eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › "Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów "



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078645 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cba42ad-8715-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, Gmina Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt INT 52 „ZDROWE DZIECI W ZDROWYCH GMINACH/GESUNDE KINDER IN GESUNDE KOMMUNEN” dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)- Program Współpracy INTERREG VA Meklemburgia- Pomorze Przednie/ Brandenburgia/ Polska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019152/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.03.2021.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1022577,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich”
Część nr 2: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Krępsku”
3. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 do wykonania obejmuje:
1) Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. prof. Wiesława Grochowskiego w Kliniskach Wielkich przy ulicy Piastowskiej 11- działka nr 375/7, obręb Kliniska Wielkie w gmina Goleniów:
a) Branża ogólnobudowlana:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- regulacja urządzeń;
- demontaż istniejących urządzeń zabawowych, wyszczególnionych w załączniku nr 10A do SWZ rys. 5 plansza rozbiórek i ponowny montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu;
- wykonanie obrzeży;
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowe i płyt chodnikowych;
- wykonanie nawierzchni bezpieczniej;
- montaż urządzeń placu zabaw i małej architektury;
- renowacja boisk o nawierzchni poliuretanowej i bieżni;
- renowacja boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej;
b) Branża telekomunikacyjna
- Wykonanie monitoringu na placu zabaw.
4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 958600,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich oraz przy Szkole Podstawowej w Krępsku, gmina Goleniów ” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Kliniskach Wielkich”
Część nr 2: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Krępsku”
3. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 do wykonania obejmuje:
1) Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Krępsku, przy ulicy Szkolnej 2 - działka nr 493/7, obręb Krępsko:
- roboty przygotowawcze;
- doposażenie istniejącego placu zabaw poprzez rozmieszczenie urządzeń zabawowych, kosza na odpady (umożliwiającego ich segregację);
- regulacja istniejącego ogrodzenia;
- wykonanie dodatkowej furtki ;
- wykonanie renowacji istniejących urządzeń.
4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 63977,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755714,12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896670,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755714,12

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o. o. Sp. k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522601903

7.3.3) Ulica: ul. Międzyparkowa 12a/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-346

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755714,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37720,41

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58757,10

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37720,41

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5851468361

7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 60a

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37720,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.