eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O¶wiêcim › ¦WIADCZENIE US£UG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ W FORMIE POBYTU CA£ODOBOWEGO DLA KLIENTÓW PCPR W O¦WIÊCIMIU



Og³oszenie z dnia 2022-03-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ W FORMIE POBYTU CA£ODOBOWEGO DLA KLIENTÓW PCPR W O¦WIÊCIMIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W O¦WIÊCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010648

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O¶wiêcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pcproswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ W FORMIE POBYTU CA£ODOBOWEGO DLA KLIENTÓW PCPR W O¦WIÊCIMIU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3024ec0-9f70-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00080954

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/pcproswiecim,m,392653,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja bêdzie prowadzona za pomoc± miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz platformy ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej: 1)miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, 3)poczty elektronicznej –email:pcpr@powiat.oswiecim.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp
do nastêpuj±cych formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych ormularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB. 5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki postêpowania. Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania AO.252.3.2022.
Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany powy¿ej adres email (nie dotyczy czynno¶ci z³o¿enia oferty). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO”,
informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PCPR w O¶wiêcimiu z siedzib± w O¶wiêcimiu, ul. Bema 4, tel. 33/ 842-23-29, e-mail: pcpr@powiat.oswiecim.pl, adres https://pcproswiecim.pl/
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿na uzyskaæ pod adresem e-mail:
piotrmariusz.karcz@gmail.com
3. 3)Dane osobowe wykonawcy przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania i
udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych,dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami. 4) Podstaw± przetwarzania danych
osobowych jest: a)ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych; b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; d) art.6 pkt.1 lit.c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze. 5)Odbiorca lub kategorie odbiorców danych osobowych: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na
podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu
przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy. 7) Wykonawca posiada prawo: a) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego
obowi±zku,wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; b) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; c)usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; d) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia. 8) Wykonawcy przys³uguje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki2, 00-913 Warszawa. 9) Dane osobowe wykonawcy nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 10)Dane osobowe wykonawcy nie bêd±
przekazywane do pañstw trzecich. 11)Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AO.252.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14 dniowego pobytu ca³odobowego dla maksymalnie 25 osób niepe³nosprawnych ze znacznym stopniem niepe³nosprawno¶ci lub z orzeczeniem równowa¿nym, z terenu powiatu o¶wiêcimskiego.
W ramach us³ugi wykonawca zobowi±zuje siê do:
• zapewnienia pobytu w budynkach pozbawionych barier architektonicznych,
• zapewnienia noclegów w pokojach dwuosobowych z dostêpem do pomieszczeñ higieniczno- sanitarnych,
• zapewnienia pomocy w podstawowych czynno¶ciach ¿yciowych osobom tego potrzebuj±cym: w tym w ubieraniu siê, jedzeniu, myciu, k±paniu,
• zapewnienia sal do zajêæ terapeutycznych, rehabilitacyjnych i pomieszczenia do spêdzania czasu wolnego,
• zapewnienia pomocy wyspecjalizowanej kadry / lekarze, pielêgniarki, rehabilitanci, opiekunowie, terapeuci zajêciowi/
• zapewnienia minimum 3 posi³ków dziennie /¶niadania, obiady, kolacje, oraz drobne przek±ski miêdzy g³ównymi posi³kami / w tym diety dla osób tego wymagaj±cych,
• zapewnienia 2 zabiegów dziennie fizjoterapeutycznych lub æwiczeñ ogólnousprawniaj±cych,
• organizacji czasu wolnego i niezbêdnej pomocy w za³atwianiu spraw osobistych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i realizacji zadania okre¶la projekt umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
Placówka Wykonawcy, w której ¶wiadczona bêdzie us³uga powinna znajdowaæ siê na terenie powiatu o¶wiêcimskiego lub powinna byæ zlokalizowana w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km licz±c od granic powiatu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe

85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepe³nosprawnej do wykonania czynno¶ci w ramch realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca posiada zezwolenie w³a¶ciwego wojewody na prowadzenie placówki zapewniaj±cej ca³odobow± opiekê osobom niepe³nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz³ym wieku.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek ten zosta³ spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê odpowiadaj±c± wielko¶ci± i rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia.
Za zrealizowane us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³udze ca³odobowej opieki ¶wiadczonej osobom niepe³nosprawnym, nale¿y rozumieæ wykonanie jednej us³ugi tego typu, a za porównywaln± wielko¶æ – umowa na ¶wiadczenie us³ugi o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³ brutto

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Zezwolenie w³a¶ciwego wojewody na prowadzenie placówki zapewniaj±cej ca³odobow± opiekê osobom niepe³nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz³ym wieku.
2. Wykaz wykonanych us³ug, zgodny ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale II pkt 7.1.4 SWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych us³ug - referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1)Pe³nomocnictwo 2) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych 3) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa wraz z uzasadnieniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. c) Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. d) O¶wiadczenia i
dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e nowa osoba musi spe³niaæ warunki okre¶lone w zamówieniu przez Zamawiaj±cego oraz zadeklarowane przez Wykonawcê parametry i do¶wiadczenie w ramach kryterium oceny ofert,
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w za³±czonej do oferty Informacji na temat podwykonawców (za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji gdy Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ sam zrealizuje zadanie. W przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdza³ spe³nienie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub posiada potencja³ techniczny lub osobowy dziêki któremu Wykonawca otrzyma³ dodatkowe punkty w ramach kryteriów oceny ofert, nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu lub posiadaæ zadeklarowany potencja³ osobowy lub techniczny,
1) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiaj±cego itp.) – zmiana mo¿e nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
2) zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc± w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy, lub w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp.
3) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci zmniejszenie do 40 % warto¶ci w zwi±zku z SARS-CoV2 zgodnie z warunkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.