eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaTermomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze Kalwarii w systemie zaprojektuj i wybuduj (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze Kalwarii w systemie zaprojektuj i wybuduj (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4843300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze Kalwarii w systemie zaprojektuj i wybuduj (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d890e7-8062-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017995/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze Kalwarii -zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.32.2022.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1242742,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Termomodernizacji budynku Urzędu Miasta i Gminy w Górze Kalwarii” w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym przez VGR Violetta Piękoś — Kwiecińska Pracownia Projektowa.
Budynek urzędu położony jest w Górze Kalwarii przy ul. 10 Maja 10 na działce nr ew. 11/1 obręb 1 — 02. Od strony zachodniej do budynku przylega budynek jednorodzinny. Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego — uchwała nr 704/XLVlIl/2006 Rady Miejskiej w Górze Kalwarii z dnia 17.10.2006 r. oraz uchwala nr IV/18/2018 Rady Miejskiej w Górze Kalwarii z dnia 21.12.2018 r.
W ramach zamówienia należy:
- opracować dokumentację projektową oraz uzyskać pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego
- wykonać roboty budowlane:
1. prace podstawowe ujęte w PFU:
1.1. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z robotami towarzyszącymi:
1.1.1. ściany piwnic polistyren ekspandowany gr. 14 cm, λ = 0,031 W/mK, wykończenie ścian okładzina ścienna z płyt fasadowych prefabrykowanych mocowanych na klej
1.1.2. ściany nadziemia - polistyren ekspandowany gr. 14 cm, λ = 0,031 W/mK, wykończenie ścian tynkiem cienkowarstwowym siloksanowym (silikatowo — silikonowym), barwionym w masie
1.1.3. ściany nadziemia — wełna mineralna gr. 14 cm, λ = 0,036 W/mK, przeznaczona do ocieplania ścian
1.2. docieplenie stropodachu nad budynkiem granulatem wełny mineralnej gr. 20 cm, λ = 0,040 W/mK
1.3. wymiana oznaczonych (O1, 02 03), istniejących okien drewnianych na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie niższym niż U = 0,9 W/m2 K
1.4. wymiana okna na drzwi zewnętrzne aluminiowe przeszkolone o współczynniku przenikania ciepła nie niższym niż U = 0,9 W/m2 K
1.5. przebudowa instalacji grzewczej w zakresie wymiany grzejników na grzejniki stalowe płytowe wraz z montażem zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi P – 2K zawory na zasilaniu i powrocie
2. prace towarzyszące pracom podstawowym:
2.1. wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych nowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej
2.2. ocieplenie ościeży
2.3. wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej
2.4. przełożenie instalacji odgromowej
2.5. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej
2.6. wymiana krat w oknach piwnic
2.7. czyszczenie i malowanie żaluzji w oknach piwnicznych
2.8. demontaż istniejących budek dla ptaków i ich ponowny montaż po zakończeniu prac
2.9. demontaż daszka na elewacji północnej
2.10. demontaż uchwytów do flag, tablic, powtórny montaż po zakończeniu prac
3. prace uzupełniające ujęte w aneksie PFU:
3.1. demontaż istniejącego daszku w konstrukcji stalowej
3.2. demontaż płytek na schodach i na spoczniku
3.3. demontaż istniejącej balustrady stalowej, ażurowej
3.4. demontaż istniejącej skrzynki gazowej wraz z przewodem biegnącym po elewacji
3.5. demontaż ogrodzenia w konstrukcji stalowej do powtórnego montażu w innej konfiguracji
3.6. demontaż istniejących krat (3 szt.) w oknach parteru od strony północnej — Urząd Stanu Cywilnego
3.7. montaż rolet zewnętrznych na oznaczonych oknach (6 szt.)
3.8. wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej na ścianach piwnic na styku z gruntem
3.9. powiększenie podestu wejściowego — konstrukcja żelbetowa wraz z wykonaniem okładziny z płytek ceramicznych antypoślizgowych na nowym podeście i istniejących schodach wraz z podestami
3.10. wykonanie nowych schodów do wejścia do pomieszczenia węzła cieplnego w piwnicy wraz z wykonaniem okładziny z płytek ceramicznych antypoślizgowych
3.11. montaż zadaszenia szklanego na odciągach w obrębie ryzalitu
3.12. montaż zadaszenia szklanego na odciągach nad wejściami do budynku
3.13. wykonanie zadaszenia nad zejściem do piwnicy w konstrukcji lekkiej aluminiowej
3.14. wykonanie odwodnienia liniowego przy wejściu do piwnicy od strony południowej wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej — środkowa rura spustowa
3.15. wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej — 7 opraw LED świecących góra/dół
3.16. przeniesienie istniejących jednostek klimatyzacyjnych ze ścian na dach budynku, montaż na podkonstrukcji systemowej
3.17. przeniesienie istniejących jednostek klimatyzacyjnych ze ścian na poziom terenu, mocowanie na podkonstrukcji
3.18. wykonanie pochylni wraz z balustradą w konstrukcji stalowej
3.19. montaż nowej balustrady stalowej ażurowej na podeście i schodach
3.20. wymiana drzwi do węzła cieplnego w piwnicy na nowe drzwi stalowe pełne o współczynniku U = 0,9 W/m2 K
3.21. wykonanie podkonstrukcji do montażu klimatyzatorów
3.22. wykonanie i montaż napisu „URZĄD MIASTA I GMINY GÓRA KALWARIA" pojedyncze litery mosiężne.
skutecznie złożyć w imieniu Zamawiającego zawiadomienie o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Piasecznie
Uwaga:
Prowadzenie prac nie może utrudnić codziennej pracy Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria, która odbywa się w poniedziałek w godzinach 8 – 17, wtorek – czwartek w godzinach 8 – 16, piątek 8 – 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541264,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2303149,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541264,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIDO Michał Dziubek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572862154

7.3.3) Ulica: Walerego Przyborowskiego

7.3.4) Miejscowość: Domaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 25-351

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541264,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.