eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinZakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY "MUZA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767462255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ckmuza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckmuza.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ckmuza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytucja kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffc5708e-5558-4a5d-a519-46e7711a2b84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00281458/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/341/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 282000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnego, fabrycznie nowego sprzętu w stanie kompletnym tj. gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów oraz posiadającego instrukcję obsługi w języku polskim. Sprzęt ma być oryginalnie zapakowany. Oferowane urządzenia winny pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji (tj. kanału dystrybucji autoryzowanego przez ich producenta). Oferowane wyposażenie ma być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Kinowy projektor cyfrowy 2K lub 4K* -1szt
• pełna zgodność ze standardem kinowym DCI
• laserowe źródło światła z zastosowaniem lasera klasy 1
• minimalna jasność lasera 6000 lumen
• minimalna trwałość lasera to 30000 godzin
• kompaktowa budowa - źródło światła oraz chłodzenie zintegrowane w obudowie projektora
• możliwość zamontowania zintegrowanego serwera kina cyfrowego
2. Serwer kina cyfrowego* - 1 szt
• pełna zgodność ze standardem kinowym DCI
• możliwość zintegrowania z projektorem – montaż w obudowie projektora
• macierz dyskowa w wydzielonym magazynie zewnętrznym,
• 3 dyski minimum 2 TB
• wejście HDMI dla podłączenia sygnałów alternatywnych – minimum 2 szt
• cyfrowe wyjście dźwięku w standardzie AES/EBU na złączu RJ45 do 16 kanałów
• wbudowany procesor wizyjny (skaler)
3. Obiektyw projekcyjny - 1 szt
• obiektyw o odpowiedniej ogniskowej dobranej do wielkości ekranu i odległości projekcyjnej, umożliwiający ustawienie obrazu dla kilku formatów FLAT i SCOPE
4. Panel kontrolny lub laptop z oprogramowaniem serwisowym oraz sterującym - 1szt
• matryca min 15”
• szybki dysk SSD o minimalnej pojemności 512 gb
• karta sieciowa LAN (złącze RJ45) oraz dodatkowa karta bezprzewodowa Wifi
• system operacyjny kompatybilny z oprogramowaniem projektora i serwera
• zainstalowane oprogramowanie do sterowania projektorem i serwerem
• wejście HDMI
• system operacyjny Windows 11 pro
• minimum 2 wejścia USB 3.0 bądź nowsze
5. Stolik pod zestaw cyfrowy - 1 szt
• stolik odpowiednio dopasowany pod zestaw
6. Dostawa i montaż i szkolenie kinooperatorów
• dostawa, montaż, konfiguracja, zestrojenie sprzętu, szkolenie z obsługi, dokumentacja powykonawcza, przeglądy gwarancyjne.
Projektor i serwer muszą pochodzić od tego samego producenta

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38600000-1 - Przyrządy optyczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po wyborze oferty pojawiło się zagrożenie braku możliwości podpisania umowy z Instytucją dofinansowującą zakup. Po licznej wymianie pism z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej jednostka ta nie wyraziła zgody na podpisanie umowy do ww. postępowania co zarazem skutkuję brakiem przyznania środków na zakup zestawu kinowego.
Możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia została przewidziana przez Zamawiającego w SWZ (Rozdział III pkt.7) jak również w Sekcji VI pkt. 6.7 Ogłoszeniu o zamówieniu.
Reasumując, Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na odmowę przyznania środków przez PISF. Zamawiający nie jest wstanie przeznaczyć większej ilości środków własnych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334155,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506839,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.