eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34274e0c-7dbb-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.ZP.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1404451,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka – budynek Urzędu Gminy i GOPS”.
Przedmiotem zamówienia części I jest wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku Urzędu Gminy Czerwonka i budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czerwonce. Z racji tego, że są to budynki położone na tej samej działce nr ew. 264 w miejscowości Czerwonka Włościańska, w bliskiej odległości od siebie tj. 15m, połączone węzłem wod.-kan. oraz ciepłowniczym (źródło ciepła tj. piec c.o. mieści się w budynku Urzędu Gminy), Zamawiający nie dokonuje podziału zakresu prac dla tych dwóch budynków na części, gdyż mogłoby to powodować nadmierne trudności techniczne przy wykonywaniu prac przez różnych Wykonawców.
Zakres robót części I obejmuje m.in.:
Budynek Urzędu Gminy:
 ocieplenie ścian zewnętrznych i nadproży;
 ocieplenie ścian podziemnych;
 ocieplenie dachu;
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
 wymiana istniejących obróbek blacharskich (parapety itp.);
 wymiana rynien i rur spustowych;
 wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne – LED;
 modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem pompy ciepła solanka/woda;
 montaż instalacji fotowoltaicznej;
 wykonanie okładziny schodów zewnętrznych;
 likwidacja krat okiennych;
 demontaż oraz ponowny montaż rolet antywłamaniowych;
 instalacja odgromowa;
 skrócenie furtki ogrodzenia po ociepleniu budynku;
 wykonanie daszku od strony USC.
Budynek GOPS:
 ocieplenie ścian zewnętrznych i nadproży;
 ocieplenie ścian podziemnych;
 ocieplenie dachu;
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
 wymiana istniejących obróbek blacharskich (parapety itp.);
 wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne – LED;
 demontaż oraz ponowny montaż rolet antywłamaniowych;
 wymiana rynien i rur spustowych;
 instalacja odgromowa;
 skrócenie furtki ogrodzenia po ociepleniu budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w projektach budowlanych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie paneli fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęte w projektach budowlanych przy zachowaniu docelowej mocy całkowitej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 1125377,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Czerwonka – budynek świetlicy wiejskiej Janopole”
Przedmiotem zamówienia części II jest wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Janopole, na działce o nr ew. 17/2, gmina Czerwonka.
Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Janopole został już częściowo wyremontowany. Zakres robót pozostałych i przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa przedmiar robót dostosowany na potrzeby zamówienia. Zamawiający informuje, że projekt budowlany zawiera częściowo wykonane już roboty. Wykonawca z projektu budowlanego wyceni tylko te elementy określone w przedmiarze robót będącym załącznikiem do SWZ.
Zakres robót części II obejmuje m.in.:
 ocieplenie ścian zewnętrznych i nadproży;
 ocieplenie ścian podziemnych;
 ocieplenie dachu;
 remont istniejących głowic kominów ponad dachem;
 wymiana pokrycia dachu;
 wykonanie opaski wokół budynku z kostki;
 wykonanie chodnika z kostki – dojście do placu zabaw;
 remont tarasu i schodów zewnętrznych;
 podjazd dla osób niepełnosprawnych;
 montaż instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik Nr 11 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w projektach budowlanych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie paneli fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęte w projektach budowlanych przy zachowaniu docelowej mocy całkowitej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 279073,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1596540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Ekoinstal Sebastian Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757 143 04 47

7.3.3) Ulica: Wólka Drążdżewska 8

7.3.4) Miejscowość: Krasnosielc

7.3.5) Kod pocztowy: 06-214

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314333,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580568,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314333,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE "Arbud" Kaszuba Arkadiusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568-103-30-54

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314333,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.