eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079465 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B

1.5.2.) Miejscowość: Krzywda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257551006

1.5.8.) Numer faksu: 257551061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzywda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakrzywda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b81b23-7d8e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003203/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 272.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1489464,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie”, położonej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 284/3 w miejscowości Krzywda, stanowiącej własność Gminy Krzywda.
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

2. Dane ogólne
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w Krzywdzie położonej na działce nr ew. 284/3 w miejscowości Krzywda gm. Krzywda, o przepustowości Qśr d = 192,3 m3/d.
Istniejąca oczyszczalnia to zblokowany układ komór oczyszczalni z punktem zlewnym, poletkiem ociekowym piasku i budynkiem socjalno-technicznym

W ramach prac planowana jest:
• dla branży budowlanej:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana wrót do pomieszczenia technicznego,
- ocieplenie ścian i dachu budynku technicznego oraz ocieplenie ścian reaktora,
- wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie dachu budynku technicznego,
- wymiana obróbek blacharskich ścian reaktora na obróbki z blachy nierdzewnej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana opaski wokół budynku na opaskę z kostki brukowej,
- wymiana pomostów technicznych, schodów, rusztów nośnych, barierek,
- wymiana wentylacji pomieszczeń,
- wymiana urządzeń, armatury wod-kan oraz instalacji,
- wymiana i uzupełnienie ogrodzenia oczyszczalni na ogrodzenie panelowe ze stali cynkowanej ogniowo z bramą przesuwną w ten sposób, aby ogrodzić cały teren oczyszczalni (po granicy działki),
- remont drogi wewnętrznej z placem manewrowym, chodników i podjazdów oraz wykonanie podejść do poboru prób ścieków surowych i oczyszczonych,
- wymiana oświetlenia zewnętrznego,
- utwardzenie terenu z kostki brukowej pod agregat prądotwórczy,
- wykończyć ściany glazurą do wysokości 2,0 m, powyżej oczyścić i pomalować ściany i sufity;

• dla branży technologicznej i instalacyjnej:
- wymiana kraty gęstej o prześwicie 6 mm,
- modernizacja piaskownika,
- wymiana kraty koszowej, pompy zatapialnej w punkcie zlewnym ścieków dowożonych, wymiana włazu stalowego,
- wymiana mieszadła szybkoobrotowego,
- wykonanie składowiska wraz z zdrenowaniem i odpływem,
- wymiana pompy recyrkulacyjnej,
- wymiana dyfuzorów szt. 24, d=305mm, wydajność 4,6 m3 (komora osadu czynnego – natleniona)
- montaż sondy pomiaru ilości tlenu,
- wymiana dysków szt. 12 o wydajności 4Nm3/h (komora stabilizacji osadu),
- wymiana dysków szt. 4 o wydajności 24,3 Nm3/h (zbiornik stabilizacji osadu),
- zastąpienie urządzenia do zagęszczania i odwadniania osadu typu „DRAIMAD” prasą wraz z pompami do podawania osadu,
- wymiana dmuchaw DR-101-5,3-T-D-Np-04 szt. 2,
- wymiana podłoża warstwy aktywnej biologicznie w reaktorze biochemicznym,
- wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych,
- wymiana instalacji wodnej i pneumatycznej na instalację wyposażoną w szybkozłącza osprzętu oraz odporną na agresywność środowiska;

• dla branży elektrycznej i AKPiA:
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą,
- automatyczne sterowanie procesów technologicznych oczyszczalni,
- system wizualizacji i nadzoru oczyszczalni z wykonaniem instalacji teleinformatycznej,
- wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz gniazd wtykowych 230V,
- wymiana instalacji trójfazowej 400V,
- wymiana ogrzewania budynku – grzejniki elektryczne,
- instalacja przepływowego ogrzewacza wody w sanitariacie,
- montaż agregatu prądotwórczego z S.Z.R. usytuowanego na zewnątrz budynku wraz z doprowadzeniem niezbędnego okablowania do rozdzielnicy głównej i jej dostosowanie do zasilania awaryjnego agregatem prądotwórczym.

Remont oczyszczalni nie spowoduje zmiany jej obecnej przepustowości, określonej aktualnym pozwoleniem wodnoprawnym – decyzja nr ROŚ.6341.42.2014-5 z dnia 26.05.2014 r., wydanym przez Starostę Łukowskiego. Planowany remont zapewni stopień oczyszczenia ścieków przynajmniej do poziomu określonego obowiązującymi przepisami.
Projekt modernizacji oczyszczalni ścieków składa się z branż: plan zagospodarowania terenu, technologia i sanitarna, konstrukcyjna i architektura, elektryczna i AKPiA. Poszczególne branże stanowią całość opracowania, a więc należy je rozpatrywać łącznie.

Zamawiający wymaga, aby system sterowania, wizualizacji i archiwizacji parametrów procesów oczyszczalni został włączony w istniejący system zamontowany na przepompowniach ścieków obsługiwanych przez ZGK w Krzywdzie.
Kody źródłowe sterowników wraz z pełną konfiguracją sterowników oraz pełna kopią systemu muszą być przekazane inwestorowi po zakończeniu inwestycji wraz z pełną dokumentacją elektryczną i AKPiA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432110-8 - Kładzenie podłóg

71314100-3 - Usługi elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887000,01

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2087073,23

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887000,01

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH SŁOMKA SW - TEAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251991475

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Wola Kisielska 38

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887000,01

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.