eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › ,,Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych- I etap dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o." - pakiet nr 20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych- I etap dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o." - pakiet nr 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301778672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Chełmońskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwsremie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych- I etap dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o." - pakiet nr 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbfb4be-a2f8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067514/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Bieżące dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dotychczas prowadzonym postępowaniu w trybie PN w ramach zamówienia na:
Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych- I etap - ZP/21/PN/22 ogłoszonym w D U UE w dniu 11.11.2022 o numerze 2022/S 218-623782 w zakresie pakietu 20 nie zostały złożone żadne oferty i na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) unieważniono postępowanie na w/w pakiet.
Zamawiający może udzielić zamówienia z WR, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 214 ust. 1 w ust.Pzp
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, wystąpiła przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki – podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Analiza przedstawionego wyżej stanu faktycznego uzasadnia zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/WR/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa endoprotez i implantów ortpoedycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.