Og³oszenie z dnia 2022-03-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00145543/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji technologii uzdatniania wody basenowej na krytej p³ywalni Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ulicy Konarskiego 6 w Ropczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691548180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2217312
1.5.8.) Numer faksu: 17 2210008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basenropczyce@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: rcsir.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji technologii uzdatniania wody basenowej na krytej p³ywalni Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ulicy Konarskiego 6 w Ropczycach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c7d9aa1-9f9e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00080558
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00041576/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja instalacji technologii uzdatniania wody basenowej na krytej p³ywalni Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji przy ulicy Konarskiego 6 w Ropczycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce zwanej dalej Platform±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III ust. 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostêpna jest na Platformy zakupowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w rozdziale III ust. 1 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ropczyckie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Konarskiego 6, 39-100 Ropczyce reprezentowane przez Dyrektora Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji.
adres e-mailowy do inspektora danych osobowych: parysa@ropczyce.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GM/01/02/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest etap I tj. remont instalacji technologii uzdatniania wody basenowej na terenie p³ywalni sportowej w Ropczyckim Centrum Sportu, przy ul. Konarskiego 6 w Ropczycach.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna, stanowi±ca za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca udokumentuje, ¿e:
Zdolno¶æ techniczna:
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub modernizacji i/lub przebudowie i/lub remoncie instalacji technologii uzdatniania wody basenowej na krytej p³ywalni i/lub na basenach p³ywackich zewnêtrznych o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto.
Zdolno¶æ zawodowa:
Dysponuje co najmniej jedn± osob± przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sanitarnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i przynale¿± do w³a¶ciwej izby in¿ynierów,
Zamawiaj±cy akceptuje inne uprawnienia, np. wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów z dnia wydania i/lub wydane zgodnie z przepisami dotycz±cymi uznawania uprawnieñ na terenie Unii Europejskiej i/lub na podstawie innych szczególnych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od daty wezwania:
O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci/ braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od daty wezwania:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Warto¶ci podane w dokumentach w walutach obcych, celem oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, zostan± przeliczone na z³ote wg kursu ¶redniego danej waluty do z³otego, publikowanego w tabeli kursów ¶rednich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowi±zuj±cych na dzieñ publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami z o¶wiadczeniem o posiadanych kwalifikacjach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wadium w kwocie 8.000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy 00/100 z³).1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uwaga: dokument wadium w formie innej ni¿ gotówka nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w formie elektronicznej.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ na konto zamawiaj±cego: 14 9171 0004 0001 2120 2000 0030
W tytule przelewu nale¿y wpisaæ „wadium nr sprawy GM/01/02/2022”
4. W przypadku wadium wnoszonego w porêczeniach lub gwarancjach data wyga¶niêcia porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ co najmniej termin zwi±zania ofert±. Porêczenia i gwarancje musz± byæ bezwarunkowe. W terminie otwarcia ofert wadium wp³acane w pieni±dzu musi znajdowaæ siê na koncie zamawiaj±cego. Potwierdzenie wniesienia wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. Wykonawca, którego oferta nie bêdzie zabezpieczona akceptowaln± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji, za po¶rednictwem platformy zakupowej – Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu w formie elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcê gwarancji/porêczenia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
• Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie o podziale zadañ pomiêdzy wspó³wykonawców, je¿eli ofertê sk³ada spó³ka cywilna (117 ust. 4 PZP, je¿eli dotyczy), wg. wzoru za³±cznika nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ n/w zmian umowy:1/ Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany kolejno¶ci i terminów wykonania poszczególnych zakresów robót okre¶lonych w harmonogramie rzeczowo – finansowym, stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a/ konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych,
b/ celem usprawnienia procesu budowy,
c/ wynikaj±cych z uzgodnienia potrzeby wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych,
d/ zaistnienia przeszkód nie spowodowanych lub nie daj±cych siê przypisaæ Wykonawcy.
2/ Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji prac objêtych umow± w przypadku zaistnienia przeszkód, nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie realizacji robót przez okres d³u¿szy ni¿ 15 dni.
3/ Je¿eli w toku realizacji robót wyst±pi konieczno¶æ zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest ograniczyæ zakres robót i/lub urz±dzeñ, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wówczas wysoko¶æ wynagrodzenia rycza³towego ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotê wynikaj±c± z wyliczenia polegaj±cego na przemno¿eniu ilo¶ci nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. Zastrzega siê jednak, ¿e minimalny zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie 90% zakresu robót.
4/ Zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, ¿e do warto¶ci netto zostanie doliczony podatek VAT w wysoko¶ci wynikaj±cej z przepisów.
5/ Zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mog± nast±piæ jedynie na osobê spe³niaj±c± wymagane w SWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia. Zmiany te wymagaj± akceptacji Zamawiaj±cego, nie wymagaj± aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u, musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego.
3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 1, zainicjowanej przez Wykonawcê jest przed³o¿enie do akceptacji Zamawiaj±cego opisu propozycji i uzasadnienia zmiany oraz wp³ywu zmiany na realizacjê zadania.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-29
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dowóz uczniów do szkó³ z terenu Gminy Ropczyce w roku szkolnym 2025/2026 gdzie zastosowano podzia³ na zadania
- Dowóz uczniów do szkó³ z terenu Gminy Ropczyce w roku szklonym 2025/2026 gdzie zastosowano podzia³ na VII zadañ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1346R Nied¼wiada przez wie¶ polegaj±ca na budowie chodnika dla pieszych na odcinku od km 1+577 do km 2+384 w miejscowo¶ci Nied¼wiada
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359R ul. Witosa w Ropczycach polegaj±ca na budowie chodnika na odcinku drogi od km 1+374 do km 2+328 strona lewa wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±
- Przebudowa placu zabaw przy ¿³obku miejskim w Ropczycach
wiêcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjêæ dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego O¶rodka Onkologii Dzieciêcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w £odzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w £odzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Zwiêkszenie dostêpno¶ci toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- Remont podjazdu dla osób niepe³nosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Ma³ych, ul. Zalesie
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa wraz z przebudow± Zespo³u Szkó³ o obiekt przedszkola z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± (II)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.