Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134842/01 - Wynik z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W BIAŁOGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszalińska 3
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zslp-bialogard/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów rafinacji ropy naftowej dla ZSLP w Białogardzie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7625cd22-a3aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7625cd22-a3aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywać się będzie przy pomocy narzędzia platforma e-Zamówienia, dostępnego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający za wyjątkiem złożenia oferty dopuszcza możliwość komunikowania się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: zslp.bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.270.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do magazynów paliw zlokalizowanych na składnicach drewna w: Podborsku,Kępicach,Białym Borze,Skibnie,Jankowie Pomorskim,Łubowie, Damnicy
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Białogard.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostepnośc stacji paliw w okresie dobowym
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa olejów hydraulicznych i środków smarnych do składnic: Podborsko, Skibno, Kępice, Biały Bór, Damnica, Łubowo
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211610-0 - Płyny do celów hydraulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia cząstkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Dla zamówienia częściowego nr 1 i nr 2
Warunek ten w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże że– posiada aktualną koncesję wydaną zgodnie z art.32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. z 2022r poz.1385 z późn. zm.) na obrót paliwami ciekłymi
Dla zamówienia częściowego nr 3
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4a.Warunek w zakresie doświadczenia
Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) dostawę lub dostawy:
• dla zamówienia częściowego nr 1: dostawy oleju napędowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto;
• dla zamówienia częściowego nr 2: dostawy benzyny Pb 95 o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto
• dla zamówienia częściowego nr 3 : dostawy olejów i smarów o łącznej
wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wykazywania się przez wykonawcę kilkoma dostawami z różnych umów, może on się wykazać łączną wartością wykonanych dostaw maksymalnie z trzech umów.
4b. Warunek w zakresie potencjału technicznego wykonawcy
Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować:
• dla zamówienia częściowego nr 1: minimum jedną cysterną do przewozu oleju napędowego (dopuszczoną do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego ) wyposażoną w legalizowaną aparaturę pomiaru wydawanego paliwa.
• dla zamówienia częściowego nr 2: minimum jedną stacją paliw czynną od poniedziałku do piątku w godz.7.00 do godz.15.00 zlokalizowaną w miejscowości Białogard mającą w swym asortymencie benzynę bezołowiową Pb 95.
• dla zamówienia częściowego nr 3: minimum jednym pojazdem do przewozu konfekcjonowanych olejów hydraulicznych i środków smarnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej ,niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu , dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ) – dotyczy zamówień częściowych nr 1 ,nr 2, nr 3.
*3-letni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę dostawy, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy*.
*3-miesięczny okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
c) wykazu narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wzór wykazu dla zamówienia częściowego nr 1 stanowi załącznik nr 9 do SWZ
- wzór wykazu dla zamówienia częściowego nr 2 stanowi załącznik nr 11 do SWZ
- wzór wykazu dla zamówienia częściowego nr 3 stanowi załącznik nr 10 do SWZ
d) aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej zgodnie z art. 32 ust 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne – dotyczy zamówień częściowych nr 1 i nr 2.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków wprowadzenia zmian (art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP).2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy poprzez dopuszczalność zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego związany z realizacją umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku braku możliwości realizacji postanowień Umowy spowodowanych niezależnymi od stron czynnikami np.:
a. okresowym zmniejszeniem zapotrzebowania na produkty stanowiące przedmiot zamówienia,
b. niedostępnością określonych półproduktów służących do wytwarzania wyrobów będących przedmiotem zamówienia,
c. sytuacją powstałą w wyniku występowania stanu pandemii, na przykład ograniczeń wprowadzonych przez władze rządowe lub samorządowe, zwiększoną znacząco absencją chorobową pracowników każdej ze stron.
2) w przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nie zostanie ona zrealizowana w zakresie ilościowym, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia Umowy aż do jej wykonania w zakresie ilościowym, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy.
Zmiana terminu realizacji umowy będzie miała charakter aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość redukcji zamówienia maksymalnie o 50% w stosunku do wielkości pierwotnej określonej w umowie, w szczególności w przypadku:
1) zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy (np. gwałtowna dekoniunktura, kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy, stan epidemii)
2) gdy umowa nie będzie mogła być wykonana według pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron
3) wprowadzenia znaczących ograniczeń w drodze zarządzeń lub decyzji branżowych, na terenach administrowanych przez Lasy Państwowe.
4) istotnych zmian organizacyjnych Zamawiającego polegających na
- likwidacji zakładu
- zamknięcia profilu produkcji w którym wykorzystany jest przedmiot
zamówienia,
5) ograniczenia zakresu przedmiotu działalności Zamawiającego.
6) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne (wojna, pożar, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia rządu, strajki, stan epidemii itp.),
7) zmiana kursu EURO o więcej niż 10 % w stosunku do kursu z dnia otwarcia ofert
8) spadek cen drewna o więcej niż 10 % w stosunku do cen z dnia otwarcia ofert
Redukcja zamówienia będzie miała formę jednostronnego oświadczenia Zamawiającego. W razie skorzystania z klauzuli redukcyjnej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tym związane.
6.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 455 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- "Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego"
- "Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów typu mikrobus, specjalnie przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Urzędu Gminy Białogard"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej i roboczej oraz elementów odzieży mundurowej dla pracowników Lasów Państwowych
- Rozbudowa sieci teleinformatycznych w siedzibie Zamawiającego i podlegających jednostkach organizacyjnych w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
- "Przebudowa drogi w miejscowości Podwilcze - Gmina Białogard" realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa i materiałów smarnych do urządzeń spalinowych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw znajdującej się na terenie bazy PTHU Interpromex Sp. z o.o. przy ul. Paryskiej 11
- Dostawa materiałów pędnych: oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb95, w latach 2023 - 2026.
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o.
- Zakup wraz dostawą 95.000 litrów oleju napędowego do zbiornika paliwa EKO - TRANS Sp. z o.o., 13-200 Działdowo, ul. Przemysłowa 61/10
- Dostawa oleju napędowego i preparatów smarowych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.