eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Budowa sali wiejskiej w miejscowości Karmin



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080310 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali wiejskiej w miejscowości Karmin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627413013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca.bipgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali wiejskiej w miejscowości Karmin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8d4773-9dc8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000436/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sali wiejskiej w miejscowości Karmin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033646/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2007466,47

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali wiejskiej w miejscowości Karmin. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Karmin na działkach nr ewidencyjny 3/1, 3/2. Obecnie działki są niezabudowane, a na ich części znajduje się boisko piłkarskie, scena oraz utwardzony dojazd.

Planowany do wybudowania obiekt będzie umiejscowiony równolegle do głównej drogi publicznej o nr ewidencyjnym 62 w pobliżu wjazdu na działkę.
Projekt zakłada wykonanie prostej bryły budynku na rzucie prostokąta, przekrytej dachem skośnym dwuspadowym, krytym blachą.

Funkcjonalnie budynek będzie podzielony na 3 części: zaplecze techniczne i sanitarne, sala wielofunkcyjna dla 100 osób oraz zaplecze kuchenne.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) ROBOTY BUDOWLANE:
- roboty ziemne,
- fundament płytowy,
- ściany konstrukcyjne i działowe,
- konstrukcje żelbetowe,
- konstrukcja dachowa z pokryciem i obróbkami,
- tynki wewnętrzne i okładziny ceramiczne na ścianach,
- izolacje,
- posadzki wraz z okładzinami,
- sufity podwieszane z G/K,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- roboty malarskie,
- docieplenie przegród zewnętrznych,
- wykonanie elewacji,
- zagospodarowanie terenu (utwardzenia dojść, dojazdów i miejsc parkingowych),
2) INSTALACJE ELEKTRYCZNE:
- zasilanie obiektu,
- montaż rozdzielnic,
- instalacja siłowa,
- instalacja oświetlenia,
- instalacja odgromowa,
- pomiary elektryczne.
3) INSTALACJE SANITARNE:
- przyłącze wodociągowe,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- wewnętrzna instalacja gazu prowadzona w gruncie,
- wentylacja,
- klimatyzacja,
- instalacja centralnego ogrzewania +zasilanie nagrzewnicy,
- kanalizacja sanitarna,
- instalacja wody użytkowej
- woda zimna, ciepła,
- roboty instalacyjne gazowe,
- kotłownia gazowa ze zbiornikiem podziemnym na gaz,
- inwentaryzacja przyłącza wodociągowego,
- badania bakteriologiczne wody,
- pomiary skuteczności wentylacji.

Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać wymagane przez przepisy atesty i dopuszczenia. Materiały muszą być stosowane zgodnie z wytycznymi producenta oraz zasadami wiedzy technicznej.

W przypadku odnalezienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu, co do którego zachodzi podejrzenie, że jest on zabytkiem, należy zabezpieczyć znalezisko oraz miejsce jego odnalezienia, zaprzestać wszelkich prac mogących uszkodzić odnaleziony przedmiot oraz niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego celem zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków.
Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić minimum
36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.

WAŻNE!!! Zamawiający załącza do postępowania wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Załącznikiem do wzoru umowy jest harmonogram rzeczowo-finansowy wg. którego Wykonawca zobowiązany będzie skalkulować cenę oferty i wynagrodzenie na przestrzeni lat 2021, 2022 i 2023. Zamawiający wymaga, aby dany zakres robót był wykonany we wskazanym kwartale, zgodnie z harmonogramem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2203386,26

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2368030,78

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD Sławomir Kobylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171743024

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 23

7.3.4) Miejscowość: Bachorzew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2368030,78

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.