Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459024/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00495549/01 - Wynik z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej nr 2 w Sycowie z podziałem na 8 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001228478
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mickiewicza, 5
1.4.2.) Miejscowość: Syców
1.4.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 627855157
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2sycow.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2sycow.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081251
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00081162
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
DOSTAWA MROŻONEK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Produkty głęboko mrożone
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP: 5140165502
Po zmianie:
NIP: 6181011104
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Kaliszkowice Ołobockie 5
Po zmianie:
Częstochowska 147
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Mikstat
Po zmianie:
Kalisz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
63-510
Po zmianie:
62-800
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
DROMICO SP. Z O. O., SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Po zmianie:
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2024-10-22
Po zmianie:
2024-09-09
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
8365,98
Po zmianie:
4757,07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
3813,36
Po zmianie:
4696,76
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Zakup sprzętu infrastruktury teleinformatycznej w zakresie cyberbezpieczeństwa dla CUS Syców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie ul. Komorowska 2
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Dostawy produktów mleczarskich ZP 16/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i dostawy artykułów ogólnospożywczych na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa artykułów spożywczych i mleczarskich dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na bieżące potrzeby w związku z organizacją spotkań w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej - w podziale na 3 części zamówienia.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.