eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 8 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 8 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 8 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982ce77c-de58-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Grunwaldzka 252A,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 8162,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Krasińskiego 8B i C,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 27891,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Browarna 41,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 362467,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Nowowiejskiego 15 wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej (technicznej) na modernizację izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego, decyzji o pozwoleniu na budowę,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 68190,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Bluszczowa 6,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 103534,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Sikorskiego 19,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 151533,91 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Sikorskiego 20,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 109798,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych: położonych w Poznaniu przy:
ul. Żupańskiego 13-13A wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej (technicznej) na modernizację izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego, decyzji o pozwoleniu na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 144093,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie Części nr I – ul. Grunwaldzka 252A, zostały złożone 3 oferty.
Oferta złożona przez wykonawcę: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych
i Produkcji Różnej w Poznaniu została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie przedłożył stosownego pełnomocnictwa. Oferta tego wykonawcy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (zwany dalej „KC”).
Oferta złożona przez wykonawcę: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski została również odrzucona ponieważ, do upływu wyznaczonego terminu na złożenie wyjaśnień, wykonawca nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Kolejna oferta złożona przez Wykonawcę, PPUH "LEX-BUD" S.C. Leszek Mgłosiek, Dariusz Tyrala przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie Części nr I – ul. Grunwaldzka 252A, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 8 815,98 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty to 47.520,00 PLN brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie Części nr II – ul. Krasińskiego 8B i C, zostały złożone 3 oferty.
Oferta złożona przez wykonawcę: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych
i Produkcji Różnej w Poznaniu została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie przedłożył stosownego pełnomocnictwa. Oferta tego wykonawcy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (zwany dalej „KC”).
Została wybrana oferta Wykonawcy, PPUH "LEX-BUD" S.C. Leszek Mgłosiek, Dariusz Tyrala
Pomimo wielokrotnych wezwań Zamawiającego, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kolejna oferta złożona przez Wykonawcę BUDROM PAWEŁ SIWECKI przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie Części nr II – ul. Krasińskiego 8B i C, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 30 123,31 PLN brutto.
Cena oferta złożona przez Wykonawcę BUDROM PAWEŁ SIWECKI to 99.870,52 PLN brutto.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365335,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472825,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365335,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632199370

7.3.3) Ulica: Poznańska 3e/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne i izolacyjne

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365335,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie Części nr IV – ul. Nowowiejskiego 15, zostały złożone 2 oferty.
Oferta złożona przez wykonawcę: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych
i Produkcji Różnej w Poznaniu została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie przedłożył stosownego pełnomocnictwa. Oferta tego wykonawcy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (zwany dalej „KC”).
Została wybrana oferta Wykonawcy, PPUH "LEX-BUD" S.C. Leszek Mgłosiek, Dariusz Tyrala
Pomimo wielokrotnych wezwań Zamawiającego, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie Części nr V – ul. Bluszczowa 6, zostały złożone 4 oferty.
Oferta złożona przez wykonawcę: WIZEX Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wiesław Zwierzchowski została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Oferta złożona przez wykonawcę: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych
i Produkcji Różnej w Poznaniu została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie przedłożył stosownego pełnomocnictwa. Wykonawca nie złożył również wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Oferta tego wykonawcy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (zwany dalej „KC”).
Oferta złożona przez wykonawcę: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Została wybrana oferta Wykonawcy, PPUH "LEX-BUD" S.C. Leszek Mgłosiek, Dariusz Tyrala
Pomimo wielokrotnych wezwań Zamawiającego, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126265,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126265,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632199370

7.3.3) Ulica: Poznańska 3e/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne i izolacyjne

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126265,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87069,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87069,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Juliusz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632199370

7.3.3) Ulica: Poznańska 3e/2

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne i izolacyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87069,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie Części nr VIII – ul. Żupańskiego 13-13A, zostały złożone 2 oferty.
Oferta złożona przez wykonawcę: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych
i Produkcji Różnej w Poznaniu została odrzucona ponieważ wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie przedłożył stosownego pełnomocnictwa. Oferta tego wykonawcy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (zwany dalej „KC”).
Została wybrana oferta Wykonawcy, PPUH "LEX-BUD" S.C. Leszek Mgłosiek, Dariusz Tyrala
Pomimo wielokrotnych wezwań Zamawiającego, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.