eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych" dla uczniów/uczennic CKZiU w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. " Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081164 z dnia 2021-06-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych” dla uczniów/uczennic CKZiU w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. „ Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜CKZiU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 364124349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Mikołowska 44

1.5.2.) Miejscowość: ˜Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜32 222 26 41, 533 341 501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@ckziu-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.ckziu-myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych” dla uczniów/uczennic CKZiU w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. „ Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-a14b30ab-af17-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00007587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja kursów i szkoleń dla uczestników projektu "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego Rozwój szkolnictwa zawodowego w Mysłowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00048943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜CKZiU.310.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 323154 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181669 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część nr 1. Kurs AutoCAD 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi programu Auto-CAD – program stosowany do komputerowego wspomagania projektów w 2D i 3D. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 12 osób 1 grupa. 3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest opanowanie podstawowych poleceń programu AutoCAD umożliwiających samodzielną pracę projektową. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia z szybkim i sprawnym rysowaniem w programie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 2. Kurs programowania w języku JAVA1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania w języku JAVA. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 10 osób- 1 grupa 3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowania w języku Java. W trakcie kursu uczestnicy poznają zagadnienia związane z programowaniem obiektowym z użyciem konstrukcji Javy i kluczowe słowa języka oraz ich zastosowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 3. Kurs programowania w języku Python1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu programowania w języku Python. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 8 osób - 1 grupa.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień z programowaniem w języku Python.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 4. Kurs prawa jazdy kategorii B1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B wraz z opłatą za pierwszy egzamin państwowy.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 24 osób -2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do zdania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B., nabycie umiejętności prowadzenia pojazdów mechanicz-nych oraz uzyskanie prawa jazdy kategorii B. Uczestnicy kursu nabędą m.in. umiejętności przy-gotowania się do jazdy i sprawdzenia stanu technicznego, podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy, włączania się do ruchu, zajmowania właściwej po-zycji na drodze, respektowania praw innych uczestników ruchu oraz porozumiewania się z nimi przy użyciu dopuszczalnych środków, bezpiecznego wykonywania manewrów występujących w różnych sytuacjach drogowych, skutecznego reagowania, w tym hamowania awaryjnego, w przypadku powstania rzeczywistego zagrożenia, kierowania pojazdem z zachowaniem obowią-zujących przepisów ruchu drogowego, wykonywania podstawowych czynności kontrolno-obsługowych mechanizmów i urządzeń pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeń-stwo jazdy. Podejmowania działań w zakresie udzielania przedlekarskiej pomocy ofiarom wy-padków drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 46320 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 5. Kurs obsługi klimatyzacji samochodowej1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu obsługi klimatyzacji samochodowej.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 10 osób – 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do obsługi klimatyzacji samochodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4310 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 6. Kurs montażu instalacji LPG w samochodach1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podstawowego kursu montażu instalacji LPG w pojazdach samochodowych.2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 12 osób – 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania instalacji LPG w samochodach. Szkolenie składa się z teoretycznych i praktycznych zajęć, mających na celu przyswojenie wiedzy dotyczącej zasad działania i pracy poszczególnych ele-mentów instalacji gazowych oraz przepisów i regulaminów, których należy przestrzegać pod-czas prawidłowego montażu. Szkolenia praktyczne są uzupełnieniem wiedzy zdobytej podczas zajęć teoretycznych - obejmują zajęcia praktyczne prowadzone w warsztacie montażu instalacji gazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 7. Kurs programowania sterowników PLC1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie programowa-nia i obsługi sterowników programowalnych PLC (Programable Logic Controler). 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 4 osób. – 1 grupa.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego programowania sterowników PLC

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6240 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 8. Kurs obsługi wózka jezdniowego1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli. 2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 15 osób– 2 grupy.3.Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12060 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 9. Kurs spawania metodą TIG (141)1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG (141)2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 18 osób. – 2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5.Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania zawodu spawacza metodą TIG.(141) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29502 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część Nr 10. Kurs spawania metodą MAG (135)1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135)2. Kurs zostanie przeprowadzony dla 18 osób. – 2 grupy.3. Uczestnicy kursu są uczniami/ uczennicami Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach.4. Miejsce szkolenia: miasto Mysłowice i/lub okolice w promieniu maksymalnie 20 km. 5. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykony-wania zawodu spawacza metodą MAG.(135).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29502 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2520

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej S.C. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof, 30-110 Kraków ul. Kraszewskiego 36

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6770022621

7.3.3) Ulica: ˜ul. Kraszewskiego 36

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-110

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2520

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EDUCAFE Sp. z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Zygmuntowska 37/1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6711833878

7.3.3) Ulica: ˜ul. Zygmuntowska 37/1

7.3.4) Miejscowość: ˜Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: ˜78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16200

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7520

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7520

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜EDUCAFE Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6711833878

7.3.3) Ulica: ˜ul. Zygmuntowska 37/1

7.3.4) Miejscowość: ˜Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: ˜78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7520

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46320

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46320

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46320

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3520

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy „SEMEKS” Barbara Leśkiewicz-Rzeszutek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜7381276397

7.3.3) Ulica: ˜Bonarka 21

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4824

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4824

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4824

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10350

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10350

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜954-18-86-126

7.3.3) Ulica: ˜ul. Karolinki 1

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-467

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10350

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27720

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29142

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27720

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Centrum Kształcenia Zawodowego w Katowicach,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6340135558

7.3.3) Ulica: ˜ul. Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-952

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27720

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26190

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26190

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SYNERCOM USŁUGI WSPÓLNE Sp. z o.o.,40-467 Katowice ul. Karolinki 1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9541886126

7.3.3) Ulica: ˜ul. Karolinki 1

7.3.4) Miejscowość: ˜Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: ˜40-467

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26190

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.