eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6edd6164-672b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024407/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.13B.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Inwestycja zlokalizowana jest w Zespole Szkół w Latowiczu przy ul. Rynek 24. Zarówno budynek jak i teren, na którym jest
zlokalizowany, leżą w strefie ochrony konserwatorskiej. Budynek jest użytkowany całorocznie, w okresie wakacji szkolnych
(lipiec, sierpień),
w minimalnym stopniu. W ramach zamówienia zostanie wykonane:
1) docieplenie stropodachu nad kuchnią i stołówką metodą wyłożenia od góry styropapy o współczynniku przewodności
cieplnej wynoszącym co najwyżej 0,038W/mK,
2) wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę w ramach PCV,
3) docieplenie ścian metodą bezspoinową z użyciem styropianu o współczynniku przewodności cieplnej wynoszącym co
najwyżej 0,038 W/mK,
4) docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem metodą wyłożenia od góry wełny mineralnej o współczynniku
przewodności cieplnej wynoszącym co najwyżej 0,040 W/mK,
5) wymiana istniejących drzwi na szczelne o niższych współczynnikach U, zgodnie z WT2021 orz wymiana drzwi
drewnianych na drzwi aluminiowe
6) modernizacja źródła ciepła (2 zestawy , z których każdy składa się z 3 pomp ciepła tj. razem 6 pomp ciepła oraz zestaw 3
kotłów gazowych ), czyszczenie i równoważenie instalacji c.o.),
7) docieplenie podłogi w świetlicy wełną mineralną lub styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła nie wyższym niż
0,040 W/ mK lub z użyciem innego materiału dającego co najmniej taki sam opór cieplny co warstwa wełny mineralnej lub
styropianu o wymienionych wyżej parametrach. Po wykonaniu ocieplenia wierzchnią warstwę wykonać z paneli
podłogowych o klasie ścieralności co najmniejAC-4o podwyższonej odporności na ścieranie przeznaczonych dla obiektów
użyteczności publicznej lub wykładziny homogenicznej winylowej.
8) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej zapewniająca co najmniej
2 krotną wymianę powietrza na sali gimnastycznej,
9) wymiana opraw oświetleniowych oraz punktów świetlnych na źródła LED,
10) montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 79,86 kWp. Dwie instalacje po ok.40 kWp każda.
Wszystkie materiały przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą materiałami w najwyższym
stopniu nadającymi się do niniejszych robót. Będą to materiały fabrycznie nowe, pierwszej klasy i jakości, wolne od wad
fabrycznych
i o długiej żywotności.
11) sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i
rezultatu
Stopień poprawy efektywności energetycznej – energia końcowa wynosi 74% energii końcowej według stanu aktualnego.
12) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie zgodności wykonania robót budowalnych z opracowaną dokumentacją
projektową.
Szczegółowy opis przedsięwzięcia polegającego na poprawie efektywności energetycznej zawarto w załączonych audytach
energetycznych oraz dokumentacji projektowej - Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

09330000-1 - Energia słoneczna

09331000-8 - Baterie słoneczne

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71314100-3 - Usługi elektryczne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

39370000-6 - Instalacje wodne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262900-0 - Roboty balkonowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31524210-0 - Oświetlenie ścienne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45000000-7 - Roboty budowlane

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3987660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5220000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3987660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEBART Bartosz Łogwiński i wspólnik Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060778566

7.3.3) Ulica: ul. Kryształowa 21

7.3.4) Miejscowość: Rakowiska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3987660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.