eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.990.702,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080171 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.990.702,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172271333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.990.702,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e15f5a97-a425-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.990.702,00 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044065/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.990.702,00 zł (słownie: cztery miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset dwa zł) zgodnie z Uchwałą Nr XXXI/356/21 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 25 marca 2021r. w sprawie zaciągnięcia kredytu w banku wyłonionym w drodze przetargu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu:
a) Waluta kredytu: PLN
b) Planowany okres kredytowania od uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2030r.
c) Spłata odsetek w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przez Bank.
d) Odsetki od kredytu naliczane będą za pełny kwartał od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych do 7 dnia następnego kwartału począwszy od pierwszego kwartału uruchomienia kredytu. Spłata ostatnich odsetek płatna w dniu całkowitej spłaty kredytu.
e) Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu.
f) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki będą naliczane do dnia spłaty.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku
h) Rezygnacji z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku
i) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału.
j) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:
- do oferty: według stawki WIBOR 3M na dzień 30.04.2021 r.
- do umowy: Wykorzystana kwota kredytu oprocentowana jest według zmiennej stawki WIBOR dla 3 - miesięcznych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą w trakcie trwania Umowy marżę Banku.
k) Wysokość stawki WIBOR 3 M określona jest, jako stawka z ostatniego roboczego dnia poprzedniego kwartału i obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy, tj. pierwszy dzień kwartału, do ostatniego dnia okresu odsetkowego, tj. ostatniego dnia kwartału Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia kwartału poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy.
l) Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji ani opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu.
ł ) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni.
a. Raty kapitałowe kredytu – płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu płatna
w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2022r.,
wg poniższego harmonogramu:

rok 2022 – 5.000 zł
m-c III – 1.250 zł
m-c VI – 1.250 zł
m-c IX – 1.250 zł
m-c XII – 1.250 zł
rok 2023 – 5.000 zł
m-c III – 1.250 zł
m-c VI – 1.250 zł
m-c IX – 1.250 zł
m-c XII – 1.250 zł
rok 2024 – 10.000 zł
m-c III – 2.500 zł
m-c VI – 2.500 zł
m-c IX – 2.500 zł
m-c XII – 2.500 zł
rok 2025 – 200.000 zł
m-c III – 50.000 zł
m-c VI – 50.000zł
m-c IX – 50.000 zł
m-c XII – 50.000 zł
rok 2026 – 700.000 zł
m-c III – 175.000 zł
m-c VI – 175.000 zł
m-c IX – 175.000 zł
m-c XII – 175.000 zł
rok 2027 – 700.000 zł
m-c III – 175.000 zł
m-c VI – 175.000 zł
m-c IX – 175.000 zł
m-c XII – 175.000 zł
rok 2028 – 850.000 zł
m-c III – 212.500 zł
m-c VI – 212.500 zł
m-c IX – 212.500 zł
m-c XII – 212.500 zł
rok 2029 – 1.050.000 zł
m-c III – 262.500 zł
m-c VI – 262.500 zł
m-c IX – 262.500 zł
m-c XII – 262.500 zł
rok 2030 – 1.470.702 zł
m-c III – 367.500 zł
m-c VI – 367.500 zł
m-c IX – 367.500 zł
m-c XII – 368.202 zł

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412638,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505879,77

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412638,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000017319

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-955

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412638,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.