eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernikowo › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Czernikowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2028 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Czernikowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2028 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czernikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Czernikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-640

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 50 01

1.5.8.) Numer faksu: 54 230 50 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@czernikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/871094

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Czernikowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 marca 2028 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6d8a08-b11f-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267104,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czernikowo i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 01 kwietnia 2024 roku do dnia 31 marca 2028 roku.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie:
• prowadzenia rachunków bankowych;
• wydawania i obsługi instrumentów płatniczych;
• bankowości elektronicznej;
• innych funkcjonalności i usług oferowanych w ramach posiadanego rachunku.
3. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Czernikowo objętych zamówieniem:
• Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
• Gminny Zakład Komunalny w Czernikowie, ul. Leśna 1, 87-640 Czernikowo,
• Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
• Zespół Obsługi Szkół, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
• Zespół Szkół w Czernikowie, ul. Gimnazjalna 1, 87-640 Czernikowo,
• Przedszkole Publiczne w Czernikowie, ul. Gimnazjalna 1, 87-640 Czernikowo,
• Szkoła Muzyczna I stopnia w Czernikowie, ul. Gimnazjalna 1, 87-640 Czernikowo,
• Szkoła Podstawowa w Makowiskach, Makowiska 23A, 87-632 Osówka,
• Szkoła Podstawowa w Mazowszu, Mazowsze 11, 87-640 Czernikowo,
• Szkoła Podstawowa w Osówce, Osówka 44, 87-632 Osówka,
• Szkoła Podstawowa w Steklinie, Steklin 15/4, 87-640 Czernikowo,
• Żłobek Bajkowa Kraina w Czernikowie, ul. Słowackiego 20, 87-640 Czernikowo.
4. Każda z jednostek organizacyjnych Gminy Czernikowo podpisze z Wykonawcą indywidualną umowę na wykonywanie obsługi bankowej na zasadach wynikających z niniejszego postępowania.
5. Zamawiający zastrzega, że liczba jej jednostek organizacyjnych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, z jednostkami tymi zawarte zostaną umowy na warunkach wynikających z rozstrzygnięcia niniejszego postępowania i umowy zawartej pomiędzy Gminą Czernikowo a Wykonawcą.
6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.).
7. Ze względu na konieczność codziennej gotówkowej obsługi Zamawiającego, Wykonawca musi dysponować placówką bankową (oddziałem, filią, przedstawicielstwem) zlokalizowaną w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego lub utworzyć placówkę bankową z możliwością obsługi kasowej, w tym realizowania wypłat gotówkowych na zlecenia Zamawiającego lub jednostek organizacyjnych, nie później niż z dniem 1 kwietnia 2024 roku, czynną co najmniej w godzinach 8.00 – 15.00.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
10. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
11. Płatność za zrealizowane usługi odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000494574

7.3.3) Ulica: Chopina 3

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 87-700

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2028-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.