Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054607/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
AKTUALIZACJA SERWISU POPRAWEK BAZ DANYCH ODBIORNIKÓW GPS I WSKAŹNIKÓW KMD NA STATKACH POWIETRZNYCH NA TERENIE 43 BLotM GDYNIA I 44 BLotM SIEMIROWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
AKTUALIZACJA SERWISU POPRAWEK BAZ DANYCH ODBIORNIKÓW GPS I WSKAŹNIKÓW KMD NA STATKACH POWIETRZNYCH NA TERENIE 43 BLotM GDYNIA I 44 BLotM SIEMIROWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ad42d3-9bd8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139112,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja serwisu poprawek baz danych odbiorników GPS i wskaźników KMD na statkach powietrznych na terenie 43 BLotM Gdynia i 44 BLotM Siemirowice w podziale na dwa zadania:• Zadanie 1 - 43 Baza Lotnictwa Morskiego w Gdyni,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 102959,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja serwisu poprawek baz danych odbiorników GPS i wskaźników KMD na statkach powietrznych na terenie 43 BLotM Gdynia i 44 BLotM Siemirowice w podziale na dwa zadania:• Zadanie 2 - 44 Baza Lotnictwa Morskiego w Siemirowicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 36153,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu przewidzianego w ogłoszeniu i SWZ na składanie ofert tj. 02.02.2023 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 1.
Mając powyższe na uwadze, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu przewidzianego w ogłoszeniu i SWZ na składanie ofert tj. 02.02.2023 r. godz. 10:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 2.
Mając powyższe na uwadze, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wykonanie usługi nasadzenia i pielęgnacji drzew na terenie Gminy Wejherowo
- NAPRAWA BIEŻĄCA CIĄGNIKA IVECO TRAKKER AT 720T50WT
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- Prace naprawcze na kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej w Gościcinie
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi, z podziałem na części
- WYPOCZYNEK LETNI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2025
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.