Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00000796/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00033497/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleśnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olesnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866789f4-218c-428e-96a4-78c7ca0c7c1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.272.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302522,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oleśnicy w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 24 m-ce licząc od dnia podpisania umowy
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, przy czym przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się w szczególności:
a) przesyłki listowe nierejestrowane,
b) przesyłki listowe rejestrowane,
c) paczki pocztowe,
d) przesyłki z zadeklarowaną wartością – przesyłkę rejestrowa, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie ponosi odpowiedzialność Wykonawca do wysokości wartości przesyłki podanej przez Zamawiającego,
e) zwroty do zamawiającego w przypadku wyczerpania możliwości doręczenia przesyłek w poz. b, c,d,
2) świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, o których mowa powyżej, usług dodatkowych tj.:
a) ostrożnie,
b) zwrotne potwierdzanie odbioru przesyłki,
c) sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę wraz z uzyskaniem dowodu tego sprawdzenia,
d) zwrot niedostarczonych przesyłek do siedziby Zamawiającego,
e) traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną zawartością.
3) Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia:
a) usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym,.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, formularzu cenowym- załącznik nr 6 do SWZ oraz formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują zapisy Istotnych Postanowień Umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku sprzeczności zapisów OPZ z postanowieniami regulaminów, załączników itp. stosowanych przez wykonawcę, OPZ będzie miał pierwszeństwo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302522,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302522,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302522,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302522,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.86.2025.ADB) Odbieranie, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (listów zwykłych i poleconych, krajowych i zagranicznych).
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- CP-24-525/2025; świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz IMGW-PIB z podziałem na 2 części
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.