Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00116018/01 - Wynik z dnia 2025-02-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (oleju opa³owego) do kot³owni przynale¿±cej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Miedarach w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W MIEDARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686575
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miedary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 669580114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dpsmiedary.jstpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.miedary.tarnogorski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Us³ugi opiekuñcze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (oleju opa³owego) do kot³owni przynale¿±cej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Miedarach w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-77c09722-e406-41f9-ad5b-da73ae4e31b6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00079068
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00052524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (oleju opa³owego) do kot³owni przynale¿±cej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Miedarach w 2025 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77c09722-e406-41f9-ad5b-da73ae4e31b63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-77c09722-e406-41f9-ad5b-da73ae4e31b6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówieni. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w Dziale XIII) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielenie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przepisanej wiadomo¶ci (przycisk „ dodaj za³±cznik”) lub na e-mail: kancelaria@dpsmiedary.jstpowiat.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujê, i¿:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Miedarach ul. Zamkowa 7, 42-674 Miedary, telefon kontaktowy; 32/ 233 71 28; e-mail: kancelaria@dpsmiedary.jstpowiat.pl
2. Inspektorem ochrony danych w DPS Miedary jest jest Pan Krawczyk Krzysztof,
e-mail krawczyk1@poczta.fm , tel. 32/233 71 28 wewn 17.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celach zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art 18 ustawy Pzp, a tak¿e innym podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa lub podmiotom z którymi uprawniony administrator zawar³ umowê powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z postanowieniami art.78 ust.1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze ( nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Wykonawca posiada prawo:
• prawo dostêpu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO dotycz±cych sprostowania danych osobowych Wykonawcy, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AG:24.350.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1433301 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego (opa³owego) z przeznaczeniem na cele grzewcze do kot³owni w Domu Pomocy Spo³ecznej w Miedarach w 2025 roku.
2. Szacowana, ³±czna ilo¶æ dostawy oleju napêdowego grzewczego w czasie trwania umowy wyniesie ok. 37 000 l.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±czna cena ofertowa
Sta³y upust „U”
13. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
L= C + U, gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów
C – punkty uzyskane w kryterium „£±czna cena ofertowa brutto”
U – punkty uzyskane w kryterium „Sta³y upust”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ sta³ego upustu (wz³/m3) udzielonego w badanej ofercie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI do SWZ
1.2. spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada aktualn± koncesjê (wraz z kopi± aktualnej koncesji) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi,
b) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (wraz z kopi± aktualnej polisy) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê ubezpieczenia co najmniej 50 000 z³
(piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³ brutto),
c) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie oleju napêdowego grzewczego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³ brutto ka¿da.
d) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1. pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ( Dz.U.2023.852), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik Nr 9 do SWZ
e) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 10 do SWZ potwierdzaj±ce jako¶æ oferowanego paliwa zgodnie z norm± PN-C-96024.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada aktualn± koncesjê (wraz z kopi± aktualnej koncesji) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi,
b) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (wraz z kopi± aktualnej polisy) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê ubezpieczenia co najmniej 50 000 z³
(piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³ brutto),
c) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 8 do SWZ potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie oleju napêdowego grzewczego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 40 000,00 z³ brutto ka¿da.
d) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1. pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ( Dz.U.2023.852), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik Nr 9 do SWZ
e) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 10 do SWZ potwierdzaj±ce jako¶æ oferowanego paliwa zgodnie z norm± PN-C-96024.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia , o¶wiadczenia o zgodnie z za³±cznikiem nr 2 i 3, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Je¿eli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie Zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach , o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespo³u Szkó³ w D±browie Che³miñskiej, Ostromecku i Czar¿u w 2026 roku
- Dostawa oleju opa³owego w roku 2026
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
- Dostawa oleju opa³owego do placówek o¶wiatowych i placówek kultury na terenie Gminy Lipno
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO KOT£OWNI OLEJOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIÑSKIEGO NA ROK 2026
- 256/Cag/25/RG_Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Komendy G³ównej Policji
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





