eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078094 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 261 88 18

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 261 88 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e432f6-b7a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057027/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-19/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych RCKiK w Krakowie. W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
Sprzątania pomieszczeń w budynkach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ; Utrzymania i bieżącego uzupełniania stanu ilościowego i funkcjonalnego dozowników na papier toaletowy, na ręczniki papierowe, na mydło w płynie oraz pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Zapewnienia na swój koszt środków czystości, środków do dezynfekcji potrzebnych do należytego wykonywania usług. Zapewnienia na swój koszt worków foliowych stosowanych jako wkłady do koszy na odpady komunalne (kolor czarny) i worków foliowych stosowanych jako wkłady na odpady komunalne zbierane selektywnie (kolor niebieski, żółty, zielony i brązowy); Zapewnienia na swój koszt środków higieny takich jak: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe; Zapewnia na swój koszt niezbędnego sprzętu i urządzeń do utrzymania czystości i dezynfekcji:
a. Wózki na kółkach z 2 –ma pojemnikami na płyn roboczy (woda lub woda +środek myjący lub woda + środek do dezynfekcji) – na każdej kondygnacji budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie;
b. Mopy – po dwa na każdej kondygnacji budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie (jeden z mopów na każdej kondygnacji powinien służyć wyłącznie do mycia toalet). Dla mopów przeznaczonych do mycia toalet i korytarzy należy zapew-nić dedykowane osobne nakładki myjące, wyraźnie dające się odróżnić od tych używanych do mycia pracowni;
c. Wymienne nakładki bawełniane, oznaczone kolorystycznie wg oznaczeń strefy białej, szarej, czarnej;
d. Prochówki i ścierki z tetry – ilości niezbędnej do należytego wykonywania usługi;
e. Fabrycznie nowa pralka automatyczna z funkcją prania w temp. 90 stopni. Koszt zakupu instalacji i uruchomienia ponosi Wykonawca.
f. Ręczniki składane z makulatury krepowej, zielone, bezzapachowe, jednowarstwowe, gramatura ok. 44g/m² (+/- 2), rozmiar listka 23x25 pakowane po 4000 szt. – w ilości 4 opakowań.
g. Papier toaletowy (przemysłowy) – biały, dwuwarstwowy, gramatura 2x18g/m² (+/- 2),średnica rolki 19 cm (+/- 5), rozmiar tulei 6 cm, wysokość ok. 8,5 cm (+/- 5), z bibuły makulaturowej, bezzapachowy, bez nadruku, gofrowany – w ilo-ści 2500 rolek.
h. Ręczniki papierowe – z bibuły celulozowej, białe, dwuwarstwowe, gramatura 2x19g/m² (+/- 1), w dużych rolkach, średnica rolki 14 cm (+/- 1), wysokość rolki ok. 20 cm (+/- 1), gofrowane, bezzapachowe, bez nadruku, rozmiar tulei 6 cm, perforowane, wodotrwałość 20%, masa rolki 450 g (+/- 5) – w ilości 9000 rolek.
Prowadzenia procedur mycia i dezynfekcji zgodnie z zasadami wymaganymi dla pomieszczeń wysokiego ryzyka zakażenia w sali pobrań krwi i jej składników, pracowniach diagnostycznych, stanowiskach pobrań próbek, w pomieszczeniach preparatyki i ekspedycji krwi. Stosowania preparatów dezynfekcyjnych do rutynowej dezynfekcji powierzchni o spektrum działania B, V; Stosowania preparatów dezynfekcyjnych w pomieszczeniach wysokiego ryzyka oraz do usuwania zanieczyszczeń organicznych o pełnym spektrum działania (B,V, F, Tbc);
UWAGA: Stosowane preparaty dezynfekcyjne powinny charakteryzować się: maksymalnym czasem działania nie dłuższym niż 15 minut, szerokim zakresem działania dezynfekcyjnego w niskich stężeniach i krótkim czasie eliminacji lub inaktywacji drobnoustrojów mogących stanowić zagrożenie epidemiologiczne, aktywnością w obecności różnych zanieczyszczeń występujących w praktyce medycznej takich jak: krew, płyny ustrojowe, brakiem szkodliwego działania w stosunku do pracowników i pacjentów, po-winny posiadać przyjemne cechy użytkowe – brakiem przykrego zapachu, bezpieczeństwem dla dezynfekowanych powierzchni – nie powinny powodować matowienia, korozji, przebarwień, pogorszenia funkcjonalności, brak właściwości alergogennych. Zamawiający stosuje następujące preparaty:
INCIDIN PLUS roztwór 2% II półrocze;
TASKI SPRINT DEGERM roztwór 0,5 % I półrocze.
Zapewnienia odpowiedniego sposobu przechowywania stosowanych środków dezynfekcyjnych (miejsce zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych, odpowiednie warunki wilgotnościowe i temperatura przechowywania, wyłącznie oryginalne opakowania opatrzone etykietą w języku polskim); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert odpowiednio na dzień 28.05.2021r. o godz. 10:00 (składanie ofert) i 28.05.2021r. o godz. 11:00 (otwarcie ofert). Modyfikacją SWZ z dnia 26.05.2021r. Zamawiający przedłużył termin składania ofert do dnia 8.06.2021r. do godz. 10:00./11:00. Kolejną modyfikacją SWZ z dnia 01.06.2021r., terminy składania i otwarcia ofert zostały przedłużone do dnia 11.06.2021r. godz. 10:00/11:00. Wskutek niezaczytania na stronie postępowania zmiany wyznaczonych terminów składania i otwarcia ofert postępowanie na platformie zakupowej zostało zamknięte dnia 08.06.2021r. W konsekwencji niemożliwe jest składanie ofert w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia oraz modyfikacji SWZ z dnia 01.06.2021r., a oferty złożone po dniu 08.06.2021r. godz. 10:00 posiadałyby status „złożone po terminie”, pomimo, że zgodnie z treścią ogłoszenia o zmianie ogłoszenia termin składania ofert jeszcze nie upłynął. Powyższe stanowi nieusuwalną wadę postępowania skutkującą niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.