Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578190/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów technicznych przebudowy dróg na terenie Gminy Łubianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8
1.5.2.) Miejscowość: Łubianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów technicznych przebudowy dróg na terenie Gminy Łubianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f911ccbc-f061-4de9-9a73-1528e46d64c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009587/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie projektów technicznych przebudowy dróg na terenie Gminy Łubianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg (odrębnie dla każdego odcinka):1. ul. Spółdzielcza w Warszewicach – dł. drogi ok. 1300 mb
2. ul. Cz. Miłosza w Warszewicach – dł. drogi ok. 780 mb
3. ul. Barwna w m. Warszewice – dł. drogi ok. 600 mb
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg (odrębnie dla każdego odcinka):1. ul. Łączna oraz ul. Wiatraczna w m. Bierzgłowo - dł. drogi ok. 430 mb
2. ul. Akacjowa w m. Zamek Bierzgłowski – dł. drogi ok. 550 mb
3. ul. Średniowiecza w m. Zamek Bierzgłowski – dł. drogi ok. 350 mb
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg (odrębnie dla każdego odcinka):1. ul. Rzepakowa w m. Leszcz – dł. drogi ok. 760 mb
2. ul. Urokliwa w m. Pigża – dł. drogi ok. 355 mb
3. ul. Goździkowa w m. Pigża – dł. drogi ok. 195 mb
4. ul. Księżycowa w m. Pigża – dł. drogi ok. 400 mb
5. ul. Bajkowa w m. Pigża – dł. drogi ok. 270 mb
6. ul. Tęczowa w m. Pigża – dł. drogi ok. 360 mb
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg (odrębnie dla każdego odcinka):1. ul. Fiołkowa w m. Dębiny – dł. drogi ok. 1290 mb
2. ul. św. Rozalii w m. Przeczno – dł. drogi ok. 290 mb
3. ul. św. Jana Nepomucena w m. Przeczno – dł. drogi ok. 410 mb
4. ul. Wrzosowa w m. Łubianka – dł. drogi ok. 420 mb
5. ul. Wierzbowa w m. Łubianka – dł. drogi ok. 185 mb
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy dróg (odrębnie dla każdego odcinka).1. ul. Zielona w m. Brąchnowo – dł. drogi ok. 430 mb
2. ul. Podgórna w m. Biskupice/Wymysłowo – dł. drogi ok. 1750 mb
Informacja dla części 5: Wykonawca dla ww. dróg zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do złożenia wniosku i przeprowadzenia procedury uzyskania pozwolenia na budowę w ramach procedury ZRID (zezwolenia na realizację inwestycji drogowej) oraz koniecznej do przeprowadzenia procedury oceny oddziaływania na środowisko. Zamawiający zapewni geodetę oraz projekt podziału nieruchomości niezbędnych do pozyskania w celu opracowania dokumentacji przebudowy ww. ulic.
[...] Więcej informacji w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882869513
7.3.3) Ulica: Liliowa 38
7.3.4) Miejscowość: Mała Nieszawka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-103
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATS - NADZÓR, PROJEKTY, BHP Tomasz SULERZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
ATS - NADZÓR, PROJEKTY, BHP Tomasz SULERZYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48831,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48831,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JD PROJEKT Damian Jeleniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782925647
7.3.3) Ulica: Leśmiana 19/27
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, geologia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48831,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JD PROJEKT Damian Jeleniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782925647
7.3.3) Ulica: Leśmiana 19/27
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, geologia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117957,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117957,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882869513
7.3.3) Ulica: Liliowa 38
7.3.4) Miejscowość: Mała Nieszawka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-103
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATS - NADZÓR, PROJEKTY, BHP Tomasz SULERZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
ATS - NADZÓR, PROJEKTY, BHP Tomasz SULERZYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117957,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110577,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKROID Andrzej Kurda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660304458
7.3.3) Ulica: Sanocka 1,
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI ŁUBIANKA
więcej: przetargi ŁUBIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynku starej stodoły w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.