eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532421008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M.Skłodowskiej - Curie 23

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 417 35 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pczszpitalkluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pczszpitalkluczbork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot leczniczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3acb6d78-80dd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
1.1 Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami,
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych,
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych,
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych,
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
1.2 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180101, 180102,180103, 180104, 180106, 180107, 180109, 180182 odbywać się będzie wg opisu przedstawionego w niniejszym dokumencie i na warunkach określonych w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego opisu.
1.3. Planowana miesięczna średnia ilość odpadów medycznych dostarczonych przez Zamawiającego w okresie jednego miesiąca wyniesie ok. 1.400 – 1.500kg. Podana ilość jest wartością szacunkową.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów medycznych. Szacunkowa ilość odpadów w okresie 12 miesięcy wynosi ok. 17.700 kg. Ilość odpadów jest uzależniona od ilości pacjentów oraz ilości wykonywanych zabiegów.
Kod odpadu Szacunkowe ilości odpadów w kg
18 01 01 wg. potrzeb
18 01 02 198
18 01 03 17.344
18 01 04 146
18 01 06 wg. potrzeb
18 01 07 wg. potrzeb
18 01 09 10
18 01 82 wg. potrzeb

1.4. Miejscem odbioru odpadów przez Wykonawcę od Zamawiającego jest Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, oraz Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Wołczynie ul. Kościuszki 1.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów wytworzonych przez Zamawiającego, w takie dni jak.: poniedziałek - środa - piątek w godzinach od 8.00 do 14.00.
1.7. Zbiórkę odpadów z oddziałów i innych komórek organizacyjnych Szpitala dokonuje Zamawiający i dostarcza odpady do magazynu odpadów medycznych. Załadunek odpadów z magazynu odpadów medycznych na środek transportu Wykonawcy dokonuje/ą pracownik/pracownicy Wykonawcy.
1.8. Zamawiający zobowiązany jest do każdorazowego ważenia i ewidencjonowania odpadów.
1.9. Wagę przekazywanego odpadu Zamawiający każdorazowo wpisuje na worek z odpadem medycznym oraz do zeszytu na podstawie którego zliczana jest masa odpadów. Zamawiający na tej podstawie wypisuje „ Kartę przekazania odpadu w systemie BDO dla każdego rodzaju wytworzonego odpadu.
1.10. Zamawiający posiada wagę elektroniczną, która znajduję się w magazynie odpadów medycznych.
1.11. W przypadku niedotrzymania terminu odbioru odpadów medycznych, Zamawiający zachowuje nieodwołalne prawo do zastępczego zlecenia wykonania przedmiotu niniejszej umowy na koszt Wykonawcy, po upłynięciu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na usunięcie nieprawidłowości.
1.12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów medycznych.
Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym szczególności :
"Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
"Ustawą z dnia 27 kwietnia Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1219 ze zm.);
"Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.);
Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.);
"Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz.U. 2020, poz. 10);
"Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016, poz. 1742);
"Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2016, poz. 1819).
Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na odbiór, transport, utylizację odpadów medycznych wydane w drodze decyzji przez właściwy organ.
Transport musi odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych oraz obsługiwany przez wykwalifikowany personel.
Każdy odbiór odpadów medycznych musi być zarejestrowany w Bazie Danych o Odpadach ( BDO ) lub potwierdzony kartą przekazania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 23 stycznia 2020 roku o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2020 poz. 150)
Podstawą do wystawienia faktury VAT po zakończeniu każdego miesiąca będą karty przekazania odpadów potwierdzone przez przedstawicieli obu Stron.
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi:
a) Zasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
b) Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.