Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023652/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00028278/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078071 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji Garnizonu Śląskiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji Garnizonu Śląskiego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af52f588-8e1c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji Garnizonu śląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023652/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-18/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194358,93 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Koperty foliowe2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (Wzór Umowy).
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV-30199230-1 – Koperty
CPV-44619100-3 – Pudełka
CPV-37442800-8 – Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość, Punkty, taśmy i folie kreślarskie..
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
5. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment posiadał nadruk metryki śladowej określonej w Załączniku nr 4 ( wzór nr 1-5) do SWZ.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
6. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment odpowiadał przeznaczeniu
i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową oraz specyfikacją ilościowo- wartościowa.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
1.2
7. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli protokołu odbioru jakościowo- ilościowego.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
8. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Złączniku nr 9
do SWZ- Dane adresowe Bezpośrednich Odbiorców.
9. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442800-8 - Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 79824,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Koperty osuszające2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (Wzór Umowy).
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV-30199230-1 – Koperty
CPV-44619100-3 – Pudełka
CPV-37442800-8 – Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość, Punkty, taśmy i folie kreślarskie..
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
5. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment posiadał nadruk metryki śladowej określonej w Załączniku nr 4 ( wzór nr 1-5) do SWZ.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
6. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment odpowiadał przeznaczeniu
i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową oraz specyfikacją ilościowo- wartościowa.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
1.2
7. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli protokołu odbioru jakościowo- ilościowego.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
8. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Złączniku nr 9
do SWZ- Dane adresowe Bezpośrednich Odbiorców.
9. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442800-8 - Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 22932,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Pudełka kartonowe2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (Wzór Umowy).
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV-30199230-1 – Koperty
CPV-44619100-3 – Pudełka
CPV-37442800-8 – Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość, Punkty, taśmy i folie kreślarskie..
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
5. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment posiadał nadruk metryki śladowej określonej w Załączniku nr 4 ( wzór nr 1-5) do SWZ.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
6. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment odpowiadał przeznaczeniu
i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową oraz specyfikacją ilościowo- wartościowa.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
1.2
7. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli protokołu odbioru jakościowo- ilościowego.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
8. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Złączniku nr 9
do SWZ- Dane adresowe Bezpośrednich Odbiorców.
9. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442800-8 - Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 65846,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Opaski zaciskowe2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (Wzór Umowy).
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV-30199230-1 – Koperty
CPV-44619100-3 – Pudełka
CPV-37442800-8 – Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość, Punkty, taśmy i folie kreślarskie..
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
5. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment posiadał nadruk metryki śladowej określonej w Załączniku nr 4 ( wzór nr 1-5) do SWZ.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
6. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment odpowiadał przeznaczeniu
i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową oraz specyfikacją ilościowo- wartościowa.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
1.2
7. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli protokołu odbioru jakościowo- ilościowego.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
8. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Złączniku nr 9
do SWZ- Dane adresowe Bezpośrednich Odbiorców.
9. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442800-8 - Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 3077,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Taśma zabezpieczającą w rolce2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ ( Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz
w załączniku nr 2 do SWZ (Wzór Umowy).
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV-30199230-1 – Koperty
CPV-44619100-3 – Pudełka
CPV-37442800-8 – Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość, Punkty, taśmy i folie kreślarskie..
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
5. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment posiadał nadruk metryki śladowej określonej w Załączniku nr 4 ( wzór nr 1-5) do SWZ.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
6. Zamawiający wymaga , aby dostarczany asortyment odpowiadał przeznaczeniu
i użytkowi wynikającemu z umowy, ponadto musi być w pełni zgodny z umową oraz specyfikacją ilościowo- wartościowa.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
1.2
7. Wykonawca udziela 24 - miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli protokołu odbioru jakościowo- ilościowego.
Załącznik nr 6 do SWZ ( Oświadczenie).
8. Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Złączniku nr 9
do SWZ- Dane adresowe Bezpośrednich Odbiorców.
9. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw zgodnie z postanowieniami umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XI SWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199230-1 - Koperty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442800-8 - Opaski i rurki wzmacniające wytrzymałość
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 22677,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60455,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60455,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60455,12
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIX Polska sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842586842
7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 462
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60455,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40615,84
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40615,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40615,84
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIX Polska sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842586842
7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 462
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40615,84
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89611,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89611,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89611,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIX Polska sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842586842
7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 462
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89611,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4213,98
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4213,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4213,98
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIX Polska sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842586842
7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 462
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4213,98
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33320,70
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33320,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33320,70
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORFIX Polska sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842586842
7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 462
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ORFIX POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33320,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.