Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00011611/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80308643-f229-4c5f-a9bc-6c7ee60de1e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219531/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4311.44.2024.AGG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 482821,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400762,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Drogowego i Kolejowego Przejścia Granicznego w Dorohusku za pomocą kart paliwowych, chipów bądź innych urządzeń do środków transportu i urządzeń użytkowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 59154,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb DKPG Hrebenne, LZOPG w Chełmie oraz Oddziału Zamiejscowego w Zamościu za pomocą kart paliwowych, chipów bądź innych urządzeń do środków transportu i urządzeń użytkowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 130138,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Drogowego Przejścia Granicznego w Zosinie i Kolejowego Przejścia Granicznego w Hrubieszowie za pomocą kart paliwowych, chipów bądź innych urządzeń do środków transportu i urządzeń użytkowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 56910,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla potrzeb Drogowego Przejścia Granicznego w Kukurykach oraz Drogowego i Kolejowego Przejścia Granicznego w Terespolu oraz Terminala Weterynaryjno – Sanitarnego w Kobylanach za pomocą kart paliwowych, chipów bądź innych urządzeń do środków transportu i urządzeń użytkowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 154560,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73545,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73545,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Gminny Zakład Obsługi” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.3) Ulica: Okopy Kolonia 49
7.3.4) Miejscowość: Dorohusk
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73545,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 2 pn.: „Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb DKPG Hrebenne, LZOPG w Chełmie oraz Oddziału Zamiejscowego w Zamościu”, w terminie składania ofert, tj. do dnia 16.01.2025 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 3 pn.: „Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Drogowego Przejścia Granicznego w Zosinie i Kolejowego Przejścia Granicznego w Hrubieszowie”, w terminie składania ofert, tj. do dnia 16.01.2025 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 4 pn.: „Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Drogowego Przejścia Granicznego w Kukurykach oraz Drogowego i Kolejowego Przejścia Granicznego w Terespolu oraz Terminala Weterynaryjno – Sanitarnego w Kobylanach”, w terminie składania ofert, tj. do dnia 16.01.2025 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup odczynników i materiałów zużywalnych do wykonywania badań metodą genetyczną na analizatorze BIOFIRE
- Usługa organizacji szkoleń w projekcie "CZAS NA ZAWODOWCÓW" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
- Zakup produktów leczniczych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- "Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Wykonawcy"
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Zakup oleju napędowego
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn"
- Dostawa paliw na potrzeby bieżącej działalności Spółki Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o w Krapkowicach"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.