Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530985/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
 - 2024/BZP 00020940/01 - Wynik z dnia 2024-01-09
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kątach w 2024 roku    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kątach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711656530
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kąty 22
1.4.2.) Miejscowość: Kąty
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-332
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zca.dyrektor@dps-katy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps-katy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079995
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00079971
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Mięso i wędliny                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny                    Przed zmianą: 
                        6991781489                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        6991781489                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica                    Przed zmianą: 
                        Wspólna 70                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Wspólna 70                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość                    Przed zmianą: 
                        Warszawa                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Warszawa                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy                    Przed zmianą: 
                        00-687                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        00-687                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo                    Przed zmianą: 
                        mazowieckie                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        mazowieckie                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj                    Przed zmianą: 
                        Polska                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Polska                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)                    Przed zmianą: 
                        GOBARTO S.A.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        GOBARTO S.A.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia                    Przed zmianą: 
                        Data od-do                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                        2024-01-01                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                        2024-12-31                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Data od-do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2024-01-01                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2024-12-31                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)                    Przed zmianą: 
                        2023-12-29                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-12-29                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy                    Przed zmianą: 
                        65854                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        65854,00                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty                    Przed zmianą: 
                        PLN                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        PLN                
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 7 części
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Turzu z podziałem na części
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Lubiszewice z podziałem na części
 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu i jego Oddziału w Laskowcu
 - Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2026 roku.
 
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





