Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048943/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00105405/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081164 z dnia 2021-06-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych” dla uczniów/uczennic CKZiU w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. „ Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜CKZiU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 364124349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Mikołowska 44
1.5.2.) Miejscowość: ˜Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜32 222 26 41, 533 341 501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@ckziu-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.ckziu-myslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych” dla uczniów/uczennic CKZiU w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. „ Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-a14b30ab-af17-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00007587/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja kursów i szkoleń dla uczestników projektu "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00048943/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜CKZiU.310.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 323154 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181669 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część nr 1. Kurs AutoCAD 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi programu Auto-CAD – program stosowany do komputerowego wspomagania projektów w 2D i 3D. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 12 osób 1 grupa. 3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest opanowanie podstawowych poleceń programu AutoCAD umożliwiających samodzielną pracę projektową. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia z szybkim i sprawnym rysowaniem w programie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 2. Kurs programowania w języku JAVA1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania w języku JAVA. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 10 osób- 1 grupa 3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowania w języku Java. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia związane z programowaniem obiektowym z użyciem konstrukcji Javy i kluczowe słowa języka oraz ich zastosowanie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 3. Kurs programowania w języku Python1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania w języku Python. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 8 osób - 1 grupa.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowaniem w języku Python.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 4. Kurs prawa jazdy kategorii B1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B wraz z opłatą za pierwszy egzamin państwowy.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 24 osób -2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zdania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B., nabycie umiejętności prowadzenia pojazdów mechanicz-nych oraz uzyskanie prawa jazdy kategorii B. Uczestnicy kursu nabędą m.in. umiejętności przy-gotowania się do jazdy i sprawdzenia stanu technicznego, podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy, włączania się do ruchu, zajmowania właściwej po-zycji na drodze, respektowania praw innych uczestników ruchu oraz porozumiewania się z nimi przy użyciu dopuszczalnych środków, bezpiecznego wykonywania manewrów występujących w różnych sytuacjach drogowych, skutecznego reagowania, w tym hamowania awaryjnego, w przypadku powstania rzeczywistego zagrożenia, kierowania pojazdem z zachowaniem obowią-zujących przepisów ruchu drogowego, wykonywania podstawowych czynności kontrolno-obsługowych mechanizmów i urządzeń pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeń-stwo jazdy. Podejmowania działań w zakresie udzielania przedlekarskiej pomocy ofiarom wy-padków drogowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 46320 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 5. Kurs obsługi klimatyzacji samochodowej1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu obsługi klimatyzacji samochodowej.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 10 osób – 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do obsługi klimatyzacji samochodowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4310 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 6. Kurs montażu instalacji LPG w samochodach1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu montażu instalacji LPG w pojazdach samochodowych.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 12 osób – 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania instalacji LPG w samochodach. Szkolenie składa się z teoretycznych i praktycznych zajęć, mających na celu przyswojenie wiedzy dotyczącej zasad działania i pracy poszczególnych ele-mentów instalacji gazowych oraz przepisów i regulaminów, których należy przestrzegać pod-czas prawidłowego montażu. Szkolenia praktyczne są uzupełnieniem wiedzy zdobytej podczas zajęć teoretycznych - obejmują zajęcia praktyczne prowadzone w warsztacie montażu instalacji gazowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 7. Kurs programowania sterowników PLC1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie programowa-nia i obsługi sterowników programowalnych PLC (Programable Logic Controler). 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 4 osób. – 1 grupa.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego programowania sterowników PLC4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6240 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 8. Kurs obsługi wózka jezdniowego1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 15 osób– 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12060 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 9. Kurs spawania metodą TIG (141)1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG (141)2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 18 osób. – 2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania zawodu spawacza metodą TIG.(141) .4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 29502 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część Nr 10. Kurs spawania metodą MAG (135)1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135)2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 18 osób. – 2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania zawodu spawacza metodą MAG.(135).4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 29502 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2520
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej S.C. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof, 30-110 Kraków ul. Kraszewskiego 36
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6770022621
7.3.3) Ulica: ˜ul. Kraszewskiego 36
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-110
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2520
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EDUCAFE Sp. z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Zygmuntowska 37/1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6711833878
7.3.3) Ulica: ˜ul. Zygmuntowska 37/1
7.3.4) Miejscowość: ˜Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: ˜78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7520
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7520
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EDUCAFE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6711833878
7.3.3) Ulica: ˜ul. Zygmuntowska 37/1
7.3.4) Miejscowość: ˜Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: ˜78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7520
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46320
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46320
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558
7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46320
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy „SEMEKS” Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7381276397
7.3.3) Ulica: ˜Bonarka 21
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4824
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4824
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558
7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4824
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558
7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10350
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10350
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜954-18-86-126
7.3.3) Ulica: ˜ul. Karolinki 1
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-467
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10350
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27720
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29142
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27720
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558
7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27720
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26190
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26190
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.,40-467 Katowice ul. Karolinki 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9541886126
7.3.3) Ulica: ˜ul. Karolinki 1
7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-467
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26190
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-06-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części"
- Remonty bieżące dróg - gmina
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.