eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8455ee9-78f2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021978/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024667/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu wieży i elewacji budynku Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, ul. Rynek 56, działka o numerze ewidencyjnym 65, Obręb Centrum, AM – 12, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/5147/777/Wł z dniem 08.05.1981, zgodnie z decyzją numer 103/2021 z dnia 26.04.2021 r. pozwoleniem na budowę wydaną przez Starostę Ząbkowickiego oraz Decyzją nr 309/2021 r. z dnia 15.03.2021r. pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, opinią W/R.5183.2.2020.ANC z dnia 18.02.2020 r. WUOZ we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu dotyczącą remontu mechanizmu zegara.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie, ul. Rynek 56, działka o numerze ewidencyjnym 65, Obręb Centrum, AM – 12, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.

Stan istniejący:
Wykonane ekspertyzy techniczne zabytkowego obiektu Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wskazały na konieczność wykonania prac obejmujących remont wieży i elewacji budynku, wzmocnienia szczytu wieży, rekonstrukcji zniszczonych elementów kamiennych, naprawy zniszczonych i odspojonych elementów kamiennych, oczyszczenia oraz impregnacji elementów detalu architektonicznego wraz z usunięciem wtórych spoin i ich uzupełnieniem, skucia i późniejszego odtworzenia odspojonych i zdegradowanych fragmentów tynków zewnętrznych i wewnętrznych, oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego wszelkich elementów metalowych w obrębie elewacji, zastąpienie zdegradowanych cegieł ścian, podłóg i sklepień wewnątrz wieży nowymi, malowania ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych wieży, wymiany wtórnych elementów stolarki okiennej na nowe drewniane odtwarzające wygląd historycznych oraz renowacja oryginalnych elementów wraz z wymianą szklenia, oczyszczenia i renowacji tarcz zegara, remontu mechanizmu zegara. Niniejsze prace należało uznać za konieczne i niezbędne celem zabezpieczenia obiektu przed degradacją.
Zakres przewidzianych robót w zakresie Rewitalizacji Ratusza Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich:
Zgodnie z decyzją numer 103/2021 z dnia 26.04.2021 r. pozwoleniem na budowę wydaną przez Starostę Ząbkowickiego oraz Decyzją nr 309/2021 r. z dnia 15.03.2021r. pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, opinią W/R.5183.2.2020.ANC z dnia 18.02.2020 r. WUOZ we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu dotyczącą remontu mechanizmu zegara należy wykonać roboty w następującym zakresie:

1. W obrębie wieży,
2. W obrębie elewacji Ratusza:
3. W zakresie remontu mechanizmu zegara znajdującego się w wieży Ratusza,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. Projekcie budowlanym remontu wieży i elewacji Ratusza.
2. Projekcie wykonawczym remontu wieży i elewacji budynku Ratusza
3. Projekcie technicznym remontu wieży i elewacji budynku Ratusza.
4. Projekcie technicznym wzmocnienia ściany elewacji południowej.
5. Projekcie wykonawczym remontu wieży i elewacji budynku Ratusza w Ząbkowicach Śląskich w zakresie stolarki okiennej, stolarki drzwiowej i tarcz zegara.
6. Programie prac remontowych mechanizmu zegara wieżowego.
7. STWIORB.
8. Pomocniczych przedmiarach robót.

4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262310-7 - Zbrojenie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6905642,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6092190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 897-172-34-49 REGON: 020448558

7.3.3) Ulica: ul. Świdnicka 31

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-066

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6092190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.