjmuj±ce i odbieraj±ce przesy³ki, oraz pracuj±ce przy ich transporcie, przechowaniu, rejestracji itd.
Zamawiaj±cy wymaga przed podpisaniem umowy z³o¿enia o¶wiadczenia Wykonawcy o ilo¶ci osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê (bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).
Zamawiaj±cy zastrzega sobie , ¿e ka¿dorazowo na ¿±danie zamawiaj±cego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym ni¿ 7 dni, wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia do wgl±du zamawiaj±cemu o¶wiadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie Umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego ( bez konieczno¶ci przed³o¿enia dowodów zawarcia Umowy o pracê z poszczególnymi pracownikami ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Us³uga wykonywana stale. Zamawiaj±cy przewiduje kolejne postêpowanie w I kwartale 2024 roku

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.

2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1 Cena brutto 60%
2 Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na terenie gminy £azy w dniu sk³adania ofert 40%
Razem: 100% = 100 pkt
l.p. Kryterium Znaczenie
procentowe
kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta
za dane kryterium
1 Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wska¼nik sta³y 60 % 60 pkt
2 Punkty przyznane zostan± na podstawie wykazu ju¿ posiadanych placówek, do³±czonego do oferty. Oferta z najwy¿sz± liczb± placówek na terenie gminy £azy otrzyma maksymaln± liczbê punktów, tj. 40 a punkty dla pozosta³ych ofert zostan± obliczone wed³ug wzoru: Liczba punktów = Pnw/Pb x 40
gdzie:
- Pnw – najwy¿sza liczba placówek spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Pb – liczba placówek oferty badanej
- 40 wska¼nik sta³y 40% 40 pkt


3.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek pocztowych, którymi dysponuje Wykonawca na terenie gminy £azy w dniu sk³adania ofert

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

2.1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2.2.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca posiada uprawnienie do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r., poz. 1041 z pó¼n. zm.).
2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

2.4.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± spe³nione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

4.Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych .

6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

6.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±

7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.

8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:
1.1.braku podstaw wykluczenia;
1.2.spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,
1.3. w formie okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: brak podstaw wykluczenia:
2.1.o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2.2.2.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.2.3.Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
2.3. Dokument potwierdzaj±cy dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r., poz. 1041 z pó¼n. zm.).

3.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

4.Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

6.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

7.Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

8.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w pkt XI SWZ, w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Oferta winna byæ:
1.1.sporz±dzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (za³±cznik nr 1 do SWZ) w jêzyku polskim,
1.2.z³o¿ona za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
1.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.

2.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 -od 1 lipca 2016 roku”.

3.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.

4.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na Platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.

5.Wykonawca po przes³aniu oferty za pomoc± Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer nale¿y zapisaæ i zachowaæ. Bêdzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.

6.Wykonawca przed up³ywem terminu do sk³adania ofert mo¿e wycofaæ ofertê za po¶rednictwem
Formularza do wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

7.Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe spowoduje podlegaæ bêdzie odrzuceniu.

8.W przypadku przekazywania przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

9.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e oferta, o¶wiadczenia oraz ka¿dy dokument z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku obcym winien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p., oraz:
1. Dopuszcza siê równie¿ nastêpuj±ce zmiany umowy:
a) w przypadku, je¶li konieczno¶æ wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowañ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a tak¿e w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczno¶ci powoduj±cych, i¿ zmiana cen le¿y w interesie publicznym,
b) ceny okre¶lone przez Wykonawcê w ofercie ulegn± obni¿eniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy op³aty pocztowe wynikaj±ce ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy bêd± ni¿sze od cen wynikaj±cych w przed³o¿onej ofercie. Wykonawca ma obowi±zek wówczas stosowaæ wzglêdem Zamawiaj±cego obni¿one op³aty pocztowej dla us³ug, wynikaj±ce ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
c) zmiana jednostkowej ceny brutto oraz zmiana ca³kowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, pod warunkiem zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na cenê albo zmiany cen w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe,
d) zmiana danych adresowych Wykonawcy, w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotycz±cych Wykonawcy,
e) zmiana danych adresowych Zamawiaj±cego,
f) zmiana sposobu wykonywania us³ugi w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów.
2 Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,

3. W przypadku zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci Strona zamierzaj±ca uzyskaæ zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianê wynagrodzenia musi zawieraæ:
• wskazanie okoliczno¶ci stanowi±cej podstawê do zmiany,
• uzasadnienie wskazuj±ce jaki wp³yw ma okoliczno¶æ na wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy,
• propozycjê nowej wysoko¶ci wynagrodzenia.

4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

11.Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty, do z³o¿enia których zobowi±zany jest Wykonawca:
11.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ, zgodnie z za³±czonym wzorem.
11.2.O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
11.3. Wype³niony formularz cenowy (za³±cznik 1A);
11.4.Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
11.5.W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
11.6.Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
11.7.O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
11.8.O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
12.Zamawiaj±cy zaleca ponumerowanie stron oferty.
Dodatkowe zalecenia zawiera rozdzia³ XV pkt 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.