Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem pakietu RATUSZ w 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem pakietu RATUSZ w 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f0b937a-9fea-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009829/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem pakietu Ratusz w 2024r. (obejmująca asystę techniczną oraz dodatkowe godziny szkoleniowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Firma REKORD SI, jako autor oprogramowania i jedyny właściciel praw autorskich majątkowych do systemu "Ratusz", może świadczyć usługi serwisowe swojego produktu i nie udziela innym podmiotom prawa do obsługi swoich systemów. Ponadto zakres zlecanych usług obejmuje także modyfikację kodu źródłowego, do którego prawa wyłączne posiada Wykonawca. Utrzymywanie asysty technicznej jest konieczne w celu zachowania ciągłości pracy urzędu. Ponadto żaden inny podmiot nie jest w stanie świadczyć zamawianych usług ze względu na prawa autorskie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.3.1.2023.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakresie nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem z Załącznika nr 1:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową;
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu;
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
2. Utrzymanie poprawności działania oprogramowania wyszczególnionego w Załączniku nr 2 w zakresie funkcjonalności oraz zastosowanej technologii udostępnionej w dniu wdrożenia* (jeżeli dotyczy).
3. W zakresie serwisu oprogramowania z Załącznika nr 1 oraz usług z Załącznika nr 2 (jeżeli dotyczy):
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00;
2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek i awarii;
3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:
• czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych,
• czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszoną usterkę/ błąd – do 24 godzin roboczych,
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/ błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku, kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów, na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu.
Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
4) wykonanie pierwszej instalacji serwera PostgreSQL celem zapewnienia zgodności infrastruktury Zamawiającego z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi w zakresie pakietu RATUSZ® opublikowanymi na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. Prace instalacyjne wykonywane są zdalnie, na podstawienie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZgłoszenia;
5) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy;
6) przeprowadzanie dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową.
4. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird/ PostgreSQL/ Linux:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00;
2) informowanie o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL;
3) zdalne podniesienie wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta;
4) diagnostyka, reinstalacja i rekonfiguracja oprogramowania serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL;
5) diagnostyka i rekonfiguracja serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/ Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu);
6) 20% zniżka na przygotowanie nowego fizycznego/ wirtualnego serwera do pracy z systemem RATUSZ®.
5. W zakresie pakietu szkoleniowego:
1) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji;
2) udział 1 przedstawiciela Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®;
3) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów;
4) udział 2 przedstawicieli w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line;
5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;
7) 30% zniżka na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
6. W zakresie dodatkowej współpracy:
1) zorganizowanie raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®;
2) stosowanie systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie/ zgłoszenie Zamawiającego:
• 10% na zakup nowego oprogramowania,
• 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego Rekord;
7. Abonamentowe prawo dostępu:
1) prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.4) Miejscowość: Bielsko- Biała
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.