eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Potulicach.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079778 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Potulicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Potulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 587 44 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 587 44 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal https://zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny w Potulicach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Potulicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df07313f-9853-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007380/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Artykuły spożywcze (przyprawy, zupy, buliony, sosy, kasze, ryż, budyń, kisiel, makaron, mąka pszenna, cukier, koncentrat pomidorowy, marmolada, dżem, woda, itp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2021.LPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214425,52 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Patrz załącznik nr 1 formularz ofertowy grupa 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 37492,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. bulion jarzynowy sypki– w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto, CPV 15891500-5, PN – A – 94052:1996
2. zupa pieczarkowa sypka – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto , CPV 15891400-4, PN-A-75980:1997
3. żurek sypki – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto CPV15891400-4, PN-A-75980:1997
4. sos myśliwski sypki – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto, CPV 15871260-4, PN-A-86951:2006
5. sos pieczeniowy ciemny sypki – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto, CPV 15871260-4, PN-A-86951: 2006
6. bulion drobiowy sypki – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto, CPV 15891500-5, PN – A – 94052:1996
7. sos grzybowy sypki - w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach jednostkowych min. 5 kg netto, CPV 15871260-4, PN-A-94050

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871260-4 - Sosy

15891400-4 - Zupy

4.5.5.) Wartość części: 9522,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

makaron (tzw. świderki) – o swoistym dla danego rodzaju i formy wyglądzie, kształt właściwy dla danej formy, sporadycznie niewielkie zniekształcenia, dopuszczalne nieliczne pstrociny, w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, w opakowaniach zbiorczych min. 10 kg netto, CPV 15851100-9, PN – A-74131:1999

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 16576,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

woda mineralna niegazowana – w butelkach plastikowych 1,5 l, CPV 15981000-8, PN-Z-11001-2:1999

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 2854,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

koncentrat pomidorowy 30% – nomenklatura CPV: 15331427-6, Polska Norma: PN-A-77601:1975, koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach min. 1 kg netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

4.5.5.) Wartość części: 41312,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. marmolada wieloowocowa - nomenklatura CPV: 15332230-5, PN-A-75103:1993,w opakowaniach min. 2 kg netto;
2. dżem brzoskwiniowy – nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000, w opakowaniach min. 2 kg netto;
3. dżem truskawkowy – nomenklatura CPV: 15332296-5, PN-A-75100:1994/Az1:2000, w opakowaniach min. 2 kg netto

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332230-5 - Marmolady

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332296-5 - Dżem truskawkowy

4.5.5.) Wartość części: 34038,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. kasza jęczmienna średnia – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, CPV 15613000-8, PN-A-74203:1987 w workach min. 25 kg - max. 50 kg
2. kasza gryczana prażona - w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład) nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach od 1-25 kg netto CPV 15610000-7, PN-A-76/A-74204
3. kasza manna – pakowana w workach papierowych o wadze min. 25 kg netto – max. 50 kg z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, CPV 15613000-8, PN-A-74036:1988
4. ryż biały długoziarnisty – w opakowaniach o wadze min. 25 kg netto – max.50 kg z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, CPV 15614100-6, PN-A-94018:1998
5. mączka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana)– pakowana w workach papierowych o wadze min. 25 kg netto z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, CPV 15620000-0, PN-A-74710:1993
6. mąka kukurydziana - w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach min. 1 kg 1 kg netto, CPV 15612000-0, PN-A – 74205:1997
7. budyń bez cukru – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach min. 1 kg- max. 5 kg netto, CPV 15620000-0, PN-A – 74723:1998
8. kisiel bez cukru – w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach min. 1 kg – max. 5 kg netto, CPV 15620000-0, PN-A-74723:1998
9. płatki owsiane typu górskiego - w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład) nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach od 5-25 kg netto, CPV 15613380,-5, PN-A/A-74037
10. makaron bezglutenowy – wyprodukowany bez udziału mąk zawierających gluten, w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. W opakowaniach min. 1 kg netto, CPV 158511009, PN-A – 47A123:1997
11. wafle ryżowe – w opakowaniach jednostkowych od 90-130 g,w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. Wafle wypiekane z ziarna ryżu brązowego, bez udziału mąk zawierających gluten, z mała zawartością cukru, bez soli. CPV 15614000-5, PN-A – 74123:1997

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15614000-5 - Ryż przetworzony

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

4.5.5.) Wartość części: 45421,97 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cukier biały – suchy, czysty, bez grudek oraz o barwie białej, bez zanieczyszczeń, w opakowaniach z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta oraz wadze, pakowany w worki papierowe o wadze min. 25 kg netto, nazwa producenta, CPV 15831200-4, PN-A-74850:1996/Az1:2005

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 19102,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

mąka pszenna - typ 500–pakowana w workach papierowych o wadze min. 25 kg netto z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, CPV 15612100-2, PN-A-74022:2003

4.5.3.) Główny kod CPV: 15612100-2 - Mąka pszenna

4.5.5.) Wartość części: 8104,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40905,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57170,28

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40905,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjnio-Usługowo-Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40987,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9732,35

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20559,11

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9732,35

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ptrzedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9732,35

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16403,97

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22729,69

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16403,97

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Margo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16403,97

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3518,34

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4317,96

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3518,34

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH Jaro Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4100115711

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3518,34

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44969,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51244,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44969,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH Jaro Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4100115711

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44969,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36761,76

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51440,97

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36761,76

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Margo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36761,76

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52515,53

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60106,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52515,53

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52515,53

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18088,38

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22059,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18088,38

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo-Handlowe MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18088,38

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w wyniku badania ofert przyznała punkty – protokół z przyznania punktów z dnia 30.04.2021 r. Stwierdzono, że w grupie 9 – dostawy mąki pszennej , wystąpiły dwie oferty z taką samą wartością. Wykonawcy w dniu 30.04.2021. zostali wezwani do złożenia dodatkowych ofert. W dniu 5.05.2021. r. wpłynęla tylko jedna oferta od MARGO Zakrzewo z wartością taką samą jak przy ofecie pierwotnej. Komisja przetargowa proponuje unieważnić przetarg w grupie 9. Uzasadnienie: w dniu 05.05.2021. r. na wezwanie do zlożenia dodatkowych ofert wpłynęła tylko jedna oferta dodatkowa firma MARGO Zakrzewo wartość brutto za załość zamówienia 8 816, 64 zł . Zamawiający w dalszym ciągu nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w ww. grupie, w związku z czym na podstawie art. 255 ust. 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w grupie 9

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.