eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Całodobowa, jednoosobowa ochrona osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa, jednoosobowa ochrona osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NASZ DOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Derkacza 10

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322321960

1.5.8.) Numer faksu: 322321960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsd.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsn.bip.gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpsd.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13856

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa, jednoosobowa ochrona osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6557f3-80fa-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007604/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Całodobowa, jednoosobowa ochrona osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPSD.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowej usługi ochroniarskiej w zakresie całodobowej, jednoosobowej ochrony osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10.
Szacunkowo około 8760 roboczogodzin w ciągu 1 roku.
Budynek Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" składa się z 3 kondygnacji o całkowitej powierzchni użytkowej 4843,15 m2 na których zamieszkuje 122 pensjonariuszy w podeszłym wieku.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób mieszkających, pracujących lub przebywających w nim, czyli zapewnienie nieprzerwanej ochrony obiektu, zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w budynku i na jego terenie oraz zabezpieczenie i odparcie zamachów zmierzających do naruszenia ładu i porządku, a także ochrona mienia Zamawiającego przed kradzieżą składającego się z budynku mieszkalnego, części gospodarczej i garażu, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
W/w usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995).
Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości.
Zamawiający nie wymaga, żeby pracownicy świadczący usługę ochrony byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia, mają to być osoby przeszkolone, posiadające predyspozycje do pracy z osobami niepełnosprawnymi i w podeszłym wieku, doświadczone w zakresie świadczenia usługi ochrony, sprawne fizycznie i intelektualnie. Pracownik ochrony sprawny fizycznie w rozumieniu Zamawiającego to osoba nie mająca problemów ruchowych, a w szczególności z szybkim przemieszczaniem się, schyleniem, dźwiganiem oraz interwencją, w sytuacjach wymagających ochrony fizycznej. Wyklucza się kierowanie do świadczenia usługi osób ze schorzeniami uniemożliwiającymi im sprawną interwencję w sytuacjach wymagających fizycznej ochrony.
W celu przekazania przez Zamawiającego szczegółowych informacji organizacyjnych, przedstawiciel Wykonawcy wraz z pracownikami, których służba rozpocznie się nie wcześniej niż w dniu 02.02.2023r. od godziny 12:00, stawi się w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Nasz Dom” w Gliwicach przy ul. Derkacza 10 na dzień przed rozpoczęciem umowy o godzinie 12:00. Ostateczne przekazanie nastąpi ostatniego dnia wykonania umowy o godz. 12:00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246742,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246742,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246742,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARGO TECHNOLOGIS Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Mienia "ALEX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392012081

7.3.3) Ulica: Opawska 34/2

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246742,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.