Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081201 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Wykonanie wymiany wind znajdujących się w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 segment C - 2 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000514348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: ˜Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://rzeszow.uw.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wykonanie wymiany wind znajdujących się w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 segment C - 2 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-08613c7c-96b1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00022997/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
˜Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 266 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o postępowaniu na wymianę 2 szt. wind osobowych SEGMENT A, WINDY W1 I W2 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15", opublikowanego w dniu 16.03.2020 r. pod nr 521861-N-2020, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zaproszony do negocjacji Wykonawca wykonał zamówienie podstawowe (umowa nr 71/2020), które zostało udzielone w dniu 08.05.2020 r.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ˜OA-XVI.272.7.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜OA-XVI.272.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518699,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Wymiana 2 szt. wind osobowych segment C, windy W3 i W4 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15" - etap II
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Elektro-Lift Szymon Ryciuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP: 8133539883
7.3.3) Ulica: ˜Trzebownisko 456
7.3.4) Miejscowość: ˜Trzebownisko
7.3.5) Kod pocztowy: ˜36-001
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜Dostosowanie szybów dźwigowych na potrzeby montażu dźwigów - BAUTEMA Sp. z o.o. Sp. k.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej realizowanej przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Sprzedaż i dostawa krzeseł obrotowych do pracowni kryminalistycznej w ramach projektu Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim. Implikacje społeczno-gospodarcze
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Wykonanie pomiarów kontrolnych hałasu przy zabudowie chronionej akustycznie przy DK 84 w miejscowości Zagórz powiat sanocki w województwie podkarpackim
- Zakup instrumentów szałamai dla Dziewczęcej Orkiestry Szałamaistek
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- Dostosowanie do wymogów ppoż. Budynku A WS SP ZOZw Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7 wraz z budową schodów zewnętrznych przy budynku A"
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.