eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748654600

1.5.8.) Numer faksu: 748674062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kłodzka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-071062dd-784a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.DSS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1). Roboty podstawowe, konserwacja około 3571 punktów świetlnych wraz z sieciami, liniami
zasilającymi oraz szafami sterowniczymi. Szczegółowe ilości lamp oraz moce źródeł światła
określono w załączniku nr 7 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji
jednej lampy wchodzi.
a) Zakupienie i wymiana źródeł światła, bezpieczników w lampach i szafach, drobnych części
(oprawki, dławiki, startery itp.), uszkodzonych główek bezpiecznikowych, brakujących pokryw
słupów oświetleniowych, przepalonych przewodów w lampach, szafach oświetlenia ulic.
b) Zabezpieczanie miejsc uszkodzenia instalacji oraz konstrukcji słupów oświetlenia w
przypadkach zagrażających bezpieczeństwu.
c) Utrzymanie słupów i opraw w czystości (np. mycie, usuwanie zawieszonych elementów takich
jak reklamy, obuwie itp.)
d) Usuwanie gałęzi i konarów drzew stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa oświetlenia
ulicznego.
e) Lokalizacja i pisemne lub w formie wiadomości email informowanie Zamawiającego o
wszelkich usterkach oświetlenia ulicznego.
f) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzania systematycznej kontroli instalacji
oświetleniowych w celu zapewnienia należytego ich stanu technicznego, właściwego i zgodnego
z przeznaczeniem wykorzystania, racjonalnego i oszczędnego użytkowania energii elektrycznej,
bezpieczeństwa obsługi i otoczenia, zgłaszanie pisemne wykrytych nieprawidłowości
zamawiającemu.
g) Całodobowy dyżur dyspozytora przyjmującego telefoniczne zgłoszenia o awariach w każdym
dniu trwania umowy.
h) Na wniosek zamawiającego, zmiana czasów pracy oświetlenia wedle wytycznych
zamawiającego.
i) Montaż, demontaż i konserwacja choinki przed ratuszem (choinka o wysokości do 15 m),
postawienie i podłączenie choinki na Twierdzy Kłodzkiej.
j) Na wniosek zamawiającego współudział w uzgadnianiu projektów w zakresie kolizji z siecią
oświetlenia ulicznego.
Wyżej wymienione roboty Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w ramach ryczałtowego
wynagrodzenia miesięcznego określonego w ofercie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został opisany w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11927,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11927,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11927,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446666

7.3.3) Ulica: Wiertnicza 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11927,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.