Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364895762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Barona 30
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuw.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f555e0-9a00-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019332/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie asysty technicznej dla systemów platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej ISDP, GPT, SOWA w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z
następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
Uzasadnienie faktyczne:
Usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 późn. zm.).
Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Zamawiający udzielił ww. zamówień po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147554,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania związanego z obsługą zasobu geodezyjnego
i kartograficznego użytkowanego przez pracowników Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Tychy.
Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 1a do IWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177858,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177858,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177858,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HyperView Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834160
7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 50
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177858,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu i oprogramowania, którego producentem jest HPE Aruba Networking
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni (m. in. Chillery, upsy, itp.) IFPS.
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.