Og³oszenie z dnia 2021-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00082265/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00088805/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
- 2021/BZP 00136736/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00079158 z dnia 2021-06-10 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZÊTU KUCHENNEGO, ARTYKU£ÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I AKTYKU£ÓW DOMOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chru¶ciela 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gowin@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZÊTU KUCHENNEGO, ARTYKU£ÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I AKTYKU£ÓW DOMOWYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e19903d8-c837-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00079158
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002459/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa sprzêtu AGD oraz czê¶ci zamiennych AGD
1.2.12 Dostawa naczyñ jednorazowych
1.2.13 Dostawa wyrobów gospodarstwa domowego (np. talerze, sztuæce, garnki, termosy, serwetki, itp.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
2. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest p. Agaty GOWIN e-mail: a.gowin@akademia.mil.pl
UWAGA: Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje przekazywane ze po¶rednictwem poczty elektronicznej nie bêd± rozpatrywane przez Zamawiaj±cego. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê za po¶rednictwem Platformy. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiaj±cym na Platformie powinni przed up³ywem terminu sk³adania ofert przyst±piæ do postêpowania na Platformie poprzez funkcjê „Przyst±p do postêpowania” oraz posiadaæ za³o¿one konto w aplikacji Marketplanet OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platform±, Wykonawca powinien posiadaæ co najmniej:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 56 KB/s;2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przegl±darka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obs³ug± Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przegl±darka Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11 z obs³ug± Active X lub Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit;3) zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow±: Chrome; Mozilla Firefox;4) w³±czon± obs³ugê JavaScript;5) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedynale¿y u¿yæ formatu XAdES. W takiej sytuacji nale¿y za³±czyæ oddzielny plikz podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewniæ siê, ¿e za³±cza obapliki, tj. plik z tre¶ci± dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiaj±cy zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym pos³ugujesiê Wykonawca by³ podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,b±d¼ innych krajów nale¿±cych do Unii Europejskiej.4. Obs³ugiwane przez Platformê formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶cido 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Ka¿dy plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.7. Format kodowania tre¶ci w obrêbie platformy - UTF8.8. Ca³a komunikacja pomiêdzy u¿ytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS (szyfrowanie TLS).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych
przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzib± przy Al. gen. Antoniego Chru¶ciela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ
siê za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu i udzielenie zamówienia.4. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny, wynikaj±cy z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenie dostêpu do danych osobowych mo¿e wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. 2. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej. 3. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:- dostêpu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby której dane dotycz± dodatkowych informacji, - ¿±dania sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych, - ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Osobie której dane dotycz± nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usuniêcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, poniewa¿ przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO. 4. W trakcie przetwarzania danych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania. 5. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).11. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe ale niezbêdne do wziêcia w nim udzia³u. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ch³odziarko - zamra¿alka 75 l. - szt. 50
2. Ch³odziarko- zamra¿arka 176 l - szt. 15
3. Zmywarka do naczyñ - szt. 8
4. Ekspres ci¶nieniowy do kawy - szt. 15
5. Kuchenka mikrofalowa - szt. 10
6. Przeno¶na elektryczna p³yta grzewcza - szt. 10
7. Czajnik elektryczny bezprzewodowy - szt. 100
8. Termos konferencyjny - szt. 30
9. Termos konferencyjny - szt. 30
10. Termos obiadowy - szt. 5
11. Termos konferencyjny - szt. 5
12. Termos konferencyjny - szt. 5
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena (C) – 60 %
Termin wykonania jednostkowego zamówienia (T) - 40%
Za kryterium „Cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie – 60 punktów.
Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru.
C =Cn/Cob x 60
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena
Cn - najni¿sza cena brutto
Cob - cena brutto oferty badanej.
Za kryterium „Termin wykonania jednostkowego zamówienia” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
3 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 40 pkt
4 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 30 pkt
5 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 20 pkt
6 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 10 pkt
7 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 0 pkt
Uwaga: Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿ 3 dni robocze i d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych. Okre¶lenie terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿ 3 dni lub d³u¿szego ni¿ 7 dni lub brak podania terminu realizacji jednostkowego zamówienia w formularzu ofertowym bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Punkty uzyskane przez ofertê zostan± zsumowane i poddane przeliczeniu wg wzoru:
S = C + T
gdzie
S - suma punktów wg przyjêtych kryteriów;
C - liczba punktów za kryterium cena
T - liczba punktów za kryterium termin wykonania zamówienia
3. Zamawiaj±cy przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy siê do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
6. Zamawiaj± udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania jednostkowego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Fili¿anka do kawy ze spodkiem - szt. 300
2. Fili¿anka do kawy ze spodkiem - szt. 30
3. £y¿eczka do herbaty - szt. 300
4. £y¿ka nierdzewna sto³owa - szt. 500
5. Nó¿ sto³owy nierdzewny - szt. 500
6. Widelec sto³owy - szt. 500
7. Talerz deserowy - szt. 500
8. Talerz p³ytki - szt. 1000
9. Talerz g³êboki - szt. 1000
10. Deska HACCP - szt. 15
11. Deska HACCP - szt. 5
12. Deska HACCP - szt. 5
13. Deska HACCP - szt. 5
14. Deska HACCP - szt. 5
15. Deska HACCP - szt. 5
16. Cukiernica - szt. 30
17. Szklanka wysoka - szt. 200
18. Szklanka - szt. 300
19. Kielich do wody – szt. 300
20. Szklanka do herbaty z uchem - szt. 500
21. Spodek szklany – szt. 100
22. Literatka do wody lub soku - szt. 600
23. Kubek bez ucha porcelanowy - szt. 500
24. Dzbanek szklany przezroczysty z uchem - szt. 50
25. Taca kelnerska - szt. 50
26. Zestaw garnków - kpl. 15
27. Nó¿ HACCP - kpl. 15
28. Nó¿ HACCP - kpl. 15
29. Nó¿ do obierania jarzyn - szt. 50
30. Serwetki do dyspensera - op. 1000
31. Folia do zgrzewarki - szt. 20
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena (C) – 60 %
Termin wykonania jednostkowego zamówienia (T) - 40%
Za kryterium „Cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie – 60 punktów.
Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru.
C = Cn/ Cob x 60
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena
Cn - najni¿sza cena brutto
Cob - cena brutto oferty badanej.
Za kryterium „Termin wykonania jednostkowego zamówienia” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
3 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 40 pkt
4 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 30 pkt
5 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 20 pkt
6 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 10 pkt
7 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 0 pkt
Uwaga: Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿
3 dni robocze i d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych. Okre¶lenie terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿ 3 dni lub d³u¿szego ni¿ 7 dni lub brak podania terminu realizacji jednostkowego zamówienia w formularzu ofertowym bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Punkty uzyskane przez ofertê zostan± zsumowane i poddane przeliczeniu wg wzoru:
S = C + T
gdzie
S - suma punktów wg przyjêtych kryteriów;
C - liczba punktów za kryterium cena
T - liczba punktów za kryterium termin wykonania zamówienia
3. Zamawiaj±cy przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy siê do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
6. Zamawiaj± udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania jednostkowego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pojemniki PP 3-y - op. 400
2. Sztuæce jednorazowe - op. 150
3. Pojemniki PP zupa - op. 400
4. Kubki jednorazowego - op. 400
5. Zestaw woreczków strunowych - op. 20
6. Torebki 18/4/35 - op. 50
7. Torebki 14/4/26 - op. 50
8. Pojemnik PP prostok±tny z przykrywk± - op. 400
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Cena (C) – 60 %
Termin wykonania jednostkowego zamówienia (T) - 40%
Za kryterium „Cena” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie – 60 punktów.
Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru.
C = Cn/Cob x 60
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium cena
Cn - najni¿sza cena brutto
Cob - cena brutto oferty badanej.
Za kryterium „Termin wykonania jednostkowego zamówienia” Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
3 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 40 pkt
4 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 30 pkt
5 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 20 pkt
6 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 10 pkt
7 dni roboczych od dnia zg³oszenia zamówienia – 0 pkt
Uwaga: Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿
3 dni robocze i d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych. Okre¶lenie terminu realizacji zamówienia krótszego ni¿ 3 dni lub d³u¿szego ni¿ 7 dni lub brak podania terminu realizacji jednostkowego zamówienia w formularzu ofertowym bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Punkty uzyskane przez ofertê zostan± zsumowane i poddane przeliczeniu wg wzoru:
S = C + T
gdzie
S - suma punktów wg przyjêtych kryteriów;
C - liczba punktów za kryterium cena
T - liczba punktów za kryterium termin wykonania zamówienia
3. Zamawiaj±cy przy wyliczaniu punktów za poszczególne kryteria ograniczy siê do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium
o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
6. Zamawiaj± udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania jednostkowego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: czê¶æ 1 – 1200,00 z³.czê¶æ 2 – 700,00 z³.
czê¶æ 3 – 400,00 z³.
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Oferta sk³adana przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: powinna zawieraæ m.in.:1)pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± zamiast pe³nomocnictwa Wykonawca mo¿e z³o¿yæ umowê spó³ki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikaæ bêdzie sposób reprezentacji spó³ki cywilnej.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
2. Oferta wspólna:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienie (konsorcja i spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± zachowania formy pisemnej i musz± byæ podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian tre¶ci umowy zmiany artyku³ów na inne o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane przez Wykonawcê w ofercie i spe³niaj±cych wymagania zawarte w SWZ – w sytuacji wycofania artyku³ów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciê¿ar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto okre¶lona w § 6 ust. 1 umowy;
2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysoko¶æ wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegaæ bêdzie wysoko¶æ wynagrodzenia brutto
w ten sposób, ¿e zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT.
5. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê.
6. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
7. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 4 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia ¶rodków w pracowniczych planach kapita³owych.
Szczegó³owy opis warunków i ich wprowadzenia znajduje siê w za³±czniku nr 4 do SWZ dla czê¶ci 1 oraz za³±czniku nr 5 do SWZ dla czê¶ci 2,3.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym b±d¼ podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
2021-06-10 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodleg³o¶ci 132/136 w Warszawie w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie us³ug weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materia³ów oraz sprzêtu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urz±dzeñ medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeñ w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Dostawa artyku³ów chemicznych i dezynfekcyjnych
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposa¿enia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposa¿enia do ¯³obka w Pysznicy"
- DOSTAWA SPRZÊTU AGD
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w ¯³obku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Dostawa drobnego sprzêtu gastronomicznego i artyku³ów szklanych do placówek wchodz±cych w sk³ad Zespo³u ¯³obków m.st. Warszawy
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.