Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046247/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostarczanie ciepłych dwudaniowych posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Prusice w okresie do 31.08.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.muszczak@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie ciepłych dwudaniowych posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Prusice w okresie do 31.08.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2cdbb12-8585-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035382/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przygotowanie i dostarczanie ciepłych dwudaniowych posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Prusice w okresie 14.02.2022r.-31.08.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i dostawie do szkół na terenie Gminy Prusice:
1) w zakresie Zadania 1 - gorących obiadów dwudaniowych dla dzieci szkolnych i przedszkolnych (pożywna zupa i drugie danie) w celu dożywiania dzieci, realizowanego ze środków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prusicach.
2) w zakresie Zadania nr 2 - gorących obiadów dwudaniowych dla dzieci przedszkolnych (pożywna zupa i drugie danie) oraz podwieczorka w celu żywienia dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów szkoły realizowanego ze środków opłat ponoszonych przez rodziców uczniów korzystających (z wyłączeniem szkoły Podstawowej w Skokowej, która nie będzie korzystała z podwieczorków).
2. Zakres zamówienia. Zamówienie obejmuje trzy szkoły z uwzględnieniem poniższych dziennych ilości posiłków dla dzieci w ramach:
1) Zadania nr 1
a) Dzieci szkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 69 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach 14 posiłków dwudaniowych w tym:
• budynek w Piotrkowicach-6 posiłków dwudaniowych,
• budynek w Strupinie 8 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Skokowej 15 posiłków dwudaniowych.
Łącznie 98 posiłków dwudaniowych dziennie,
b) Dzieci przedszkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 30 posiłków dwudaniowych,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach, budynek w Strupinie 6 posiłków dwudaniowych
W Szkole Podstawowej w Skokowej 6 posiłków dwudaniowych.
Łącznie 42 posiłki dwudaniowe dziennie.
2) Zadania nr 2:
a) Dzieci szkolne:
W Szkole Podstawowej w Prusicach 40 posiłków dwudaniowych oraz 10 podwieczorków,
Łącznie 40 posiłków dwudaniowych dziennie
b) Dzieci przedszkolne
W Szkole Podstawowej w Prusicach 120 posiłków dwudaniowych i 80 podwieczorków,
W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach:
• budynek w Strupinie 40 posiłków dwudaniowych oraz 40 podwieczorków,
W Szkole Podstawowej w Skokowej 34 posiłków dwudaniowych bez podwieczorków,.
Łącznie 194 posiłki dwudaniowe oraz 130 podwieczorków dziennie.
tj razem około. 374 posiłków dwudaniowych dziennie oraz 130 podwieczorków dziennie x 90 dni = 33660 posiłków dwudaniowych i 11700 podwieczorków w okresie obowiązywania umowy
3) Zamawiający szacuje około 90 dni w których należy dostarczyć posiłki dla grupy dzieci wskazanej powyżej.
3. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366177,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366177,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366177,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Kowalczyk CATERING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931935106
7.3.3) Ulica: Wrocławska 136
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366177,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
- Usługi zakwaterowania z wyżywieniem członków Chóru Akademickiego Politechniki Warszawskiej w dniach 26.07.-03.08.2025 r
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- usługa restauracyjna dla uczestników konferencji ELC2025
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.