eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Budowa żłobka miejskiego w Chojnicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa żłobka miejskiego w Chojnicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523971800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@miastochojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka miejskiego w Chojnicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba4fa42-9fde-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016735/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Żłobka Miejskiego w Chojnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/chojnice/aukcje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/chojnice/aukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -
Usługi fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1;
zwanym dalej „RODO”) informujemy, że administratorem danych osobowych jest: Gmina Miejska Chojnice

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WE.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Żłobka miejskiego w Chojnicach w rejonie ul. Bałtyckiej w Chojnicach.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Gmina Miejska Chojnice posiadała pozwolenie na budowę.
Zamówienie obejmuje niżej wymienione branże:
• budowlana
• sanitarna
• elektryczna
Całość zamierzenia mieści się na terenie dz. nr: 485/68 – w obr. ewid. 0001
Chojnice-M
Zakres rzeczowy inwestycji:
Budynek żłobka będzie obiektem wykonanym w technologii tradycyjnej z wykorzystaniem elementów murowanych, żelbetowych prefabrykowanych i betonowanych na miejscu budowy. Inwestycja obejmuje między innymi zakres:
- tymczasowe ogrodzenie terenu budowy na czas realizacji
- roboty ziemne i przygotowawcze
- fundamenty
Ściany fundamentowe wykonać z bloczków betonowych gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej wg projektu konstrukcji. Ściany fundamentowe ocieplone styropianem XPS gr. 15 cm mocowanym za pomocą kleju, na odcinkach przy schodach należy zastosować materiał gr 5cm o podwyższonych parametrach termoizolacyjnych. Powierzchnie wzmocnić zatapiając siatkę elewacyjną. Izolacja przeciwwilgociowa powłokowa na warstwie tynku szczelnego "rapówka" do wysokości 15cm ponad teren.
- parter
Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm o klasie wytrzymałości: 20 (25), ściany działowe z bloczków gr. 12 cm na zaprawie cienkospoinowej (klejowej).
Ściany zewnętrzne wykonać jako:
S - ocieplone wełną mineralną gr. 20 cm i wykończone tynkiem cienkowarstwowym oraz imitacją deski odciśniętej w masie w kolorze brązowym. Kolor wybarwienia deski ozdobnej należy każdorazowo uzgodnić z inspektorem nadzoru.
Wskaźnik izolacyjności akustycznej R`A1min nie niższy niż:
dla ścian pomiędzy salami dla dzieci – 45dB
dla ścian pomiędzy salami i korytarzem – 40dB
dla ścian pomiędzy salą, a magazynem - 45dB
W pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności tj. wc, łazienkach, przedsionkach wc, pomieszczeniach porządkowych, w pomieszczeniach zaplecza kuchennego należy zabezpieczyć płynną folią z wywinięciem jej na ściany do wysokości 20cm (w pomieszczeniach z natryskami do wysokości 2m).
- dach i stropodach
Dach w konstrukcji drewnianej z prefabrykowanych wiązarów z drewna sosnowego klasy C24. Dach dwuspadowy o nachyleniu połaci 30º. Przekroje podano na rysunku więźby dachowej w projekcie technicznym. Drewno należy zabezpieczyć odpowiednim wielofunkcyjnym impregnatem do drewna konstrukcyjnego oraz tarcicy budowlanej, który zabezpiecza powierzchnie przed szkodliwym działaniem ognia, owadów, grzybów domowych i pleśniowych.
Konstrukcja stropu niewentylowanego z płyt sprężanych, kanałowych o gr. 26,50cm, szerokość płyt 120cm. Strop w części przykrytej dachem stromym 57,7%(30°) składający się z belek pasa dolnego wiązara kratowego oraz sufitu podwieszanego kasetonowego i z płyt GKF o kl. odporności ogniowej EI30.
Dach wysoki - Przekroje podano na rysunku więźby dachowej w projekcie technicznym. Drewno należy zabezpieczyć odpowiednim wielofunkcyjnym impregnatem do drewna konstrukcyjnego oraz tarcicy budowlanej, który zabezpiecza powierzchnie przed szkodliwym działaniem ognia, owadów, grzybów domowych i pleśniowych.
Izolację przeciwwilgociową dachu wykonać wg zaleceń:
dach płaski: - papa wierzchniego krycia na papie podkładowej,
dach stromy: pokrycie z blachy na rąbek, membrana dachowa.
- elewacja
Ściany zewnętrzne - ocieplone wełną mineralną gr. 20 cm i wykończone tynkiem cienkowarstwowym oraz imitacją deski odciśniętej w masie w kolorze brązowym. Kolor wybarwienia deski ozdobnej należy każdorazowo uzgodnić z inspektorem nadzoru.
- stolarka okienna
Stolarka okienna aluminiowa i PCV profil min sześciokomorowy, z szybą potrójną zespoloną o współczynniku Uk nie większym niż 1,0W/(m2K) Szkło bezbarwne, bezpieczne obustronnie w salach i na drogach komunikacji. Wskaźnik izolacyjności akustycznej Rw nie niższy niż 32dB.
Kolor stolarki od zewnątrz – antracyt RAL 7016.
Kolor stolarki od wewnątrz – biały.
Nad każdym oknem będzie nadstawka o wys. 12,5cm do zamocowania refleksole.
Pod każdym oknem należy wykonać podstawę ograniczającą warstwę posadzkową. W oknach sal dla dzieci oraz na korytarzu należy zamocować od zewnątrz refleksole w celu ochrony przed słońcem. Od wewnątrz należy zamocować rolety w kasetkach, z prowadnicami na okna PCV. Montaż stolarki i parapetów zewn. w konsolach (ciepły montaż).
- schody i rampa
- tynki i roboty wykończeniowe
Ściany wewnętrzne:
- tynk gipsowy twardy , 2 x szpachlowane. Wykończenie ścian wg "Rzutu parteru" i projektu wykonawczego.
W pomieszczeniach toalet i zaplecza kuchennego do wysokości 2,0m ściany obłożyć płytkami ceramicznymi, powyżej ściany pomalować farbą. W pozostałych pomieszczeniach ściany pomalować farbami zmywalnymi lateksowymi w jasnych kolorach. Kolorystykę uzgodnić z Inwestorem na etapie realizacji.
- podłogi
Wykończenie posadzki wykładziną dywanową przeznaczoną do użytku w budynkach użyteczności publicznej o podwyższonych właściwościach na ścieranie oraz akustycznych.
Posadzki ułożonej na gruncie: 2 x papa asfaltowa podkładowa odmiany 400 na lepiku asfaltowym/2xfolia budowlana
Dokładny rodzaj wykładziny uzgodnić z Inwestorem na etapie realizacji. Wykładzina dywanowa powinna spełniać następujące wymagania:
- metoda barwienia: Barwiona w masie
- wysokość całkowita: 5,5 mm
- Wysokość warstwy użytkowej: 2,5 mm
- Ciężar całkowity: ok.3950 g/m2
- klasyfikacja ogniowa: Bfl - s1
- Klasa komfortu: LC21
- Tłumienie dźwięków uderzeniowych: 254 dB
Wykładzina musi być przyklejona na płynie antypoślizgowym na podłożu suchym, czystym, równym 2mm/2m. Zainstalowana zgodnie z zaleceniami producenta.
Płytki ceramiczne o podwyższonej ścieralności i wytrzymałości – przeznaczone do budynków użyteczności publicznej o wymiarach min. 60x60 cm. Kolorystykę uzgodnić z Inwestorem na etapie realizacji.
Stopień ścieralności T dla posadzki i współczynnik antypoślizgowy min R12 dla płytek na zapleczu kuchennym.
Pod wszystkimi posadzkami wykonać warstwę wyrównawczą i przeciwwilgociową.
Przed wejściami i w wiatrołapach należy przewidzieć wycieraczkę wpuszczaną w posadzkę.
- stolarka wewnętrzna
Według zestawienia stolarki. Ścianka mobilna z wbudowanymi drzwiami.

- zagospodarowanie terenu
- roboty instalacji sanitarnych, wod-kan i co
- roboty instalacji elektrycznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.
w zakresie doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę obiektu użyteczności publicznej wyposażonego w zaplecze kuchenne i techniczne za minimum 5.000.000 zł brutto.
w zakresie potencjału kadrowego
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
-minimum 1 osobą - kierownikiem budowy uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów.
-minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu)
co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów.
-minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku/ów, obiektu/ów;

W/w osoby muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.

Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy ze stanowiskiem kierownika robót dowolnej branży, pod warunkiem spełniania wymagań dla obu tych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za techniczną realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p. sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000 ZŁ (słownie: STO*TYSIĄCE 00/100 złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/chojnice/aukcje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.