Ogłoszenie z dnia 2021-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00057729/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081181 z dnia 2021-06-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Budowa oświetlenia ulicznego z lamp hybrydowych przy drodze gminnej Tropie – Habalina – Sarys nr 290612K
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜54
1.5.2.) Miejscowość: ˜Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜http://gminagrodek.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Budowa oświetlenia ulicznego z lamp hybrydowych przy drodze gminnej Tropie – Habalina – Sarys nr 290612K2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e6ed3ad8-acef-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00005038/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach powiatowych i gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00045873/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜IZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37187,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest: doświetlenie drogi gminnej nr 290612 K Tropie – Habalina – Sarys lampami hybrydowymi. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 2 szt. lamp hybrydowych z oprawą LED 50W oznaczonych w projekcie budowlanych jako lampy S1 – S2. 2. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakres którego wchodzi dostawa i montaż 2 dodatkowych lamp nr S3-S4. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia oświadczenia odnośnie skorzystania z prawa opcji. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia objętego opcją na tych samych warunkach i zachowaniem cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego). 4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia stanowiąca opcję jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem został określony w dokumentach technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, składające się z następujących opracowań:5.1. Projekt budowlany5.2. Przedmiar robót5.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót. W cenie ofertowej należy wycenić wykonanie zakresu robót obejmującego dostawę i montaż 4 szt. lamp. (zakres gwarantowany 2 szt. i opcjonalny 2 szt.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31386,74
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31386,74
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31386,74
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜RMS POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8181676247
7.3.3) Ulica: ˜Mickiewicza 107
7.3.4) Miejscowość: ˜Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: ˜39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31386,74
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.