Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046255/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081223 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Remont ul. Głogowskiej w Kożuchowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜68 355 59 40
1.5.8.) Numer faksu: ˜68 355 59 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Remont ul. Głogowskiej w Kożuchowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-7c35c9d9-ad79-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000801/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont ulicy Głogowskiej w Kożuchowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00046255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜FI.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 919637,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Głogowskiej w Kożuchowie o długości około 220 m. Zadanie obejmuje wykonanie nowych nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i placu przy zachowaniu ich obecnego kształtu. Stare nawierzchnie należy rozebrać i wykonać nowe z kostki granitowej surowo łupanej (nieregularnej) o wymiarach 8/11cm i 16/16cm, płyt groszkowanych o wymiarach 100x70x7cm oraz brukowca. Jezdnię ograniczyć krawężnikami kamiennymi o wymiarach 15x25cm posadowionymi na ławach z oporem z betonu. Wzdłuż krawędzi jezdni należy wykonać ścieki z kostki kamiennej o szerokości ok. 20 cm i głębokości 2cm. Chodniki i zjazdy ograniczyć opornikami kamiennymi o wymiarach 12x25cm, posadowionych na ławach z oporem betonu. Plac przy remizie strażackiej wykonać z kostki granitowej 16x16 cm, a zjazdy z brukowca.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:1) Projekt budowlany dot. remontu ul. Głogowskiej w Kożuchowie.2) Projekt wykonawczy dot. remontu ul. Głogowskiej w Kożuchowie.3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.4) Opinia geotechniczna5) Przedmiar robót.6) Zgłoszenie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 889167,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025625,34
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 889167,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Sudeckie Drogi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8842765960
7.3.3) Ulica: ˜ul. Bystrzycka 17b
7.3.4) Miejscowość: ˜Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: ˜58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 889167,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.