eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Świadczenie usług transportu i zagospodarowania odpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu i zagospodarowania odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790125534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tęczowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 20 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwikpisz@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik.bip.hi.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwik-pisz.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu i zagospodarowania odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ea130a-7783-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022025/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 801171,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1 – transport odpadów opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, transport odpadów opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07 oraz transport odpadów w postaci zużytych opon o kodzie 16 01 03. Transport odbywać będzie ze stacji magazynowej przy ul. Olsztyńskiej 3 w Piszu do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Olsztynie. Odległość: Pisz – Olsztyn (do 140 km w jedną stronę):
a) dla odpadów opakowań z tworzyw sztucznych:
- szacunkowa ilość odbioru odpadów z tworzyw sztucznych 900 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 5 Mg,
- prognozowana ilość kursów 165,
b) dla odpadów opakowań ze szkła:
- szacunkowa ilość odbioru odpadów ze szkła 700 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 22 Mg,
- prognozowana ilość kursów 29,
c) dla zużytych opon:
- szacunkowa ilość odbioru zużytych opon 24 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 12 Mg,
- prognozowana ilość kursów 2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 202232,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie 2 - transport odpadów o kodach 17 01 07, 17 01 01. Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest transport odpadów zmieszanych z betonu i gruzu o kodzie 17 01 07 oraz odpadów betonu i gruzu o kodzie 17 01 01. Transport odbywać się będzie ze stacji magazynowej w Kotle Dużym do ZUOK w Spytkowie. Odległość Kocioł Duży – Spytkowo (do 70 km w jedna stronę).
a) dla odpadów zmieszanych z betonu i gruzu:
- szacunkowa ilość odbioru odpadów zmieszanych z betonu
i gruzu 500 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 14 Mg
- prognozowana ilość kursów w okresie trwania umowy 33,
b) dla odpadów betonu i gruzu:
- szacunkowa ilość odbioru odpadów betonu i gruzu to 50 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 14 Mg,
- prognozowana ilość kursów w okresie trwania umowy 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 25530,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie 3 – transport odpadów o kodzie 20 02 01. Przedmiotem zamówienia
w zadaniu nr 3 jest transport odpadów ulegających biodegradacji. Transport odbywać się będzie ze stacji magazynowej w Kotle Dużym, gm. Pisz do DBAJ Świętajno (do 60 km w jedną stronę). Szacunkowa ilość odbioru odpadów ulegających biodegradacji 1100 Mg, średnia waga jednego kursu nie mniej niż 20 Mg transportu odpadu, prognozowana ilość kursów w okresie trwania umowy 55.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 48279,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie 4 – transport odpadów w postaci skratek o kodzie 19 08 01
oraz odpadów w postaci zawartości piaskowników o kodzie 19 08 02. Transport odbywać się będzie z placu magazynowego w Oczyszczalni Ścieków w Piszu do ZUOK Spytkowo. Odległość Pisz – Spytkowo (do 65 km w jedna stronę).
a) dla skratek:
- szacunkowa ilość odbioru skratek 130 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 18 Mg,
- prognozowana ilość kursów 7,
b) dla zawartości piaskowników:
- szacunkowa ilość odbioru zawartości piaskowników 60 Mg,
- średnia waga jednego kursu nie mniej niż 18 Mg,
- prognozowana ilość kursów 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Zadanie 5 – transport odpadów o kodach 19 08 05. Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 5 jest transport odpadów w postaci komunalnych osadów ściekowych. Transport odbywać się będzie z placu magazynowego
w Oczyszczalni Ścieków w Piszu na pola w miejscowości Bogumiły. Odległość
Pisz – Bogumiły (do 13 km w jedna stronę). Szacunkowa ilość odbioru komunalnych osadów ściekowych 1000 Mg, średnia waga jednego kursu nie mniej niż 17 Mg transportu odpadu, prognozowana ilość kursów w okresie trwania umowy 60.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Zadanie 6 – zagospodarowanie i transport odpadów o kodzie 20 03 07.
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 6 jest świadczenie usługi w zakresie zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wraz
z transportem. Szacunkowa ilość odpadów wielkogabarytowych 600 Mg, prognozowana ilość kursów w okresie trwania umowy 60. Średnia waga jednego transportu nie mniej niż 10 Mg transportu odpadu. Odbiór odpadów odbywać się będzie ze stacji magazynowej przy ul. Olsztyńskiej 3 w Piszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 493030,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264946,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277242,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264946,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA OLSZTYN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365884950

7.3.3) Ulica: Towarowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-417

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264946,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40959,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44963,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA OLSZTYN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365884950

7.3.3) Ulica: Towarowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-417

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44963,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada polegała na błędnym opisie przedmiotu zmówienia, ponieważ została nieprawidłowo opisana lokalizacja miejsca zagospodarowania transportowanych odpadów oraz tym samym błędnie podana odległość do w/w miejsca docelowego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12152,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUKOWSKI Robert Bukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790044008

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 15/4

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUKOWSKI Robert Bukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790044008

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 15/4

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Senda Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO_RAFF Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363741057

7.3.3) Ulica: Strzygłowska 67FK

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-872

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zagospodarowanie odpadów.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.