Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00092196/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081230 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Usługa utrzymania stanu technicznego rowów melioracyjnych w m. Krasnołęka i m. Pruszcz Gdański.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: ˜Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 261 536 782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Usługa utrzymania stanu technicznego rowów melioracyjnych w m. Krasnołęka i m. Pruszcz Gdański.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ac5c0459-b6fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00014310/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa utrzymania stanu technicznego rowów melioracyjnych w m. Krasnołęka i m. Pruszcz Gdański.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜22.BLT.SZP.2612.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa melioracyjna polegająca na kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych na terenach lotnisk w Królewie Malborskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 134078,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa melioracyjna polegająca na kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych na terenie lotniska Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT w Malborku.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18388,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa melioracyjna polegająca na kompleksowej konserwacji rowów otwartych i wylotów wód opadowych terenu w kompleksie K-5429 Lasowice Wielkie, administrowanym przez 22. BLT w Malborku.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4294,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138509,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144260,89
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138509,36
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Drew-Kos Dariusz Różycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5611445343
7.3.3) Ulica: ˜ul. Chojnicka 57a
7.3.4) Miejscowość: ˜Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: ˜89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138509,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12919,99
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15998,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12919,99
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Prywatne RONDO Ewa Szmaglińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5811003265
7.3.3) Ulica: ˜ul. Sportowa 1
7.3.4) Miejscowość: ˜Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: ˜82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12919,99
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4577,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4944,15
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4577,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Prywatne RONDO Ewa Szmaglińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5811003265
7.3.3) Ulica: ˜ul. Sportowa 1
7.3.4) Miejscowość: ˜Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: ˜82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "RONDO" EWA SZMAGLIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4577,90
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- "Świadczenie usług przewodnickich dla grup turystów zorganizowanych oraz turystów indywidualnych na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku - część nr 2"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Sukcesywne dostawy materiałów betonowych niezbrojonych.
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.