eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części:



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079915 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 786 42 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na cztery części:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70669a29-9216-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003031/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Lubelskiej na odcinku od ulicy Adama Mickiewicza do granicy miasta

1.1.4 Modernizacja ul. Baśniowej

1.1.8 Modernizacja ulicy W.A. Mozarta

1.1.10 Przebudowa ulicy Henryka Dłużniewskiego ps. "Lech"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026220/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Lubelskiej na odcinku od ulicy Adama Mickiewicza do granicy miasta obejmuje przebudowę części chodnika wzdłuż ul Lubelskiej w Garwolinie na odcinku od ul. Asnyka w kierunku ul. Żeromskiego o długości 170 mb
i od ul. Słowackiego do ul. Asnyka o długości 182 mb. Realizując cz. nr 1 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• odtworzenia (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych
• wykonania robót przygotowawczych, usunięcia drzew i krzewów, zdjęcia humusu, wyburzenia i rozbiórki
• wykonania koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
• wykonania robót związanych z odwodnieniem
• wykonania podbudowy
• posadowienia betonowych obrzeży chodnikowych
• wykonania nawierzchni chodnika
• dostawy wraz z montażem barier/poręczy ochronnych
• humusowania i obsiania trawą powierzchni
• umocnienia skarp, rowów i ścieków
• Wymiany przepustu pod chodnikiem wraz z wykonaniem ścianek czołowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 202771,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ul. Baśniowej obejmuje przebudowę ul. Baśniowa w Garwolinie
w km 0+000 - 0+251,65. Realizując cz. nr 2 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• odtworzenia (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych
• wykonania robót przygotowawczych, wyburzenia i rozbiórki
• wykonania koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
• wykonania podbudowy
• wykonania nawierzchni jezdni
• regulacji studzienek i zaworów
• wykonania oznakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 224522,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ulicy W.A. Mozarta obejmuje przebudowę ul. W.A. Mozarta w Garwolinie w km 0+000 - 0+088,60 Realizując cz. nr 3 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• odtworzenia (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych
• wykonania robót przygotowawczych, wyburzenia i rozbiórki
• wykonania koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
• wykonania podbudowy jezdni i chodnika
• wykonania nawierzchni jezdni, zjazdów i chodnika
• wykonania trawników dywanowych siewem wzdłuż jezdni i chodnika
• regulacji studzienek i zaworów
• wykonania oznakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 167755,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy Henryka Dłużniewskiego ps. "Lech" obejmuje budowę ulicy Dłużniewskiego w mieście Garwolin dł. 438,5 m. Realizując cz. nr 4 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• wykonania robót przygotowawczych - odtworzenia trasy punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym
• wykonania koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
• wykonania robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego
• wykonania podbudowy
• wykonania nawierzchni
• regulacji studzienek i zaworów
• wykonania oznakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 284750,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168384,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272866,09

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168384,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe BRUKSTON Artur Gielo i Michał Kot spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146573895

7.3.3) Ulica: ul. Stacyjna 3037/1

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-440

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168384,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212329,03

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307494,38

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212329,03

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Remontowo Budowlany ‘’PAROL’’

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261002350

7.3.3) Ulica: Aleja Legionów 19

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212329,03

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152755,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215931,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152755,52

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "BOGMAR" Bogusława Kałęcka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015857884

7.3.4) Miejscowość: Sobienie Kiełczewskie Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 08-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152755,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.