Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053082/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nysa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9d5530b-89a6-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy różnych artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303071,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cukier biały* Gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat.I kg – 6700: Nysa 5500 kg, Prudnik 1200 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 22378,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Koncentrat pomidorowy 30%* Gramatura jednostkowa 0,90kg - 5 kg zg. z PN kl./gat.I kg – 1750: Nysa 1350 kg, Prudnik 400 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
4.5.5.) Wartość części: 8365,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Warzywa przetworzone - soja1. Kotlet sojowy * Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I kg – 252: Nysa 240 kg, Prudnik 12 kg
2. Kostka sojowa* Skład: odtłuszczona mąka sojowa niemodyfikowana genetycznie, produkt 100% roślinny wolny od surowców pochodzenia zwierzęcego, bez konserwantów. Opakowanie papierowe (grube) wewnątrz pokryte workiem foliowym od 5-20 kg. zg. z PN kl./gat.I kg – 800: Nysa 700 kg, Prudnik 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331137-6 - Kiełki sojowe
4.5.5.) Wartość części: 8779,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Warzywa strączkowe suszone1. Fasola suszona – JAS średni* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I kg – 1440: Nysa 1200 kg, Prudnik 240 kg
2. Groch suchy łuskany – połówki* Opakowanie: worki do 25 kg Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, ziarno z roślin nie modyfikowanych genetycznie. zg. z PN kl./gat.I kg – 550: Nysa 450 kg, Prudnik 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone
4.5.5.) Wartość części: 8263,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Ryby konserwowane1. Sałatka rybna*
Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, olej, warzywa, przyprawy zg. z PN kl./gat.I kg – 1180: Nysa 1000 kg, Prudnik 180 kg
2. Ryba w pomidorach* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, koncentrat pomidorowy, warzywa, przyprawy. zg. z PN kl./gat.I kg – 660: Nysa 600 kg, Prudnik 60 kg
3. Paprykarz szczeciński* Opakowanie: puszka metalowa- konserwa w opakowaniu jednostkowym 200g, 300g, 330g. Wieczko łatwo otwierane bez użycia otwieracza. Skład: ryba, ryż, cebula, koncentrat pomidorowy, olej, przyprawy zg. z PN kl./gat.I kg – 1250: Nysa 1000 kg, Prudnik 250 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 31736,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Ryby przetworzone mrożone1. Burger rybny z warzywami* Mielone mięso ryby, (ryba min. 28%) bez ości, łusek i skóry, płatki ziemniaczane, marchew, groszek zielony, olej roślinny, sól, przyprawy. Panier winien zawierać skrobię ziemniaczaną, sól, drożdże, paprykę. Burgery pakowane luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 2 kg do 15 kg. Zawartość glazury max. 5% zg. z PN kl./gat I kg – 1450: Nysa 1200 kg, Prudnik 250 kg
2. Filet mrożony z mintaja* Filet z mintaja, bez ości, łusek i skóry. Ryba pakowana luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Zawartość glazury max. 10%. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 10kg. zg. z PN kl./gat I kg – 580: Nysa 550 kg, Prudnik 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 20300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Ryby przetworzone - śledź1. Śledź matjas* Śledź matjas lekko solony w wiaderkach. Na opakowaniu musi znajdować się informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 4 kg do 10 kg. zg. z PN kl./gat I kg – 1200: Nysa 1200 kg Prudnik 0 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Jaja świeże -kurze1. Jaja kurze* Jaja kurze konsumpcyjne, świeże* klasa A, grupa wagowa M (waga 53 – 63 gram/ szt.) Opakowanie: wytłoczki papierowe lub plastikowe zawierające od 10 do 30 jaj. Opakowania zbiorcze 360 szt. jednorazowe zg. z PN kl./gat I szt. – 41000: Nysa 35000 szt. Prudnik 6000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 15170,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Tłuszcze roślinne1. Margaryna do smarowania pieczywa / masło roślinne o zawartości tłuszczu roślinnego od 60% do 80% oraz witamin A, D, E, kostka 250g w papierze pergaminowym lub folii aluminiowej, zg. z PN kl./gat I kg – 4750: Nysa 4000 kg, Prudnik 750 kg
2. Olej roślinny spożywczy do smażenia i sałatek – gramatura jednostkowa 1,3,5l zg. z PN kl./gat I l – 2450: Nysa 2200 l, Prudnik 250 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 58754,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 Mąka - kasze1. Kasza jęczmienna średnia - gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 1380: Nysa 1200 kg, Prudnik 180 kg
2. Kasza gryczana - gramatura jednostkowa od 0.2 do 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 950: Nysa 800 kg, Prudnik 150 kg
3. Kasza manna- gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 84: Nysa 60 kg, Prudnik 24 kg
4. Mąka pszenna typ 500– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2500: Nysa 2200 kg, Prudnik 300 kg
5. Mąka ziemniaczana -– gramatura jednostkowa od 1 do 25 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 118: Nysa 100 kg, Prudnik 18 kg
6. Płatki kukurydziane - gramatura jednostkowa od 0,1 do 10kg zg. z PN kl./gat I kg – 80: Nysa 80 kg, Prudnik 0 kg
7. Płatki owsiane – gramatura jednostkowa od 1do 25 kg zg. z PN kl./gat I kg – 80: Nysa 80 kg, Prudnik 0 kg
8. Ryż biały długoziarnisty - gramatura jednostkowa od 1do 50 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2600: Nysa 2200 kg, Prudnik 400 kg
9. Wafle ryżowe bezglutenowe niesłodzone bez konserwantów – gramatura jednostkowa od 0,09 do 0,15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 368: Nysa 350 kg, Prudnik 18 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15612300-4 - Mąka i mączka warzywna
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
4.5.5.) Wartość części: 34341,92 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Makarony1. Makaron bez jajeczny nitki - gramatura jednostkowa min. od 5 do15 kg, zg. z PN kl./gat I kg –750: Nysa 600 kg, Prudnik 1500 kg
2. Makaron bez jajeczny świder – mały - gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 2550: Nysa 2100 kg, Prudnik 450 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 9718,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 Zupy1. Rosół drobiowy – koncentrat, baza, wydajność min. 40 l z 1 kg -gramatura jednostkowa od 1do 2 kg W proszku, o zawartości soli nie większej niż 45g w 100g suchego produktu, zg. z PN kl./gat I kg – 410: Nysa 350 kg, Prudnik 60 kg
2. Zupa brokułowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 210: Nysa 150 kg, Prudnik 60 kg
3. Zupa kalafiorowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 210: Nysa 150 kg , Prudnik 60 kg
4. Zupa pieczarkowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 240: Nysa 180 kg, Prudnik 60 kg
5. Zupa grzybowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2kg, zg. z PN kl./gat I kg – 124: Nysa 100 kg, Prudnik 24 kg
6. Zupa szparagowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 240: Nysa 180 kg, Prudnik 60 kg
7. Zupa cebulowa - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg
zg. z PN kl./gat I kg - 124 kg: Nysa 100 kg, Prudnik 24 kg
8. Żurek w proszku – koncentrat, baza. Półprodukt do sporządzania żurku wydajność min. 16,5 l z 1 kg- gramatura jednostkowa od 0,5kg do 2 kg, zg. z PN kl./gat I kg – 160: Nysa 100 kg, Prudnik 60 kg
9. Sos grzybowy - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 24: Nysa 0 kg, Prudnik 240 kg
10. Sos boloński - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 174: Nysa 150 kg, Prudnik 24 kg
11. Sos myśliwski - koncentrat, baza, wydajność min. 10 l z 1 kg, gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg, , zg. z PN kl./gat I kg – 174: Nysa 150 kg, Prudnik 24 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871260-4 - Sosy
15891500-5 - Buliony
15893100-5 - Mieszanki spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7130,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 Warzywa suszone1. Koper suszony mielony- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 10: Nysa 10 kg, Prudnik 0 kg
2. Natka pietruszki suszona- gramatura jednostkowa od 5 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 10: Nysa 10 kg, Prudnik 0 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.5.5.) Wartość części: 148,40 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 Warzywa przetworzone1. Chrzan tarty- gramatura jednostkowa od 0,25 do 0,9 kg zg. z PN kl./gat I kg – 90: Nysa 60 kg, Prudnik 30 kg
2. Fasolka szparagowa konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 250: Nysa 250 kg, Prudnik 0 kg
3. Groszek konserwowy - gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 600: Nysa 600 kg, Prudnik 0 kg
4. Kukurydza konserwowa- gramatura jednostkowa od 0,35 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 660: Nysa 660 kg, Prudnik 0 kg
5. Ogórki konserwowe - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 1500: Nysa 1200 kg, Prudnik 300 kg
6. Pasztet sojowy różne smaki - gramatura jednostkowa od 0,09 do 0.113 kg zg. z PN kl./gat I kg – 380: Nysa 350 kg, Prudnik 30 kg
7. Sałatka szwedzka - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2000: Nysa 1700 kg, Prudnik 300 kg
8. Sałatka wielowarzywna- min 3 składnikowa - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 2100: Nysa 1700 kg, Prudnik 400 kg
9. Leczo - min 5 składnikowe w tym pieczarki - gramatura jednostkowa od 0,9 do 4 kg zg. z PN kl./gat I kg – 850: Nysa 600 kg, Prudnik 250 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331462-3 - Groch puszkowany
15331463-0 - Puszkowana fasola nieobrana
4.5.5.) Wartość części: 33921,20 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 Przyprawy1. Czosnek granulowany - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 50: Nysa 30 kg, Prudnik 20 kg
2. Kosta rosołowa - gramatura jednostkowa od 50 do 100 g zg. z PN kl./gat I kg – 84: Nysa 60 kg, Prudnik 24 kg
3. Liść laurowy - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 14: Nysa 12 kg, Prudnik 2 kg
4. Majeranek - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 30: Nysa 24 kg, Prudnik 6 kg
5. Ocet spirytusowy 10% - gramatura jednostkowa od 0,5 l do 1 l zg. z PN kl./gat I l – 204: Nysa 180 l, Prudnik 24 l
6. Papryka czerwona słodka / przyprawa mielona/- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 36: Nysa 24 kg, Prudnik 12 kg
7. Pieprz czarny prawdziwy, mielony- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 78: Nysa 60 kg, Prudnik 18 kg
8. Przyprawa do bigosu - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 6: Nysa 6 kg, Prudnik 0 kg
9. Przyprawa do drobiu– gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg - 24: Nysa 24 kg, Prudnik 0 kg
10. Przyprawa do fasoli - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 6: Nysa 6 kg, Prudnik 0 kg
11. Przyprawa do mięsa mielonego - gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 24: Nysa 24 kg, Prudnik 0 kg
12. Przyprawa w płynie do zup– gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 800: Nysa 6000 kg, Prudnik 200 kg
13. Przyprawa warzywna do zup i potraw - w proszku /sypka/ - gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg zg. z PN kl./gat I kg – 540: Nysa 420 kg, Prudnik 120 kg
14. Sól spożywcza jodowana warzona – gramatura jednostkowa 1 kg zg. z PN kl./gat I kg – 600: Nysa 420 kg, Prudnik 180 kg
15. Ziele angielskie- gramatura jednostkowa od 0,5 do 2 kg zg. z PN kl./gat I kg – 10: Nysa 8 kg, Prudnik 2 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15891500-5 - Buliony
4.5.5.) Wartość części: 7255,72 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 Różne artykuły spożywcze1. Dżem wieloowocowy/różne smaki/ - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15zg. z PN kl./gat I kg – 660: Nysa 420 kg, Prudnik 240 kg
2. Ketchup – gramatura jednostkowa od 0,50 do 5 kg Powinien mieć jednolitą półpłynną masę o barwie pomarańczowo czerwonej o łagodnym smaku. zg. z PN kl./gat I kg – 342: Nysa 300 kg, Prudnik 42 kg
3. Majonez – gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg. Powinien mieć jednolitą gładką konsystencję o jasnokremowej barwie, zapach charakterystyczny dla majonezu. zg. z PN kl./gat I kg – 132: Nysa 120 kg, Prudnik 12 kg
4. Marmolada wieloowocowa - gramatura jednostkowa od 0,3 do 15 kg zg. z PN kl./gat I kg – 660: Nysa 420 kg, Prudnik 240 kg
5. Musztarda – gramatura jednostkowa od 0,5 do 5 kg Powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu. zg. z PN kl./gat I kg – 342: Nysa 300 kg, Prudnik 42 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
15332290-3 - Dżemy
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
4.5.5.) Wartość części: 6205,74 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 Napoje1. Herbata czarna w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I kg – 180: Nysa 120 kg Prudnik 60 kg
2. Herbata owocowa w saszetkach – gramatura jednostkowa od 0,1 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/
zg. z PN kl./gat I kg – 300: Nysa 240 kg, Prudnik 60 kg
3. Kawa zbożowa rozpuszczalna konfekcjonowana – gramatura jednostkowa od 0,50 do 15 kg. Opakowania papierowe/folia/ zg. z PN kl./gat I kg – 420: Nysa 420 kg Prudnik 0 kg
4. Woda mineralna- gramatura jednostkowa: 1,5l zg. z PN kl./gat I l – 540: Nysa 420 l, Prudnik 120 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15861200-3 - Kawa bezkofeinowa
15863200-7 - Herbata czarna
4.5.5.) Wartość części: 13803,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zakład Karny w Nysie unieważnił postępowanie w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), który stanowi, że:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV specyfikacji warunków zamówienia wykonawca zobowiązany był do złożenia oferty do dnia 18 lutego 2022 r. do godz. 10:30, natomiast otwarcie miało nastąpić tego samego dnia tj. 18 lutego 2022 r. o godz. 11:00.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 18.02.2022 r. ze strony prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ powziął informację, iż oferty przesłane do tego postępowania złożyło 11 (jedenastu) wykonawców, natomiast na skrzynce ePuap Zakładu Karnego w Nysie (skład ESP) widocznych było 5 (pięć) ofert wykonawców. Zniknęły wiadomości, które wpłynęły w dniach 14.02.2022 r. godz. 10:39, 14.02.2022 r. godz. 14:59, 15.02.2022 r. godz. 10:02, 15.02.2022 r. godz. 21:36, 16.02.2022 r. godz. 17:58, 17.02.2022r. 13:41. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający w dniu 18.02.2022 r. zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o zmianie terminu otwarcia ofert do chwili usunięcia awarii systemu teleinformatycznego ePuap, jednak nie później niż w dniu 22 lutego 2022 r.
Przedmiotowy problem został zgłoszony najpierw telefonicznie poprzez dedykowany numer wsparcia użytkowników ePUAP, a następnie mailowo otrzymując numer zgłoszenia 2130124. W dniu 21 lutego wpłynęła informacja mailowa z systemu ePUAP, iż problem został rozwiązany, jednakże podczas weryfikacji tej informacji stwierdzono, iż przedmiotowe wiadomości w dalszym ciągu są niewidoczne w systemie, co Zamawiający ponownie zgłosił, a zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 2130605.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Utrzymanie terenów zielonych pasa drogowego dróg gminnych w latach 2026-2027
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.
- "Recykling myśli" - wsparcie psychologiczno-pedagogiczne.
- Utrzymanie obiektów inżynierskich w drogach gminnych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





