eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu "Aktywny Senior w Gminie Zakrzew" - 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu
„Aktywny Senior w Gminie Zakrzew” – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-155

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zakrzew.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu
„Aktywny Senior w Gminie Zakrzew” – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d377e5cd-8765-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029568/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu „Aktywny Senior w Gminie Zakrzew”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane w ramach zadania pn.: „Aktywny Senior w Gminie Zakrzew” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521731

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GB.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168233,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: W OBIEKTYWIE - prowadzenie zajęć fotograficznych
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć fotograficznych. Zajęcia będą prowadzone w Klubie Seniora w Wólce Ponikiewskiej, Wólka Ponikiewska 40a lub w budynku Urzędu Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenia lub rozliczenie w oparciu o wystawioną fakturę VAT w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą lub podobne.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi:48 godzin z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywały się nie rzadziej niż po 6h x 8 razy w roku. Jedna grupa, 15 uczestników projektu.
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeby będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby powyżej 50 roku życia zamieszkałe na terenie Gminy Zakrzew (woj.lubelskie). Osoby zagrożone wykluczeniem.
Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć fotograficznych podczas których uczestnicy projektu zapoznają się z podstawowymi aspektami fotografii cyfrowej, dowiedzą się, w jaki sposób powinni robić zdjęcia. Nabytą wiedzę sprawdzą podczas zajęć w terenie, gdzie będą fotografować naturę i ludzi. Zajęcia będą prowadzone na terenie Gminy Zakrzew. Efektem prowadzonych zajęć będzie organizacja jednej wystawy rocznie, dostępnej dla społeczności lokalnej oraz publikacja w formie wydruku albumu ze zdjęciami uczestników projektu na zakończenie zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: MAGICZNY OGRÓD - prowadzenie warsztatów na temat pielęgnacji przydomowych ogródków
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć ogrodniczych. Zajęcia będą prowadzone w Klubie Seniora w Wólce Ponikiewskiej, Wólka Ponikiewska 40a lub w budynku Urzędu Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenia lub rozliczenie w oparciu o wystawioną fakturę VAT w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą lub podobne
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą raz obowiązującymi przepisami prawa
Wymiar godzinowy świadczenia usługi:63 godziny, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywały się nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu po 4h.Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeby będzie aktualizowany. Jedna grupa liczy 15 uczestników..
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeby będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby powyżej 50 roku życia zamieszkałe na terenie Gminy Zakrzew (woj.lubelskie). Osoby zagrożone wykluczeniem.
Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie warsztatów z dziedziny ogrodnictwa i architektury krajobrazu. Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną na temat zakładania i pielęgnowania ogrodu, planowania rabat, uprawy gleby, nasadzeń roślin oraz ich dalszej pielęgnacji. Na warsztatach Wykonawca zobowiązany jest poruszyć tematykę zasad uprawy i nawożenia gleby, roślin ozdobnych, zasad zwalczania chorób i szkodników oraz zasad kompozycji i pielęgnacji rabat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: DORADZTWO PRAWNE- poradnictwo specjalistyczne – radca prawny
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie indywidualnych porad prawnych przez radcę prawnego, porady będą prowadzone w Klubie Seniora w Wólce Ponikiewskiej,Wólka Ponikiewska 40a lub w budynku Urzędu Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenia lub rozliczenie w oparciu o wystawioną fakturę VAT w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą lub podobne.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi:28 godzin, indywidualne spotkania z uczestnikami projektu 8 godzin co kwartał- 1 godzina na osobę.
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeby będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby powyżej 50 roku życia zamieszkałe na terenie Gminy Zakrzew (woj.lubelskie). Osoby zagrożone wykluczeniem.
Usługi na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych, udzielanie seniorom informacji o obowiązujących przepisach z zakresu m.in. prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.5.) Wartość części: 3173,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH - prowadzenie warsztatów prozdrowotnych– 2 prelegentów z różnych dziedzin zdrowia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie warsztatów prozdrowotnych. Zajęcia będą prowadzone w Klubie Seniora w Wólce Ponikiewskiej, Wólka Ponikiewska 40a lub w budynku Urzędu Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenia lub rozliczenie w oparciu o wystawioną fakturę VAT w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez osobę prowadzącą działalność gospodarczą lub podobne
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa
Wymiar godzinowy świadczenia usługi:96 godzin, z zastrzeżeniem, że 8 warsztatów po 6 godzin na rokkażdy z prelegentów, liczba uczestników warsztatów: 20 osób.
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeby będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby powyżej 50 roku życia zamieszkałe na terenie Gminy Zakrzew (woj.lubelskie). Osoby zagrożone wykluczeniem.
Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie warsztatów prozdrowotnych ze specjalistą z zakresu m.in. dietetyki, kardiologii i fizjoterapii. Usługa ma polegać na wygłoszeniu wykładu i prelekcji specjalisty, dzięki którym seniorzy uzyskają konkretną wiedze pozwalająca na podjęcie słusznych działań w tym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się wygłosić wykłady z dziedzin ważnych dla seniorów, tj. geriatria, choroby kręgosłupa o stawów, cukrzyca, urologia oraz zasady stosowania leków. Celem wykładu ma być uświadomienie seniorom procesu starzenia, ale również wskazanie sposobów na spowolnienie tego procesu i łagodzenie jego skutków, a także zapobieganie wielu chorobom. Uczestnicy otrzymają instruktaż medyczny w omawianej dziedzinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie złożono żadnej oferty, w związku z czym na podstawie art. 255 pkt. 1 Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w tej części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część unieważniona na podstawie art. 255 pkt. 2, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Michał Zdziarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462710781

7.3.3) Ulica: Biernata z Lublina

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-465

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EduNaturica.pl Adam Grdeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612327706

7.3.3) Ulica: ul. M. Curie-Skłodowskiej

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-029

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.