eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa niskot³owego licznika alfa-beta



Og³oszenie z dnia 2024-01-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa niskot³owego licznika alfa-beta

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Pañstwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Podle¶na 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.wojda@imgw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://imgw.eb2b.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Hydrologia, Meteorologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa niskot³owego licznika alfa-beta

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-707a9d0a-ba8e-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00080422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://imgw.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imgw.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy, wy³±cznie za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej eB2B, zwanej dalej „platform±”, dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania, tj. https://imgw.eb2b.com.pl.
2. Udzia³ w postêpowaniu wymaga posiadania przez Wykonawcê konta na platformie.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z platformy, w tym dotycz±ce wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, okre¶la regulamin platformy dostêpny pod adresem strony internetowej, wskazanym w ust. 1.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza sporz±dzanie i przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, tj. w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) – w szczególno¶ci w formatach: „.pdf”, „.doc”, „.docx”, „.rtf”, „.odt.” lub „.xades”. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie „.pdf”.
5. Za datê wp³ywu (przekazania) ofert, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wczytania na platformie.
6. Informacja na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: 1) szyfrowanie za pomoc± protoko³u TLS; 2) formularze s± dostêpne w formacie HTML z kodowaniem UTF-8; 3) wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane s± zapisywane z dok³adno¶ci±, co do setnej czê¶ci sekundy; 4) pliki z
dokumentami elektronicznymi sk³adaj±cymi siê na ofertê wczytane przez Wykonawcê na platformê i zapisane, s± widoczne na platformie jako zaszyfrowane, a otwarcie tych plików staje siê mo¿liwe dopiero po ich odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po
up³ywie terminu otwarcia ofert; 5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (w formacie hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przes³ania”.
7. Wykonawca ma obowi±zek komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym wy³±cznie w sposób okre¶lony w Rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zawarta jest w Za³±czniku nr 10 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zawarta jest w Za³±czniku nr 10 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-262-1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa niskot³owego licznika alfa-beta”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê niskot³owego licznika alfa-beta wskazanego w Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacji Technicznej stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38942000-7 - Liczniki promieniowania alfa i beta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie bêd± podlega³y wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: Cena - waga 85%, Gwarancja - waga 15%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia, polegaj±ce na dostawie urz±dzenia u¿ywanego w pomiarach izotopów promieniotwórczych, ka¿de z nich o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ netto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
a) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy:
- O¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo
- O¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
przy czym formularz tych o¶wiadczeñ stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego;
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji;
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
przy czym formularz tych o¶wiadczeñ stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
d) O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy – formularz wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania i cechy okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Opisie przedmiotu zamówienia - Specyfikacji Technicznej, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, tj.: Opisu przedmiotu zamówienia – Specyfikacji Technicznej potwierdzaj±cego, ¿e zaoferowany przez Wykonawcê przedmiot spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, sporz±dzonego wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1, wraz z ofert±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna potwierdzaj±cy, ¿e zaoferowany przez Wykonawcê przedmiot spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, sporz±dzony wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, jest on zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 1, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
3. Niezale¿nie od postanowieñ pkt. 2, Zamawiaj±cy zaleca, aby zobowi±zanie, o którym tam mowa, zosta³o z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ – Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, któr± Zamawiaj±cy zawrze z Wykonawc±, zostanie sporz±dzona na podstawie Wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ umowy zawartej z Wykonawc±.
3. Wszelkie zmiany tre¶ci zawartej umowy bêd± wymagaæ zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Przewidziana w ust. 2 mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy obejmuje w szczególno¶ci sytuacje okre¶lone w § 11 Wzoru umowy , stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
5. Ka¿da ze stron bêdzie mog³a wyst±piæ z propozycj± dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy. Propozycja ta bêdzie musia³a wyra¼nie wskazywaæ konkretne okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian, a o ile to w³a¶ciwe, zawieraæ tak¿e dowody na potwierdzenie rzeczywistego istnienia tych okoliczno¶ci.
6. Zmiany postanowieñ zawartej umowy nie mog± doprowadziæ do naruszenia art. 454 i 455 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-07 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania, wskazanym w Rozdziale I, tj. https://imgw.eb2b.com.pl przy u¿yciu zak³adki pn.: „Z³ó¿ ofertê”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-07 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ w terminie 12 tygodni, licz±c od dnia zawarcia umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.