eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaDostawy pieluchomajtek i podkładów higienicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy pieluchomajtek i podkładów higienicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306756

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Stanisława Duboisa 68

1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.4.7.) Numer telefonu: 297463711

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.tyszka@szpitalostrowmaz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080626

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00060402

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:

Po zmianie:
Materiały medyczne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: 1) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j.) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności – jeżeli dotyczy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ 2) materiały informacyjne – karty katalogowe, karty techniczne, foldery, prospekty, broszury wyciągi z instrukcji, itp dla oferowanych produktów (w języku polskim), potwierdzające parametry techniczne określone w SWZ dla przedmiotu zamówienia, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów; 3) Karta technologiczna wyrobu, potwierdzająca chłonność podkładu higienicznego wg ISO 11948-1 nie mniej niż 1500g – dotyczy pozycji 8; 4) próbki - po jednej sztuce asortymentu określonego w pozycjach 1 - 10; Zgodnie z art. 65 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczącej załączenia do oferty ww. próbek i wymaga, aby próbki Wykonawca przekazał Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – pok. Nr 6 - Kancelaria Administracji z dopiskiem: „Dostawy pieluchomajtek i podkładów higienicznych - Nr postępowania SPZZOZ.XII.381.4/2025 - PRÓBKI - NIE OTWIERAĆ DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT”. Próbki należy złożyć do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 03.02.2025 r. do godziny 12:00 do Budynku Administracji, oznaczony jako „Budynek F”, pokój numer 6 – Kancelaria. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za próbki dostarczone do innego miejsca w siedzibie Zamawiającego niż wskazane wyżej.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: 1) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j.) i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywołanej ustawy tj. posiada certyfikat CE i deklarację zgodności – jeżeli dotyczy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ 2) materiały informacyjne – karty katalogowe, karty techniczne, foldery, prospekty, broszury wyciągi z instrukcji, itp dla oferowanych produktów (w języku polskim), potwierdzające parametry techniczne określone w SWZ dla przedmiotu zamówienia, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów; 3) Karta technologiczna wyrobu, potwierdzająca chłonność podkładu higienicznego wg ISO 11948-1 nie mniej niż 1500g – dotyczy pozycji 8; 4) próbki - po jednej sztuce asortymentu określonego w pozycjach 1 - 10; Zgodnie z art. 65 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczącej załączenia do oferty ww. próbek i wymaga, aby próbki Wykonawca przekazał Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Duboisa 68, 07 – 300 Ostrów Mazowiecka – pok. Nr 6 - Kancelaria Administracji z dopiskiem: „Dostawy pieluchomajtek i podkładów higienicznych - Nr postępowania SPZZOZ.XII.381.4/2025 - PRÓBKI - NIE OTWIERAĆ DO UPŁYWU TERMINU SKŁADANIA OFERT”. Próbki należy złożyć do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 05.02.2025 r. do godziny 12:00 do Budynku Administracji, oznaczony jako „Budynek F”, pokój numer 6 – Kancelaria. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za próbki dostarczone do innego miejsca w siedzibie Zamawiającego niż wskazane wyżej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-02-03 12:00

Po zmianie:
2025-02-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-02-03 12:15

Po zmianie:
2025-02-05 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-03-04

Po zmianie:
2025-03-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.