Og³oszenie z dnia 2023-02-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00147988/01 - Wynik z dnia 2023-03-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa p³yt betonowych typu "JOMB"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO SZKLARSKA PORÊBA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821641
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Granitowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szklarska Porêba
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757547715
1.5.8.) Numer faksu: 757547745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@szklarskaporeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szklarskaporeba.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa p³yt betonowych typu "JOMB"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b7172b5-a3a8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00080043
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00043621/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 "Zakup p³yt betonowych typu JOMB"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b7172b5-a3a8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu e-zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug
administracji publicznej (ePUAP – https://www.gov.pl.web/gov/warunki-korzystania). Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia , okre¶lone w w/w Regulaminie
oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z platformy przestrzegaj±c postanowieñ tego regulaminu.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ siê na Platformie
e-zamówienia. Platforma jest dostêpna dla ka¿dego zalogowania u¿ytkownika. Rodzaj dostêpnych formularzy zale¿y od
posiadanego na Platformie konta.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Natomiast
w przypadku komunikacji z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail), wielko¶æ plików przesy³anych
jednorazowo wynosi maksymalnie 20 MB (bez wzglêdu na ilo¶æ za³±czników).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https;//ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych) Dz. Urz.
UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., zwanego dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Szklarskiej Porêby z siedzib± w Szklarskiej Porêbie przy ul.
Granitowej 2;
2) w sprawach danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony
Danych na adres email: iod@szklarskaporeba.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont nawierzchni ¿wirowych dróg gminnych t³uczniem na terenie
Miasta Szklarska Porêba” w celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyska³ i w zakresie niezbêdnym do:
a) wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych – w celu realizacji przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia, tj. wyboru
najkorzystniejszej oferty;
b) zawarcia i wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane
dotycz±, przed zawarciem umowy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym administrator zobowi±zany jest lub mo¿e
przekazywaæ Pani/Pana dane osobowe na mocy przepisów prawa – w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – jak równie¿ inne podmioty zewnêtrzne wspieraj±ce administratora w wype³nieniu ci±¿±cego na nim obowi±zku praw prawnego, poprzez ¶wiadczenie us³ug
informatycznych, doradczych, konsultacyjnych, audytowych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej oraz
podmioty przetwarzaj±ce, z którymi administrator zawar³ umowy powierzenia przetwarzania danych;
5) Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez administratora
w formie elektronicznej i papierowej na podstawie przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przez okres niezbêdny do realizacji
celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany
w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, ¿e dane osobowe przetwarzane w celu:
a) o którym mowa w pkt 3 lit. a, mog± zostaæ zniszczone po up³ywie 5 lat po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego – zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± 2. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa nowych p³yt drogowych ¿elbetowych wielootworowych typu JOMB zbrojone pojedynczo o wymiarach 75x100.12,5
cm w ilo¶ci 3000 sztuk wraz z transportem
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny.
2. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie nastêpuj±cego kryterium ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz
z ofert± sk³adan± w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia
i dokumenty:
1) aktualne na dzieñ sk³adania oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u
w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. (wzór o¶wiadczenia - za³±cznik nr 1 do SWZ);
2) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê
z krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli umocowanie do reprezentowania przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy
lub Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postêpowania. O¶wiadczenie to tymczasowo zastêpuje wymagane przez Zamawiaj±cego – na pó¼niejszym etapie
postêpowania – podmiotowe ¶rodki dowodowe, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± – w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – oraz nale¿y je skompresowaæ wraz z plikami stanowi±cymi
ofertê do jednego pliku archiwum (.zip).
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa
w ust. 1 pkt. 1 sk³ada ka¿dy z tych Wykonawców – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków
udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za
pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z
o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
nie dotyczy6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
art 454-455 ustawy pzp7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ul. Granitowa 2, 58-580 Szklarska Poreba
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-16
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORÊBA
wiêcej: przetargi SZKLARSKA PORÊBA »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.