Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618906/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, laptopów i monitorów II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000977893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: H. Kamieńskiego 73a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wssk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10240651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, laptopów i monitorów II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b7fd46-778d-406a-8958-4858aac700f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102661/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp-241/FZ-075A/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw komputer stacjonarny typu All-in-One (komputer z monitorem)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231100-8 - Terminale komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 307500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231100-8 - Terminale komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 52875 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376081,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571027,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376081,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Systemy Komputerowe sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761000896
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376081,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108848,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168079,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108848,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trecom Wrocław sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010269629
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108848,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rozbiórka muru oporowego i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu Dw 297, ul. Kościuszki w m. Bolesławiec. CPV 45000000-7
- Dostawa mebli biurowych i foteli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii."
- Wyk. usług medycznych tj. świadczeń w zakresie badań lek. oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych / doprowadzonych przez Policję na obszarze dział. KMP Jelenia Góra - Kotlina Jeleniogórska
- Remont dachu budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Miliczu
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: "Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych"
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- "Zakup i dostawa nowych licencji i oprogramowań, aktualizacji posiadanego oprogramowania oraz sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia w związku z utworzeniem 16. nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Żłobku "Tuptusie".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.