eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec - SP Tarnowiec i SP Łubno Szlacheckie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077976 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec
– SP Tarnowiec i SP Łubno Szlacheckie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 211

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134255500

1.5.8.) Numer faksu: 134255501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-publiczne.tarnowiec.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec
– SP Tarnowiec i SP Łubno Szlacheckie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3d59290-a1d8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000542/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec - SP Tarnowiec i SP Łubno Szlacheckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec - Szkoła Podstawowa w Tarnowcu
Zadanie obejmuje:
- budowę parkingu dla 16 stanowisk 2,5x5,0 , dwóch stanowisk dla osób niepełnosprawnych, z zjazdem i drogą dojazdową, drogi manewrowej o szerokości 5m zakończonej pętlą o szerokości 7,2m i wyspą o średnicy 6m, miejsca postojowe wykonane o nawierzchni – kostka brukowa, drogi manewrowe o nawierzchni asfaltowej,
- budowę placu manewrowego o nawierzchni z kostki brukowej gr 8cm
- rozbiórkę starego osadnika „szamba” wraz z uporządkowaniem terenu
- wymianę częściową ogrodzenia od strony południowej i północnej szkoły wraz z wymianą 1 szt bramy wjazdowej i 2 furtek
- wykonanie przepustu pod dojściem do szkoły od strony północnej
- wykonanie poszerzenia dojścia do szkoły od strony północnej do szerokości nawierzchni 1,5m
- wykonanie dojścia do szkoły od strony południowej (od strony parku) wraz z schodami na skarpie
- wymianę kanalizacji deszczowej w miejscach prowadzonych prac związanych z nawierzchnią
- ścięcie i usunięcie drzew wraz z pniami – wartość pozyskanego materiału stanowi własność Wykonawcy
- pozostałe prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania prac
Zakres prac ujęto w:
- dokumentacji projektowej „Projekt budowlany parkingu przy szkole w Tarnowcu” autorstwa Pawła Potępy wraz z pozwoleniem na budowę
- mapa orientacyjna – zakres prac
- lita drzew do wycinki wraz z orientacją lokalizującą drzewa do wycinki
- przedmiar prac
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 410000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zagospodarowanie otoczenia szkół publicznych z terenu Gminy Tarnowiec - Szkoła Podstawowa w Łubnie Szlacheckim
Zadanie obejmuje:
- przebudowę i rozbudowę parkingu przy szkole wraz z dojściem do szkoły, miejsca postojowe wykonane o nawierzchni – kostka brukowa, drogi manewrowe o nawierzchni asfaltowej,
- rozbiórkę starego zsypu na węgiel wraz z uporządkowaniem terenu
- wykonanie prac naprawczych i uzupełnienia elewacji szkoły po rozbiórce zsypu węglowego
- wymianę częściową ogrodzenia od strony frontowej szkoły wraz z wymianą 1 szt bramy wjazdowej i 2 furtek
- wymianę kanalizacji deszczowej w miejscach prowadzonych prac związanych z nawierzchnią
- ścięcie i usunięcie drzew wraz z pniami – wartość pozyskanego materiału stanowi własność Wykonawcy
- wymianę oświetlenia placu poprzez demontaż istniejących lamp i montaż nowych 5 szt lamp typu parkowego,
- wykonanie nasadzenia zastępczego
- pozostałe prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania prac
Zakres prac ujęto w:
- projekcie budowlanym autorstwa Jakuba Czerneckiego
- projekcie budowlanym – branży elektrycznej autorstwa Ludwika Więcha
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- przedmiarze prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 359500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589170,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wieloczynnościowa Firma Handlu i Usług Gumienny Jan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851058824

7.3.4) Miejscowość: Samoklęski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440340,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wieloczynnościowa Firma Handlu i Usług Gumienny Jan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851058824

7.3.4) Miejscowość: Samoklęski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.