Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081253 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Budowa świetlicy wiejskiej w m. Wrociszów, Gmina Nowa Sól
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: ˜Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜68 387 20 16
1.5.8.) Numer faksu: ˜68 387 32 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Budowa świetlicy wiejskiej w m. Wrociszów, Gmina Nowa Sól2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d7aa9172-8d4d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00008258/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa świetlicy wiejskiej we Wrociszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne lub kształtowanie przestrzeni publicznej" PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00023983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa świetlicy wiejskiej w m. Wrociszów, Gmina Nowa Sól” w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej oraz budowę świetlicy wiejskiej.3. Zakres zamówienia: a) opracowanie dokumentacji: - wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego; - uzyskanie wymaganychopinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, po wcześniejszej akceptacji dokumentacji projektowej przez zamawiającego; b) sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów; c) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia do Starosty nowosolskiego; d) pełnienie nadzoru autorskiego; e) wykonanie zaprojektowanych i uzgodnionych z Zamawiającym robót budowlano-montażowych; f) wyposażenie obiektu zgodnie ze specyfikacją wyposażenia stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ, g) uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu - jeśli będzie wymagana. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletu dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych, uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy, w szczególności Prawo budowlane, Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót, prac i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy w celu przekazania zamawiającemu obiektu budowlanego, który zostanie bezwarunkowo dopuszczony do użytkowania (o ile będzie wymagane). 6. Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz specyfikacji wyposażenia, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1348000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1633001,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1348000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜KANROD Dariusz Dorna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7631244790
7.3.3) Ulica: ˜Al. Zamkowa 17A
7.3.4) Miejscowość: ˜Wieleń
7.3.5) Kod pocztowy: ˜64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜1) HEKO Sp. z o.o. - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej;2) Daniel Żeglarski Usługi Ogólnobudowlane - zagospodarowanie terenu;3) Świat Drzwi i Okien Dariusz Wrzeszcz i Zbigniew Kucharczyk Sp.J. - stolarka okienna i drzwiowa;4) Janusz Dymek Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. - instalacje sanitarne;5) Zakład Remontowo-Budowlany „LECHNAR” Leszek Czerwiński - konstrukcja dachowa wraz z pokryciem;
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1348000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-152021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (zestawy jednorazowe do zabiegów, zestaw do laktatora, próżnociąg położniczy, amnicot, przetwornik do pomiaru ciśnienia ...) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej na przejeździe kolejowym w ciągu drogi powiatowej nr 1029F ul. Kochanowskiego w Niedoradzu w ramach zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci dróg.....
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w ciągu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego oraz przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Przebudowa pomieszczeń po byłym bloku operacyjnym z przeznaczeniem na potrzeby Pracowni badań endoskopowych oraz strefy relaksu pacjenta onkologicznego zlokalizowanej na V piętrze budynku "B" ...
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Pomiechówku
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku Kaplicy Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.