Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu” w ramach zadania pn.: „Wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu” w ramach zadania pn.: „Wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b34ebb-882d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.48.15.2022.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109324,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
2) sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy,
3) sporządzania projektów decyzji zmieniających wcześniej wydane w/w decyzje oraz korekt sporządzanych projektów decyzji,
zwanych ,,projektami decyzji’’.
Przez projekty decyzji, rozumie się projekty decyzji wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi, analizami, wynikami analiz dla postępowania administracyjnego pod jednym znakiem sprawy.
Projekty decyzji wymienione powyżej powinny zostać sporządzone przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003, Nr 164, poz. 1588 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzjach o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1589), a także zgodnie z przepisami odrębnymi i obowiązującym orzecznictwem.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) w odniesieniu do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:
a) przeprowadzenie analizy, o której mowa w art. 53 ust. 3 w/w ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami oraz wskazaniem organów i instytucji uzgadniających,
c) w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, iż po przeprowadzeniu analizy, o której mowa
w lit. a) powyżej, nie można sporządzić projektu decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego zgodnego z przekazanym wnioskiem, sporządza on w ramach niniejszej umowy projekt decyzji o odmowie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami, tak jak w przypadku decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego, uzasadniając w tej decyzji przyczynę odmowy,
d) w przypadku wniosku o zmianę wcześniej wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:
- dokonanie oceny czy wnioskowana zmiana będzie zgodna z wynikami analizy, o której mowa w lit. a powyżej,
- sporządzenie projektu decyzji zmieniającego decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- sporządzenie załącznika graficznego do projektu decyzji zmieniającego decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – w przypadku, gdy zmiana wymaga jego opracowania,
2) w odniesieniu do decyzji o warunkach zabudowy:
a) sporządzenie analizy i wyników analizy oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu
w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust. 1-5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w celu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w formie tekstowej i graficznej. Zamawiający wymaga aby analiza urbanistyczna zawierała: w formie tekstowej zestawienie tabelaryczne nieruchomości, które zostały uwzględnione do analizy oraz w formie graficznej wskazanie nieruchomości uwzględnionych do analizy,
b) sporządzenie projektu decyzji o warunkach zabudowy, w oparciu o analizę o której mowa w lit. a powyżej zgodnego z przepisami wymienionymi w ust.3, wraz ze wskazaniem instytucji uzgadniających,
c) w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, iż po przeprowadzeniu analizy, o której mowa w lit.a powyżej, nie można sporządzić projektu decyzji o warunkach zabudowy zgodnego z przekazanym wnioskiem, sporządza on w ramach niniejszej umowy projekt decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy wraz z załącznikami takimi jak w przypadku decyzji o warunkach zabudowy, uzasadniając w tej decyzji przyczynę odmowy,
d) w przypadku wniosku o zmianę wcześniej wydanej decyzji o warunkach zabudowy:
- dokonanie oceny czy wnioskowana zmiana będzie zgodna z wynikami analizy,
o której mowa w lit. a powyżej,
- sporządzenie załącznika graficznego do projektu decyzji – w przypadku, gdy zmiana wymaga jego opracowania,
- sporządzenie projektu decyzji zmieniającej decyzję o warunkach zabudowy,
- w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, iż wnioskowana zmiana decyzji nie może zostać dokonana sporządza on w ramach niniejszej umowy projekt decyzji o odmowie zmiany decyzji o warunkach zabudowy uzasadniając w tej decyzji przyczynę odmowy;
3) w przypadku decyzji, o których mowa w pkt 1) i pkt 2),
a) niezwłoczne usuwanie błędów oraz wprowadzanie korekt niewłaściwych zapisów
w sporządzonych projektach decyzji bez dodatkowego wynagrodzenia,
b) wprowadzanie do sporządzonych projektów decyzji uwag i ustaleń wynikających z dokonanych uzgodnień oraz poprawianie sporządzonych projektów decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nich zawarte, bez dodatkowego wynagrodzenia,
c) ustosunkowanie się do podnoszonych zarzutów w odwołaniach od decyzji wydanych w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę projekt decyzji,
d) poprawienie i doprowadzenie do zgodności z prawem w ramach tego samego
zlecenia bez dodatkowego wynagrodzenia projektu decyzji oraz analizy w przypadku uchylenia decyzji organu I instancji z powodu ich wadliwości przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Kielcach,
e) uczestniczenie w spotkaniach w Urzędzie Miasta i Gminy w Staszowie z przedstawicielami Zamawiającego i Wnioskodawców według bieżących potrzeb w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi do momentu gdy w/w decyzje staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (j.t.: Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz w zakresie wskazanym w niniejszej umowie.
4) Przekazywanie sporządzonych projektów decyzji stanowiących przedmiot niniejszej umowy osobiście do siedziby Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkowo sporządzenie 290 szt. projektów decyzji
o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Ostateczna liczba projektów decyzji będzie zależna od ilości wniosków, które wpłyną do dnia 31.12.2023 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania tej ilości,
a Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie z tego tytułu występował wobec Zamawiającego z żadnymi roszczeniami.
3. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89645,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89645,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89645,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Kozieł Masterplan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260065736
7.3.3) Ulica: Warszawska 30/9
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-518
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89645,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- opracowanie jednego projektu decyzji o warunkach zabudowy za cenę ogółem brutto: 230,00 zł,
- opracowanie jednego projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego za cenę ogółem brutto: 230,00 zł.
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- opracowanie jednego projektu decyzji o warunkach zabudowy za cenę ogółem brutto: 246,00 zł,
- opracowanie jednego projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego za cenę ogółem brutto: 246,00 zł.
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
- opracowanie jednego projektu decyzji o warunkach zabudowy za cenę ogółem brutto: 246,00 zł,
- opracowanie jednego projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego za cenę ogółem brutto: 246,00 zł.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU STASZOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Oprac. wielobranżowej dok. projektowej dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ujeździe przy ulicy Parkowej
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Busko-Zdrój"
- Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przedszkola w Borzytuchomiu
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.